Ogłoszenie z dnia 2022-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00156258/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, Nr 22/22/P
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 41. Baza Lotnictwa Szkolnego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061456920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Brygady Pościgowej 5
1.5.2.) Miejscowość: Dęblin
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-521
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: 261-519-668
1.5.8.) Numer faksu: 261-519-536
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 41blsz.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/41blsz/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego na rzecz 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie, Nr 22/22/P2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ac8bc09-cf80-11ec-9ed6-82024ae9c4d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00205800
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041860/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.22 Środki czystości i drobny sprzęt gospodarczy, specjalistyczne środki chemiczne do mechanicznego mycia i dezynfekcji powierzchni roboczych sprzętu gastronomicznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156258/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 22/22/P
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 180894,30 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 28116,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego na rzecz 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.a) ZADANIE I – Środki czystości
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;
b) Załącznik Nr 4a do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy dla ZADANIA I;
Dostarczony przedmiot zamówienia powinien:
a) pochodzić z bieżącej produkcji, nie może posiadać śladów jego wcześniejszego używania lub uszkodzenia oraz musi być opakowany w szczelnie zamkniętych oryginalnych opakowaniach. Odpakowania winny być nienaruszone, z oryginalnymi etykietami producenta, posiadać znaki lub oznaczenia identyfikujące produkt (znak towarowy lub nazwa producenta), a także dokładnie określony (czytelny) termin ważności lub przydatności do użycia;
b) być fabrycznie nowy, kategorii I (pierwszej), wolny od wad fizycznych i prawnych, nieużywany i nieregenerowany;
c) spełniać wymagania techniczne i jakościowe i użytkowe zawarte w aktualnej dokumentacji do produkcji seryjnej.
4.3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy jednorazowo, własnym transportem lub za pośrednictwem wybranego przewoźnika, do miejsca wskazanego na własny koszt i ryzyko.
4.4. Do momentu odbioru przedmiotu umowy przez Zamawiającego, niebezpieczeństwo związane z jego utratą lub uszkodzeniem ponosi Wykonawca.
4.5. Dostarczone środki czystości muszą być dopuszczone do powszechnego obrotu, zgodnie z Polskimi Normami, zgodnie z ustawą z dnia 25 lutego 2011 roku o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1337 ) oraz spełniać wymagania zamawiającego opisane w niniejszej SWZ i załącznikach do SWZ.
4.6. W związku z koniecznością spełnienia wymagań norm wypracowanych w ramach w porozumienia NATO (normy STANAG 2494, STANAG 2495, STANAG 4329, NO- 02-A080:2008) Wykonawca zobowiązany jest do oznakowania kodem kreskowym wyrobów będących przedmiotem zamówienia oraz ich opakowań. Kod kreskowy powinien zawierać informacje zgodnie z§ 4 ust. 1 Załącznika do Decyzji Nr 3/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 3 stycznia 2014 r. w sprawie wytycznych określających wymagania w zakresie znakowania kodem kreskowym wyrobów dostarczanych do resortu obrony narodowej (Dz. Urz. MON z dnia 7 stycznia 2014 r. poz 11.) Przedmiot zamówienia jest zakwalifikowany do grupy materiałowej 4 (czwartej).
4.7 Wykonawca w terminie 2-óch dni od dnia podpisania umowy zobowiązany jest dostarczyć karty charakterystyki dla pozycji 2 do 7 dla ZADANIA I Formularza ofertowego osobie odpowiedzialnej za prawidłową realizację umowy ze strony Sekcji Gospodarki Komunalnej i Energetycznej 41. Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.
Brak dokumentu, o którym mowa w pkt. 4.7 będzie skutkował brakiem Odbioru przedmiotu zamówienia przez Odbiorcę.
4.8.1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć środki czystości posiadające terminy ważności i przydatności do użycia na okres co najmniej 12 miesięcy (dwunastu miesięcy) liczony od dnia podpisania Protokołu Odbioru środków czystości (dla pozycji 2-7 Formularza ofertowego dla ZADANIA I – Załącznika Nr 1 do SWZ).
