eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DaleszyceDostawa sortów mundurowych dla pracowników Nadleśnictwa Daleszyce w roku 2022



Ogłoszenie z dnia 2022-06-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sortów mundurowych dla pracowników Nadleśnictwa Daleszyce w roku 2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Daleszyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260124002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zakościele 7A

1.5.2.) Miejscowość: Daleszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-021

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 41 3171968

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: daleszyce@radom.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://daleszyce.radom.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_daleszyce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sortów mundurowych dla pracowników Nadleśnictwa Daleszyce w roku 2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c8ab9ea-d68c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00205840

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00249639/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa sortów mundurowych i sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Daleszyce w roku 2022

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00170143/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 97507,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych leśnika (wzorzec 2007) dla pracowników Nadleśnictwa Daleszyce w roku 2022 wykonanych zgodnie z ustalonymi standardami jakościowymi określonymi w:

1. Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 19 grudnia 2017 r. roku w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz.U. 2017 poz. 2466) – w zakresie zakończenia okresu przejściowego, o którym mowa w §3 ww. rozporządzenia.
2. Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 22 grudnia 2021 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. z 2021r. poz. 2451) – w zakresie zakończenia okresu przejściowego, o którym mowa w §1 pkt 1) ww. rozporządzenia.
3. Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007 r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz. U. 2007 poz. 342).
4. Zarządzeniem Nr 7 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 stycznia 2022r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika dla pracowników Lasów Państwowych.
5. Zarządzeniu nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia
6 lipca 2012 r. w sprawie zmian dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika (Znak: EO-1743-3/2012).
6. Zarządzeniu nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia
14 maja 2012 r. w sprawie zmian dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika (Znak: EO-1743-2/2012)
7. Zarządzeniu nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych dnia
14 marca 2005 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika (Znak: OR-1743-1/05).


Powyżej wymienione Zarządzenia Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych oraz dokumentacja techniczno-technologiczna i dokumentacja fotograficzna sortów mundurowych dostępne są na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo-Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu:
1) https://www.bedon.lasy.gov.pl/akty-prawne
2) http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna
3) http://www.bedon.lasy.gov.pl/fotograficzna-dokumentacja-sortow-mundurowych

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych leśnika wymienionych w poniższym zestawieniu:

DOSTAWA SORTÓW MUNDUROWYCH LEŚNIKA

I Mundur wyjściowy leśnika
1 Marynarka męska lub damska gabardyna lub tropik 4 szt.
2 Spodnie męskie lub damskie gabardyna lub tropik 7 szt.
3 Marynarka męska lub damska gabardyna. z wykończeniem oleofobowym 2 szt.
4 Spodnie męskie lub damskie gabardyna z wykończeniem oleofobowym 1 szt.
5 Spódnica gabardyna lub tropik 5 szt.
6 Spódnica gabardyna z wykończeniem oleofobowym 1 szt.
7 Koszula męska lub bluzka damska 9 szt.
8 Koszula męska lub bluzka damska – bawełna 100% 6 szt.
9 Krawat 4 szt.
10 Czapka 2 szt.
11a Płaszcz męski 2 szt.
11b Płaszcz damski 1 szt.
12 Kapelusz męski lub damski 2 szt.
13a Kurtka męska 4 szt.
13b Kurtka damska 5 szt.
14 Szalik 5 szt.
15 Rękawice damskie lub męskie 5 par
16a Skarpety letnie termoaktywne 31 par
16b Skarpety przejściowe termoaktywne 19 par
16c Skarpety zimowe termoaktywne 8 par
17a Półbuty męskie 6 par
17b Półbuty damskie 7 par
II Mundur codzienny leśnika
18 Sweter 21 szt.
19 Kamizelka 13 szt.
20 Bluza z polaru typ windstoper 17 szt.
21 Kurtka wierzchnia 11 szt.
22 Czapka zimowa 5 szt.
23 Peleryna 1 szt.
24 Półbuty typu „Sympatex” 11 par
25 Półbuty typu „Gore-tex” 9 par
III Mundur terenowy leśnika
26 Bluza z kamizelką letnią 7 szt.
27 Spodnie letnie 26 szt.
28 Czapka letnia 6 szt.
29 Kurtka zimowa 3 szt.
30 Spodnie zimowe 9 szt.
31 Czapka zimowa 2 szt.
32 Trzewiki typu „Sympatex” 6 par
33 Trzewiki typu „Gore-tex” niskie 7 par
34 Trzewiki typu „Gore-tex” wysokie 8 par
35 Trzewiki typu „Sympatex” z o ciepleniem typu „Thinsulate” 2 pary
36 Trzewiki typu „Gore-tex” niskie z ociepleniem typu „Thinsulate” 2 pary
37 Trzewiki typu „Gore-tex” wysokie z ociepleniem typu „Thinsulate” 3 pary
IV Oznaki uzupełniające
38 Oznaki noszone na klapach marynarki do munduru wyjściowego 4 kompl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

18110000-3 - Odzież branżowa

18800000-7 - Obuwie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86144,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86144,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86144,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Obsługi Leśnictwa Hanna Skrodzka-Bałata, Piotr Bałata sp. jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8670007706

7.3.3) Ulica: ul. Mieszka I-go 4

7.3.4) Miejscowość: Tarnobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 39-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86144,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Jako wartość zamówienia podano wartość szacunkową z prawem opcji na sorty mundurowe objęte niniejszym postępowaniem. Prawo opcji stanowi 20%.
Zamówienie to jest częścią zamówienia na dostawę sortów mundurowych i sortów BHP. Szacunkowa wartość całości zamówienia to 148 000,00 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.