Ogłoszenie z dnia 2024-02-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00069869/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa oleju opałowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Suchorączku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Suchorączku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296437
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Suchorączek, 51
1.5.2.) Miejscowość: Więcbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-410
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 52 3897051
1.5.8.) Numer faksu: 52 3897051
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@dpssuchoraczek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dpssuchoraczek.naszbip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-821baad6-bc2f-11ee-9897-f6855eb846c01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Dom Pomocy Społecznej w Suchorączku
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc Społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opałowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Suchorączku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-821baad6-bc2f-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00205928
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025850/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa oleju opałowego do Domu Pomocy Społecznej w Suchorączku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00069869
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 261.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 307807,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa oleju opałowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Suchorączku w ilości 65 000L
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 327795,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 336589,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 327795,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: T&J Paliwa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250749477
7.3.3) Ulica: ul. Sławoszewska 2B
7.3.4) Miejscowość: Kotlin
7.3.5) Kod pocztowy: 63-220
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 327795,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI WIĘCBORK
- Dostawa oleju napędowego ON i gazu skroplonego LPG dla Gminy Więcbork
- Remont budynku przy ul. Pocztowej 35 w Więcborku
więcej: przetargi WIĘCBORK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa oleju opałowego na rok 2025 na potrzeby ZS-P w Łęczycach"
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego do MOW w Samostrzelu
- Dostawa oleju opałowego
- "Dostawa oleju opałowego do kotłowni budynku administracyjnego Nadleśnictwa Bircza w latach 2025-2026r."
- DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO LEKKIEGO
- Dostawa oleju opałowego do Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Popowie
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.