Ogłoszenie z dnia 2022-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00117740/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-11
- 2022/BZP 00123717/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja elewacji Pałacu Maurycego Poznańskiego Muzeum Sztuki w Łodzi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Sztuki w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000277500
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Więckowskiego 36
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-734
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: muzeum@msl.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.msl.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/msl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Renowacja elewacji Pałacu Maurycego Poznańskiego Muzeum Sztuki w Łodzi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d43817ef-b708-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00205772
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028519/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Renowacja elewacji Pałacu Maurycego Poznańskiego w Muzeum Sztuki w Łodzi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00117740/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG.271.11.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3000000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2000000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania „Renowacja elewacji Pałacu Maurycego Poznańskiego Muzeum Sztuki w Łodzi” dofinansowane ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego Etap 1.
Szczegółowy zakres rzeczowy oraz warunki wykonania zamówienia zawarte są w dokumentacji projektowej, programie prac konserwatorskich, STWiORB oraz SWZ zamówienia publicznego wraz z załącznikami.
a. ZAKRES ROBÓT DLA REMONTU KONSERWATORSKIEGO ELEWACJI PÓŁNOCNEJ
(od ul. Więckowskiego) – I etap
1. Roboty przygotowawcze: w szczególności ustawienie rusztowań, demontaż zabezpieczeń z siatki, niezbędne zabezpieczenia np. okien, rozbiórki elementów blacharskich, tynków, posadzek na balkonach.
2. Naprawy tynków i detalu architektonicznego, obróbek blacharskie gzymsów oraz w obrębie pasa pod i nadrynnowego, malowanie.
3. Remont balkonów oraz renowacja/wymiana jednego wybranego okna balkonowego wraz z dołożeniem pakietu skrzydła wewnętrznego oraz obróbką ościeży wewnętrznych, sufitu i ścian/ekranów przy otworze okiennym.
Uwaga:
W ramach I etapu nie jest przewidziany remont pozostałej stolarki okiennej.
b. ZAKRES ROBÓT DLA REMONTU KONSERWATORSKIEGO ELEWACJI WSCHODNIEJ
(od ul. Gdańskiej) – II etap
1. Roboty przygotowawcze: w szczególności ustawienie rusztowań, demontaż zabezpieczeń
z siatki, niezbędne zabezpieczenia np. okien, rozbiórki elementów blacharskich, tynków, posadzek na balkonach.
2. Naprawy tynków i detalu architektonicznego, obróbek blacharskie gzymsów oraz w obrębie pasa pod i nadrynnowego, malowanie.
3. Remont wykusza na I piętrze oraz renowacja/wymiana stolarki okiennej w wykuszu wraz z dołożeniem pakietu skrzydła wewnętrznego oraz obróbką ościeży wewnętrznych, sufitu i ścian/ekranów przy otworze okiennym.
Uwaga:
W ramach II etapu nie jest przewidziany remont pozostałej stolarki okiennej.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia określony został w:
-Dokumentacji projektowej (załącznik nr 6 do SWZ);
-Programie Prac konserwatorskich (załącznik nr 7 do SWZ);
-Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 8 do SWZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków
45453100-8 - Roboty renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2509200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4182000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2509200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TORBUD Przedsiębiorstwo Budowlane Marcin Wudarski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9820304399
7.3.3) Ulica: Torowa 12
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-327
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
" TORBUD " PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE MARCIN WUDARSKI
jakie przetargi wygrała firma
" TORBUD " PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE MARCIN WUDARSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2509200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi zorganizowania i przeprowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych w projekcie "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich".
- 18/D/25 "Dostawa sprzętu i materiałów jednorazowego użytku - dogrywka"
- Roboty budowlane polegające na modernizacji parkingu w części południowej terenu nieruchomości Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź - Górna w Łodzi
- "Zakup wraz z dostawą samochodów w podziale na 3 zadania"
- Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Szacowanie wskaźnika rezultatu długoterminowego EFS pn. "Liczba osób znajdujących się w lepszej sytuacji na rynku pracy sześć miesięcy po opuszczeniu programu (...)
- Zadanie 1 - Budowa aktywnego oznakowania na projektowanym przejściu dla pieszych w ciągu DW Nr 485, Zadanie 2 - Budowa dedykowanego doświetlenia na istniejącym przejściu dla pieszych w ciągu DW Nr 482
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa obiektów Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej z siedzibą Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Mrągowie wraz z dociepleniem
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenów zieleni w ramach inwestycji pt. Zagospodarowanie Placu Powstańców Warszawy oraz pielęgnacja zieleni.
- Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
- Rozbudowa infrastruktury rekreacyjno-turystycznej nad Zbiornikiem Jeziorsko w gm. Pęczniew
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.