Ogłoszenie z dnia 2024-02-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00039697/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-16
- 2024/BZP 00094774/01 - Wynik z dnia 2024-02-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 22. Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280603684
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Saperska 1
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-073
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 22wog.zamowienia@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://22wog.wp.mil.pl/pl/bip/info/q-zamowienia-publiczne/-1032798j-platforma-zakupowa/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/22wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9164b571-b081-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00206164
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026082/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00039697
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Znak sprawy: 22WOG-ZP.2712.68.2023/A/247/0800/U/PMN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów na potrzeby jednostek zlokalizowanych w m. Olsztyn będącychna zaopatrzeniu 22 WOG zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 2 do SWZ, formularzem ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ oraz z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SWZ. Przedmiot zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy (wraz z załącznikami). Zamówienie obejmuje opcję. Ilości wykonywanych usług dla poszczególnych części zostały określone
w formularzu cenowym (załącznik nr 5 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 222183,74 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów na potrzeby jednostek zlokalizowanych w w m. Lidzbark Warmiński będących na zaopatrzeniu 22 WOGzgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 2 do SWZ, formularzem ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ oraz z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SWZ. Przedmiot zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy (wraz z załącznikami). Zamówienie obejmuje opcję. Ilości wykonywanych usług dla poszczególnych części zostały określone w formularzu cenowym (załącznik nr 5 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 118851,22 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów na potrzeby jednostek zlokalizowanych w m. Ciechanów, Przasnysz będących na zaopatrzeniu 22 WOG zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w projektowanych postanowieniach umowy - załącznik nr 2 do SWZ, formularzem ofertowym - załącznik nr 1 do SWZ oraz z formularzem cenowym – załącznik nr 5 do SWZ. Przedmiot zamówienia oraz sposób realizacji zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy (wraz z załącznikami). Zamówienie obejmuje opcję. Ilości wykonywanych usług dla poszczególnych części zostały określone w formularzu cenowym (załącznik nr 5 do SWZ).4.5.3.) Główny kod CPV: 50112000-3 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów
4.5.5.) Wartość części: 130096,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165230,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165230,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165230,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMERYKAŃSKO-POLSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO „INTERHOME COMPANY LTD” SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5660010119
7.3.3) Ulica: ul. MAZOWIECKA nr 6
7.3.4) Miejscowość: CIECHANÓW
7.3.5) Kod pocztowy: 06-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165230,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa oprogramowania oraz udzielenie wsparcia technicznego na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie.
- Remont nawierzchni asfaltowej wraz z chodnikami z kostki polbruk przy budynku Centrum Biologii.
- Dostawa komputerów przenośnych i monitorów na potrzeby pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- ŚWIADCZENIE USŁUGI PRANIA ORAZ NAJMU BIELIZNY SZPITALNEJ
- Postępowanie w trybie podstawowym bez negocjacji na sukcesywne dostawy zestawów diagnostycznych i odczynników do immunologii i biologii molekularnej dla WSSE w Olsztynie w roku 2025.
- Szkolenia zawodowe dla uczestników projektu pn. "Zainwestuj w przyszłość!", realizowanego przez Warmińsko-Mazurską Wojewódzką Komendę OHP w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie serwisu i napraw samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Opolu w okresie 24 miesięcy
- "Wykonywanie przeglądów technicznych oraz kompleksowa naprawa i konserwacja ambulansów sanitarnych"
- Obsługa techniczna samochodów służbowych Kancelarii Sejmu.
- "Odpłatny najem długoterminowy 4 sztuk fabrycznie nowych samochodów osobowych elektrycznych z pełną obsługą serwisową w okresie trwania gwarancji dla Urzędu Miejskiego Wrocławia"
- Naprawy i przeglądy samochodów służbowych w OR AMW w Szczecinie
- Świadczenia usług w zakresie napraw i konserwacji samochodów, pojazdów, maszyn drogowych i urządzeń będących w dyspozycji Zamawiającego w roku 2025 z podziałem na części.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.