4.8.2. W przypadku, gdy w okresie trwania terminu ważności lub przydatności środków czystości do użycia, zostaną stwierdzone w środkach wady jakościowe, Zamawiający zobowiązuje się do niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Wykonawcy telefonicznie lub e-mail. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia stwierdzonych wad lub nieprawidłowości w terminie 14 dni (czternastu dni) kalendarzowych od dnia otrzymania zawiadomienia o stwierdzonych wadach lub nieprawidłowościach.
4.8.2. W okresie trwania ważności lub przydatności środków czystości do użycia Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wad lub nieprawidłowości na własny koszt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39830000-9 - Środki czyszczące
33771000-5 - Toaletowe produkty z papieru
24960000-1 - Różne produkty chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 27374,39 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego na rzecz 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa niniejsza SWZ oraz:
a) Załącznik Nr 1 do SWZ tj. Formularz ofertowy;
b) Załącznik Nr 4b do SWZ tj. Projektowane postanowienia umowy dla ZADANIA II.
Dostarczony przedmiot zamówienia powinien:
a) pochodzić z bieżącej produkcji, nie może posiadać śladów jego wcześniejszego używania lub uszkodzenia. Produkt zamówienia winien posiadać oryginalne etykiety producenta, posiadać znaki lub oznaczenia identyfikujące produkt (znak towarowy lub nazwa producenta);
b) być fabrycznie nowy, kategorii I (pierwszej), wolny od wad fizycznych i prawnych, nieużywany i nieregenerowany oraz pochodzić z bieżącej produkcji, co powinno być odzwierciedlone w formularzu ofertowym
c) spełniać wymagania techniczne i jakościowe i użytkowe zawarte w aktualnej dokumentacji do produkcji seryjnej.
Przyjęcie przez Zamawiającego bez zastrzeżeń całości niewadliwego przedmiotu zamówienia, zostanie potwierdzone Protokołem Odbioru drobnego sprzętu gospodarczego przez Strony. Odbiór przedmiotu zamówienia będzie dokonamy w magazynie 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie .
Wykonawca udziela gwarancji na terytorium RP na okres 12 miesięcy, Udzielona gwarancja nie wyłącza nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady rzeczy. Zarówno termin gwarancji, jak i rękojmi rozpoczyna swój bieg od daty podpisania przez Wykonawcę i Odbiorcę - Zamawiającego protokołu odbioru.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
19510000-4 - Produkty z gumy
4.5.5.) Wartość części: 7209,28 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5725,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15188,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5725,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BDS sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462313838
7.3.3) Ulica: Garbarska 16
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-340
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5725,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z DĘBLINA
- Świadczenie usługi w zakresie sukces. odbioru, transportu i utylizacji odpadów pokonsump. kat. 3 ze stołówek żołnierskich, odpadów niebezpiecznych oraz innych niż niebezpieczne z kompleksów 41 BLSz
- Dostawa sprzętu spadochronowego z podziałem na zadania
- Dostawa krzeseł biurowych
- Dostawa akcesoriów elektrycznych oraz akcesoriów audiowizualnych, z podziałem na zadania.
- Remont pomieszczeń socjalno-sanitarnych w budynku socjalno-biurowym
- Przebudowa budynku nr 235 - internat "Iskra"
więcej: przetargi w Dęblinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA POWIATOWEGO CENTRUM ZDROWIA W OPOLU LUBELSKIM
- "Dostawa środków higienicznych do NoOSG"
- Dostawa środków czystości
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NA POTRZEBY CENTRUM SPORTU I REKREACJI WODNIK SP. Z O.O. W KROTOSZYNIE
- Dostawa środków do utrzymania czystości, dla Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji w Poznaniu.
- Dostawy środków czystości i chemii gospodarczej dla Domu Pomocy Społecznej w Grudziądzu w 2025 roku
więcej: Produkty z gumy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.