Ogłoszenie z dnia 2023-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00095486/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Lesko
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lesko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440034
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Lesko
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-600
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@lesko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-947b3213-a61c-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Lesko2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-947b3213-a61c-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00205675
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056679/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Lesko
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00095486
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIK.271.1.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. „Budowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Lesko”, w zakresie części nr 1 polegającej na budowie oświetlenia ulicznego w miejscowości Huzele.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) wykonanie linii kablowej nN o dł. 484/563mb (kabel ziemny YAKXS 4x35 mm2);
2) dostawę i montaż 15 szt. aluminiowych słupów oświetleniowych wraz z wysięgnikami (w tym: 6 szt. o wys. 6m oraz 9 szt. o wys. 7 m), montowanych na prefabrykowanych fundamentach;
3) dostawę i montaż 15 szt. nowych opraw oświetleniowych LED z niezbędnym osprzętem (w tym: LED 36W 4000K - 6 szt., LED 48W 4000K- 9 szt.);
4) dostawę i montaż kompletnej szafy oświetleniowej wraz z betonowym fundamentem (1 szt. );
5) demontaż starych opraw/wysięgników wraz z osprzętem na istniejących słupach w ilości 2 szt. oraz wymianę 3 szt. istniejących stanowisk słupowych;
6) przeprowadzenie wymaganych prób i badań;
7) opracowanie oraz dostarczenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz dostarczenie kompletu dokumentów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia budowy;
8) dostarczenie dokumentacji niezbędnej do zawarcia umowy o podłączenie nowego oświetlenia z PGE S.A. Rejon Energetyczny w Sanoku;
9) wymianę 8 szt. opraw oświetlenia ulicznego w ciągu drogi powiatowej nr 2256R Tarnawa Górna – Huzele wraz z przedłożeniem protokołów pomiarów ochrony przeciwporażeniowej oraz atestów i certyfikatów bezpieczeństwa zabudowanych urządzeń i użytych materiałów.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa (projekt zagospodarowania terenu i architektoniczno-budowlany oraz projekt techniczny);
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – STWiORB/SST,
3) przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe
34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny
4.5.5.) Wartość części: 147644,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. „Budowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Lesko”, w zakresie części nr 2 polegającej na budowie oświetlenia ulicznego w miejscowości Glinne.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) wykonanie linii kablowej nN o dł. 1026/1185 mb` (kabel ziemny YAKXS 4x35 mm2);
2) dostawa i montaż 28 szt. aluminiowych słupów oświetleniowych o wysokości 7 m, montowanych na prefabrykowanych fundamentach;
3) dostawa i montaż 28 szt. nowych opraw oświetleniowych LED 48W 4000K z niezbędnym osprzętem;
4) dostawa i montaż kompletnej szafy oświetleniowej (1 szt. );
5) budowę przyłącza kablowego do szafy sterowania oświetleniem ulicznym;
6) podwieszenie przewodu oświetleniowego wraz z oprawami typu LED o mocy 48W (3 szt.) na istniejących słupach linii nN oraz montażem szafy oświetleniowej na słupie;
7) przeprowadzenie wymaganych prób i badań;
8) opracowanie oraz dostarczenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz dostarczenie kompletu dokumentów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia budowy;
9) dostarczenie dokumentacji niezbędnej do zawarcia umowy o podłączenie nowego oświetlenia z PGE S.A. Rejon Energetyczny w Sanoku.
3. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa (projekt zagospodarowania terenu i architektoniczno-budowlany oraz projekt techniczny);
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – STWiORB/SST,
3) przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe
34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny
4.5.5.) Wartość części: 288222,34 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. „Budowa oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Lesko”, w zakresie części nr 3 polegającej na budowie oświetlenia ulicznego w ciągu ul. Podgórskiej w m-ci Lesko.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) wykonanie linii kablowej nN o dł. 1279 mb (kabel ziemny YAKXS 4x35 mm2) na odcinku od słupa oświetleniowego nr 15 do nr 43.
2) dostawa i montaż 29 szt. aluminiowych słupów oświetleniowych o wysokości 8 m, montowanych na prefabrykowanych fundamentach;
3) dostawa i montaż 29 szt. nowych opraw oświetleniowych LED 54W 4 000K z niezbędnym osprzętem;
4) dostawa i montaż kompletnej szafy oświetleniowej (1 szt. );
5) wykonanie przyłącza kablowego policznikowego YKY 4x10mm2 (5m).
6) przeprowadzenie wymaganych prób i badań;
7) opracowanie oraz dostarczenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej oraz dostarczenie kompletu dokumentów niezbędnych do zgłoszenia zakończenia budowy;
8) dostarczenie dokumentacji niezbędnej do zawarcia umowy o podłączenie nowego oświetlenia z PGE S.A. Rejon Energetyczny w Sanoku.
Uwaga do części Nr 3:
1)Zakres zamówienia nie obejmuje opisanych w dokumentacji projektowej robót związanych z budową oświetlenia ulicznego w ciągu ul. Wolańskiej w Lesku.
2)Zakres zamówienia obejmuje wyłącznie opisany w dokumentacji projektowej zakres robót związany z budową oświetlenia ulicznego w ciągu ul. Podgórskiej w Lesku, na odcinku od słupa oświetleniowego nr 15 do słupa nr 43 wraz z wykonaniem szafy oświetleniowej SO-24/WO i przyłącza kablowego policznikowego do ww. szafy oraz linii kablowej łączącej niniejsza szafę ze słupem oświetleniowym nr 15.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacja projektowa (projekt zagospodarowania terenu i architektoniczno-budowlany oraz projekt techniczny);
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – STWiORB/SST,
3) przedmiar robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
34928510-6 - Uliczne słupy oświetleniowe
34928500-3 - Oświetleniowy sprzęt uliczny
4.5.5.) Wartość części: 288842,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155246,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRZYSZTOF ULIASZ "INSTAL - PROJEKT "
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180013856
7.3.3) Ulica: 194
7.3.4) Miejscowość: Cergowa
7.3.5) Kod pocztowy: 38-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRZYSZTOF ULIASZ "INSTAL - PROJEKT "
jakie przetargi wygrała firma
KRZYSZTOF ULIASZ "INSTAL - PROJEKT "
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 332100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 160000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRZYSZTOF ULIASZ "INSTAL - PROJEKT "
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180013856
7.3.3) Ulica: 194
7.3.4) Miejscowość: Cergowa
7.3.5) Kod pocztowy: 38-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRZYSZTOF ULIASZ "INSTAL - PROJEKT "
jakie przetargi wygrała firma
KRZYSZTOF ULIASZ "INSTAL - PROJEKT "
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 160000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 370537,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRZYSZTOF ULIASZ "INSTAL - PROJEKT "
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180013856
7.3.3) Ulica: 194
7.3.4) Miejscowość: Cergowa
7.3.5) Kod pocztowy: 38-450
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KRZYSZTOF ULIASZ "INSTAL - PROJEKT "
jakie przetargi wygrała firma
KRZYSZTOF ULIASZ "INSTAL - PROJEKT "
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI LESKO
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych oraz innych odpadów
- "Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora hematologicznego"
więcej: przetargi LESKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie technologii uzdatniania wody zewnętrznej strefy saun
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku"
- Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na energooszczędne w miejscowości Wrząca
- Budowa oświetlenia ulicznego, sieci elektrycznej, kanału technologicznego oraz oświetlenia przejścia dla pieszych w ul. Dywizjonu 303 w Świdniku
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1439G w miejscowości Strzebielinko - formuła zaprojektuj i wybuduj
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.