eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówRekonstrukcja muru ogrodzeniowego w zespole pałacowo-parkowym Fischerów-Benisów dla potrzeb Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk



Ogłoszenie z dnia 2025-04-25

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rekonstrukcja muru ogrodzeniowego w zespole pałacowo-parkowym Fischerów-Benisów dla potrzeb Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325943

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Smętna 12

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-343

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@if-pan.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://if-pan.krakow.pl/pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

naukowo-badawcza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rekonstrukcja muru ogrodzeniowego w zespole pałacowo-parkowym Fischerów-Benisów dla potrzeb Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e1a8bcf-cf34-4023-8b5b-139c9dc51582

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00205715

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00055485/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rekonstrukcja muru ogrodzeniowego w zespole pałacowo-parkowym Fischerów-Benisów dla potrzeb Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3e1a8bcf-cf34-4023-8b5b-139c9dc51582

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej. Każdy dokument musi być podpisany elektronicznie, zgodnie z art. 63 ust. 2, za pomocą, do wyboru: podpisu kwalifikowanego, podpisu osobistego lub profilu zaufanego.
3. UWAGA: Dodatkowo wszelkie zapytania kierowane do Zamawiającego dotyczące treści SWZ przekazane za pomocą portalu e-
Zamówienia należy również przesłać drogą e-mailową w formie edytowalnej na adres: dzp@if-pan.krakow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/
2. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
3. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia, w tym minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. UWAGA: Wyjaśnienia treści oraz zmiany/modyfikacje SWZ będą wyłącznie publikowane na „stronie internetowej prowadzonego postępowania” i nie będą indywidualnie przesyłane do Wykonawców.
5. UWAGA: Dodatkowo wszelkie zapytania kierowane do Zamawiającego dotyczące treści SWZ przekazane za pomocą portalu e-Zamówienia należy również przesłać drogą e-mailową w formie edytowalnej na adres: dzp@if-pan.krakow.pl
6. W korespondencji kierowanej do Zamawiającego Wykonawca powinien posługiwać się numerem przedmiotowego postępowania:
znak sprawy: IF/ZP-03/2025.
7. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu +48 22 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
8. Szczegółowe informacje zawarte są w pkt 12 SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w pkt. 27 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w pkt. 27 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IF/ZP-03/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Rekonstrukcja muru ogrodzeniowego w zespole pałacowo-parkowym Fischerów-Benisów dla potrzeb Instytutu Farmakologii im. Jerzego Maja Polskiej Akademii Nauk”. Opis przedmiotu zamówienia stanowi: 1) dokumentacja projektowa „Projekt budowlany remontu konserwatorskiego muru ogrodzeniowego w zabytkowym zespole pałacowo-parkowym Fischerów - Benisów (wpisanym do rejestru zabytków pod nr A-979)” stanowiąca Załącznik nr 9 do SWZ. Nazwa pliku „Zał. 9 Dokumentacja projektowa. 2) program prac konserwatorskich oraz prac rekonstrukcyjnych muru ogrodzeniowego w zespole pałacowo-parkowym Fischerów przy ul. Smętnej 12 w Krakowie. Nazwa folderu „zał. 10 – Program prac konserwatorskich oraz prac rekonstrukcyjnych oraz prac rekonstrukcyjnych muru ogrodzeniowego w zespole pałacowo-parkowym Fischerów-Benisów” Skompresowany folder zawiera Rewizję programu prac oraz orzeczenie techniczne dotyczące stanu technicznego muru ogrodzeniowego a także opis technologii Brutt Technologies. Plik „REWIZJA - Program Prac Konserwatorskich muru” zawiera zaktualizowany program prac konserwatorskich. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Przez rozwiązania równoważne Zamawiający rozumie zastosowanie materiałów innych producentów przy zachowaniu zaproponowanej w dokumentacji technologii wykonania – szczegółowo opisane w pkt 3.21 SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45453100-8 - Roboty renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert został zawarty w pkt 18 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: długość okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SWZ. 2. Posiadanie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SWZ. 3. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Wykonawca zobowiązuje się posiadać przez cały okres obowiązywania umowy ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, z sumą ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych) dla jednej i wszystkich szkód. Wykonawca zobowiązuje się do utrzymania ubezpieczenia OC w zakresie sumy gwarancyjnej, o której mowa w ust 1 przez cały okres trwania umowy wskazany w § 3 wzoru umowy. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SWZ. 4. Zdolność techniczna lub zawodowa. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1. Wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na realizacji zadań podobnych do przedmiotu zamówienia, obejmująca konserwację elementów kamiennych w obiektach zabytkowych, o łącznej wartości co najmniej 500 000,00 zł brutto. 2. Wskaże, że dysponuje lub będzie dysponować podczas realizacji zamówienia co najmniej: 1) 1 osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowalnymi w specjalności konstrukcyjno–budowalnej bez ograniczeń, który przez co najmniej 18 miesięcy brał udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, zgodnie z treścią art. 37c. Ustawy z dnia 23 lipca 2003 o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t. j. z 2022 r., poz. 840 z późn. zm.)
2) 1 osobą która pełnić będzie funkcję kierownika prac/robót konserwatorskich: spełniającego warunki określone w art. 37a Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, tj. ukończone studia drugiego stopnia lub jednolite studia magisterskie, w zakresie konserwacji i restauracji dzieł sztuki lub konserwacji zabytków oraz która po rozpoczęciu studiów drugiego stopnia lub po zaliczeniu szóstego semestru jednolitych studiów magisterskich przez co najmniej 9 miesięcy brała udział w pracach konserwatorskich, pracach restauratorskich lub badaniach konserwatorskich, prowadzonych przy zabytkach wpisanych do rejestru, inwentarza muzeum będącego instytucją kultury lub zaliczanych do jednej z kategorii, o których mowa w art. 14a ust. 2 Ustawy z dnia 23 lipca 2003 o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t. j. z 2022 r., poz. 840 z późn. zm.);
W/w osoby fizyczne muszą posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie obowiązujących wcześniej przepisów. W przypadku wykonawców zagranicznych dopuszcza się kwalifikacje równoważne do wymaganych zdobyte w innych państwach, uznane w myśl art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333).
Kierownik budowy /robót winien być wpisany na listę członków właściwej regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa.

Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży:
1. Oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SWZ.
2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę (ofertę, która została najwyżej oceniona), złożenia na wezwanie Wykazu robót budowlanych (zawierającego minimum 2 roboty budowlane) stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej SWZ, potwierdzonego odpowiednimi referencjami.
3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę (ofertę, która została najwyżej oceniona), złożenia na wezwanie Wykazu osób (zawierającego minimum 2 osoby na spełnienie warunku) stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Zamawiający, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia (wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) oraz w art. 5k ust. 1 Rozporządzenia Rady (UE) NR 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie) Wykonawcy z udziału w postępowaniu, zamiast podmiotowych środków dowodowych, będzie żądać oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego. Oświadczenie stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SWZ.
2) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (stanowiący załącznik nr 5 do SWZ) w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczenia wraz z ofertą jeżeli Wykonawca nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej.
3) Zamawiający, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia (wskazanych w art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp) Wykonawcy z udziału w postępowaniu, żądać będzie odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub CEIDG, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży:
1. Oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SWZ. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę (ofertę, która została najwyżej oceniona), złożenia na wezwanie Wykazu robót budowlanych (zawierającego minimum 2 roboty budowlane) stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ, potwierdzonego odpowiednimi referencjami. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, który złożył najkorzystniejszą ofertę (ofertę, która została najwyżej oceniona), złożenia na wezwanie Wykazu osób (zawierającego minimum 2 osoby na spełnienie warunku) stanowiącego załącznik nr 8 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Do oferty Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach nr 2 oraz 3 i 3A do SWZ.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o którym mowa w punkcie 8.1.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. W przypadku złożenia oferty wspólnej Wykonawcy składają Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie 8.1.1 SWZ – załącznik nr 3 do SWZ oraz wypełnia pkt. X formularza oferty załączonego na platformie e-Zamówienia.
4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w punkcie 8.1.1 SWZ – załącznik nr 2 do SWZ oraz załącznik nr 3 i 3A do SWZ.
5. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy - interaktywny „Formularz ofertowy” udostępniony przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczony w podglądzie postępowania w zakładce „Informacje podstawowe”.
Załącznik nr 1 A - Kosztorys ofertowy (opracowany przez Wykonawcę na podstawie załączonych do SWZ dokumentów),
6. Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia dokumentu) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze lub centralnej ewidencji i informacji działalności gospodarczej.
7. Informacja dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT w trybie art. 225 ustawy Pzp. zawierająca:
a) określenie czy wybór oferty Wykonawcy będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT;
b) jeżeli wybór oferty będzie wywoływał skutek, o którym mowa powyżej (ppkt. a) wskazanie nazwy (rodzaj) towaru/ usługi, których dostawa/świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, podanie ich wartości bez kwoty podatku VAT oraz wskazanie stawki podatku VAT, która zgodnie z wiedzą Wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
Informacja dot. powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego w podatku VAT wymaga określenia w pkt IX formularza oferty załączonego na platformie e-Zamówienia.
UWAGA – W formularzu ofertowym system automatycznie zaznacza wszystkie odpowiedzi "TAK". Proszę o zwrócenie na ten fakt uwagi i o weryfikację wszystkich pól i zaznaczenie poprawnych odpowiedzi.
8. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo odpowiednio wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Zobowiązanie stanowi załącznik nr 11 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 8.1.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te wstępnie potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców. 3. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/usługi wykonają poszczególni wykonawcy – załącznik nr 12 do SWZ. 5. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wzór umowy stanowi załącznik 4 do SWZ. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie i na określonych we wzorze umowy warunkach.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-16 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-16 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-14

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy, Wykonawcę w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust.1 pkt 4 ustawy.
2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzą okoliczności, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835), (dalej jako:
“Ustawa o przeciwdziałaniu wspieraniu agresji na Ukrainę”).
3. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej przedmiotu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tym samym wyznaczając jej termin na dzień 07 maja 2025 r. o godz. 10:00 w siedzibie Zamawiającego (Kraków ul. Smętna 12). Zamawiający informuje jednocześnie, iż zalecana wizja lokalna nie stanowi wiążącego elementu SWZ w rozumieniu art. 281 ustawy Pzp tj. nie ustanawia wymogu złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej.
W celu potwierdzenia udziału w wizji lokalnej w wyznaczonym powyżej terminie, należy kontaktować się z Panem Maciejem Baran tel. +48 12 6223251, email: baran@if-pan.krakow.pl.
Dokumentacja załączona do postępowania ma charakter poglądowy i pomocniczy. Wykonawca powinien dokonać własnej oceny faktycznego stanu technicznego przedmiotu zamówienia oraz dokonać własnych pomiarów zakresu prac celem złożenia kompleksowej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.