Ogłoszenie z dnia 2023-05-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00160540/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-31
- 2023/BZP 00196087/01 - Wynik z dnia 2023-04-27
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa pelletu drzewnego dla Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Głownie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470947209
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Karasicka 51
1.4.2.) Miejscowość: Głowno
1.4.3.) Kod pocztowy: 95-015
1.4.4.) Województwo: łódzkie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dps@dps.glowno.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps.glowno.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Dom Pomocy Społecznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00205837
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-05-08
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00196087
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - INFORMACJE DODATKOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
Po zmianie:
W dniu 19.04.2023 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez Wykonawcę „WĘGLOPASZ” Sp. Z o.o., ul. Piątkowska 149 lokal 6, 60-648 Poznań, NIP: 7811898441, woj. Wielkopolskie i wyznaczył termin podpisania umowy zgodnie z art. 308 ust.2 ustawy Pzp w terminie nie krótszym niż 5 dni od przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty. W dniu 25.04.2023 r. została wysłana do Wykonawcy umowa podpisana przez Panią Dyrektor Domu Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Głownie w celu podpisania przez Wykonawcę i odesłania do naszej jednostki. W dniu 28.04.2023 r. otrzymaliśmy od Wykonawcy pismo, w którym informuje nas, iż w związku z wymogiem wykonania czynności w postaci rozładunku pelletu do zasobnika, odstępuje od zawarcia umowy. Wymagania dotyczące dostawy i rozładunku pelletu u Zamawiającego były szcze-gółowo opisane w SWZ w pkt. 3.3, 3.4, 3.5, i 3.6 oraz we wzorze umowy § 2 ust. od 3 do 8. Korzystając z przesłanki art. 263 ustawy Pzp Zamawiający wezwał kolejnego Wykonawcę STYL Łukasz Motyka NIP: 7331288079, ul. Sikorskiego 1, 95-015 Głowno, woj. Łódzkie do przedłożenia aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnienie warunków udziału oraz brak podstaw wykluczenia w postępowaniu lub potwierdzenia aktualności podmiotowych środków dowodowych załączonych bez wezwania do oferty w postępo-waniu. W odpowiedzi Zamawiający otrzymał informację, iż oferta Wykonawcy jest nieaktualna w związku z podwyżką cen pelletu i nie może podpisać umowy. Zamawiający na podstawie art. 226 ust.1 pkt 2 lit. B ustawy Pzp odrzuca ofertę Wykonawcy STYL. W dniu 04.05.2023 r. Zamawiający wezwał na podstawie art. 274 ust.1 ustawy Pzp Wykonawcę Tartak „Olczyk” Sp. Z o.o., Świdno 1, 29-105 Krasocin, NIP: 6562170880, woj. Świętokrzyskie do przesłania podmiotowych środków dowodowych do dnia 08.05.2023 r. do godz. 10.00. Lecz nie otrzymał odpowiedzi. Na podstawie art. 128 ust.1 pkt 2 Zamawiający nie wezwał Wykonawcy do uzupełnienia do uzupełnienia dokumentów, gdyż wg. art. 255 ust.3 ustawy Pzp cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zgodnie z art. 255 pkt 7 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.1. Postępowanie/część postępowania zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania/części postępowania Przed zmianą:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
Po zmianie:
Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2. Podstawa prawna unieważnienia postępowania Przed zmianą:
Po zmianie:
art. 255 pkt 7 ustawy
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.2.1. Przyczyna unieważnienia postępowania Przed zmianą:
Po zmianie:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.1. Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia Przed zmianą:
"WĘGLOPASZ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.3. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - ulica Przed zmianą:
ul. Piątkowska 149 lokal 6
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.4. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - miejscowość Przed zmianą:
Poznań
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.5. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kod pocztowy Przed zmianą:
60-648
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.6. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - województwo Przed zmianą:
wielkopolskie
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.7. Wykonawca, któremu udzielono zamówienia - kraj Przed zmianą:
Polska
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4 Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.1. Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
NIE
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.2. Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy Przed zmianą:
Mały przedsiębiorca
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.3.2. Krajowy numer identyfikacyjny Przed zmianą:
REGON 302786863
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Data zawarcia umowy Przed zmianą:
2023-04-25
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej Przed zmianą:
85150,00
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Kod waluty Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej Przed zmianą:
Data od-do
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Data początkowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
2023-04-25
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Data końcowa okresu obowiązywania Przed zmianą:
2023-11-30
Po zmianie:
INNE PRZETARGI Z GŁOWNA
więcej: przetargi w Głownie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.