Ogłoszenie z dnia 2023-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00172457/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-12
- 2023/BZP 00176407/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie kompleksowej usługi transportu elementów wystawy Moonaris do Grecji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Adama Mickiewicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140470071
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mokotowska 25
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-560
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: h.zonko@iam.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://iam.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie kompleksowej usługi transportu elementów wystawy Moonaris do Grecji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0944cd12-d8b4-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00205823
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00111183/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Kompleksowa usługa transportu elementów wystawy Moonaris do Grecji
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00172457
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/IAM/2023/04
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 645500 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 45000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie międzynarodowego transportu elementów wystawy Moonaris na potrzeby uczestnictwa w Athens Digital Art. Festival, w Atenach, w Grecji, odbywającym się w dniach 12.05 – 14.05.2023 r.
Transport w dwóch skrzyniach zapewnionych przez Zamawiającego elementów wystawy Moonaris i sprzętu multimedialnego (szczegółowa lista elementów poniżej) na trasie Warszawa - Ateny, Grecja, wyładunek skrzyń na miejscu w Grecji, załadunek skrzyń po zakończeniu festiwalu na którym pokazywana jest wystawa. Następnie transport powrotny na trasie Ateny-Warszawa. Usługa obejmuje również uzyskanie/przygotowanie wszystkich dokumentów przewozowych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.,
Transport z Warszawy do Aten:
1. Załadunek skrzyń w magazynie przy ul. Badylarska 59/61, 02-236 Warszawa, do dnia 05.05.2022 r. do godz. 12.00
2. Dostawa do Aten wraz z wyładunkiem skrzyń pod adres:
Marikas Kotopouli 3, Omonoia square , Ateny 104 31, Grecja w dniu 09.05.2023 r. do godz. 10:00.
Transport z Aten do Warszawy:
1. Załadunek skrzyń pod adresem: Marikas Kotopouli 3, Omonoia square , Ateny 104 31, Grecja, w dniu 16.05.2023 r. w godzinach 12.00-17.00.
1. Dostawa i wyładunek skrzyń do dnia 26.05.2023 r. (ul. Badylarska 59/61, 02-236 Warszawa, do godz. 15.00
Całość elementów wystawy oraz sprzętu multimedialnego będzie zapakowana w dwie skrzynie:
• Skrzynka 1 - 136 cm x 111 cm x 108 cm, około 200 kg.
• Skrzynka 2 - 151 cm x 111 cm x 123 cm, około 200 kg.
Wymiary mogą ulec zmianie ale nie więcej niż o 5%.
Spakowanie i rozpakowywanie elementów wystawy i sprzętu multimedialnego do/ze skrzyń oraz magazynowanie skrzyń leży po stronie Zamawiającego.
Łączna wartość elementów wystawy i sprzętu do ubezpieczenia: 200 000 PLN brutto
Wykaz przewożonego sprzętu:
• Projektor optoma ZH406ST - 5 sztuk
• Głośnik Genelec 8030 / 5 sztuk
• Subwoofer dB Technologies SUB 618 / 1 sztuka
• Karta muzyczna Focusrite Scarlett 18120 / 1 sztuka
• Switch NETGEAR 8-port GIGABIT / 1 sztuka
• TB Kabel Patchcord miedziany kat.5e RJ45 UTP 5m/ 5 sztuk
• Komputer Intel Nuc i5-10210U/16GB/256G/Windows 11 Pro/ 5 sztuk
• Komputer Intel Nuc i5-10210U/32GB/256G/Windows 11 Pro/ 1 sztuka
• Kabel XLR - jack 6,3 mm Vitalco MK17/ 9 sztuk
• PROLITE LH5570UHB-B1 - 55" / 1 sztuka
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60400000-2 - Usługi transportu lotniczego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31280 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: E.GO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5771986958
7.3.3) Ulica: ul. Leśna 2
7.3.4) Miejscowość: Koziegłowy
7.3.5) Kod pocztowy: 42-350
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-26INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu analizy finansowej i sprawozdawczości finansowej.
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego wyjałowionych plastrów do zatrzymywania krwawienia
- 108/2025 Prowadzenie bieżącej konserwacji i utrzymanie w ruchu instalacji gazowych, c. o. oraz instalacji wod-kan w zasobach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanych w Ostrołęce, Radomiu i Warszawie.
- Świadczenie usług profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy dla pracowników Kancelarii Senatu i osób przyjmowanych do pracy.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 16 m 21, część nr 2: Warecka 4/6 m 14, cześć nr 3: al. "Solidarności" 82 m 5
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zagospodarowanie i odbiór komponentu budowlanego powstałego z popiołu"
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu
- Usługa transportu sanitarnego dla WSS nr 4 w Bytomiu w zakresie transportu preparatów do żywienia pozajelitowego, płynów infuzyjnych oraz sprzętu medycznego
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
- Obsługa transportu pasażerskiego w zakresie czarteru samolotu pasażerskiego i transferów lokalnych oraz świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych
- Zakup i sukcesywne dostawy nowych płyt drogowych wielootworowych typu Jumbo o wymiarach 100x75x12,5 cm w ilości 6.500 sztuk.
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.