eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiŚwiadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim



Ogłoszenie z dnia 2023-05-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ "MZGM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250470657

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 14

1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 62/50 66 230

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzgm@mzgm.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgm.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Sp. z o.o.

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e5b938f-e408-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00205725

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00016486/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Świadczenie usługi w zakresie utrzymanie porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej "MZGM" Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00192842

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PNO/03/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim (wykaz nieruchomości wraz z obmiarem stanowi załącznik nr 1 do umowy) w zakresie prac obejmującym m. in.:
1. Codziennie w dni robocze usuwanie (zamiatanie, zbieranie) nieczystości z terenów nieruchomości tj.:
- przejść,
- bram, dróg wewnętrznych w osiedlu w szczególności przykrawężnikową część w celu zabezpieczenia drożności odpływu wód deszczowych,
- piaskownic,
- chodników,
- opasek,
- śmietników,
- terenów trawiastych i krzewów
2. Bieżące utrzymanie w czystości korytarzy piwnicznych, pralni, suszarni, wózkowni i strychów. Wraz ze sprzątaniem pomieszczeń po awariach kanalizacyjnych.
3. Mycie okien na klatkach schodowych i pomieszczeniach wspólnego użytku raz w roku, w tym również okien nieotwieralnych od strony wewnętrznej. Wykonawca będzie każdorazowo uzgadniał z Zamawiającym terminy wykonywania usług.
Wykonanie usługi zostanie zgłoszone Zamawiającemu w ciągu trzech dni od wykonania.
4. Bieżące sprzątanie śmietników oraz informowanie o potrzebie dodatkowego opróżnienia pojemników na śmieci.
5. Utrzymanie we właściwym stanie oraz w czystości tablic ogłoszeniowych (gablot) na klatkach schodowych oraz na terenie obsługiwanej posesji.
6. Usuwanie z budynku oraz pomieszczeń wspólnego użytku ogłoszeń, plakatów, afiszy umieszczonych bez zgody Zamawiającego.
7. Sprawowanie opieki nad terenami zieleni polegającej na:
- oczyszczaniu trawników z różnych zanieczyszczeń (papiery, odpady domowe, butelki itp.),
- utrzymanie w należytym stanie porządku alejek (odchwaszczanie, usuwanie zanieczyszczeń),
- odchwaszczanie kwietników, spulchnianie gleby na kwietnikach,
- przekopywanie miejsc wydeptanych i obsiewanie trawą (materiał w uzgodnieniu z Zamawiającym).
8. Konserwacja terenów zielonych:
- obcinanie żywopłotów w miarę potrzeb nie mniej niż trzy razy w roku,
- koszenie trawników co najmniej trzy razy na dwa miesiące, min. 8-10 cięć na sezon wraz z grabieniem i usuwaniem skoszonej trawy,
- wywóz opadłych liści, urobku trawy i obciętych krzewów z terenów posesji,
- prześwietlanie krzewów oraz wycinanie odrostów korzeniowych i napiennych drzew.
9. W okresie zimy codzienne w dni robocze, soboty, niedziele oraz święta wykonywanie następujących czynności:
- odśnieżanie i likwidacja oblodzeń chodników, dojść do śmietników i innych obiektów użyteczności publicznej wraz z odkuwaniem studzienek kanalizacyjnych w czasie odwilży. Rozpoczęcie czynności związanych z odśnieżaniem i likwidacją oblodzeń powinna nastąpić nie później w ciągu 2 godzin od momentu wystąpienia opadu atmosferycznego, zakończyć się w ciągu 3 godzin od jego ustąpienia.
- zwalczanie gołoledzi, posypywanie chodników, przejść, dojazdów, ciągów pieszo-jezdnych piaskiem (w zależności od potrzeb) - środki przeciwpoślizgowe zabezpiecza Wykonawca we własnym zakresie.
10. Bezzwłoczne zawiadamianie Zamawiającego o powstałych awariach w budynku. W okresie zimowym niezwłocznym zgłaszaniu występujących zagrożeń, m.in. występowania sopli, nawisów śnieżnych.
11. Gaszenie zbędnie zapalonych, pozostawionych świateł na klatkach schodowych, w korytarzach piwnicznych oraz na wejściach do budynku.
12. Wymiana lub uzupełnienie w oprawach oświetleniowych żarówek (żarówki dostarcza Zamawiający).
13. Powiadamianie zarządcy nieruchomości o rażących przypadkach naruszania regulaminu porządku domowego.
14. Oczyszczanie osadników pod wycieraczkami przed wejściami do klatek schodowych (pod warunkiem, że możliwe jest wyjęcie kratek znajdujących się na tych osadnikach), okienek piwnicznych oraz opróżnianie koszy osiedlowych.
15. Doręczanie do lokatorów zawiadomień, rozliczeń i innej korespondencji od Zamawiającego. Przy wykonywaniu tych czynności obowiązuje Wykonawcę zasada zachowania tajemnicy Spółki i ochrona tajemnicy danych osobowych oraz informacji niejawnych.
16. Zgłaszanie samowolnych zajęć lokali oraz lokali nieużytkowanych.
17. Dokonywanie w wyznaczonym terminie przez Zamawiającego odczytów stanu wodomierzy

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90911300-9 - Usługi czyszczenia okien

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta, którą oceniono najwyżej, przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 250800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 315000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.