Ogłoszenie z dnia 2022-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00147955/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane w zakresie: 3 punktach sanitarnych istniejącej przychodni specjalistycznej, adaptacji pomieszczenia na
pokój rodzica/opiekuna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTECKI SZPITAL KLINICZNY W OPOLU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530512391
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Wincentego Witosa 26
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-401
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: alicja.samek@usk.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.usk.opole.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://usk-opole.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane w zakresie: 3 punktach sanitarnych istniejącej przychodni specjalistycznej, adaptacji pomieszczenia napokój rodzica/opiekuna
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a45e4e3-cd18-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00206226
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023351/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Remonty, modernizacje i odnowienie pomieszczeń szpitala wraz z instalacjami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Dostępność plus”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00147955/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/2-23/233/60/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Prace przewidziane na terenie istniejącej przychodni specjalistycznej, szkic nr 1.
Program zakłada remont 3 identycznych punktów sanitarnych i dostosowanie ich do użytku przez osoby niepełnosprawne. Zakres przewidzianego remontu zgodnie ze szkicem nr 1. obejmować ma:
a) Konieczne demontaże i wyburzenia ścian
b) Wymiana drzwi wejściowych na drzwi szerokości 100 cm (wymagane poszerzenie istniejącego otworu drzwiowego)
c) Montaż wykładziny podłogowej i ściennej do H=2 m (kolorystyka ustalona podczas realizacji z użytkownikiem).
d) Malowanie ścian sanitariatu powyżej od 2m do sufitu podwieszonego
e) Montaż sufitu podwieszanego
f) Wymiana instalacji elektrycznej w zakresie 1:1 (lampy, wyłączniki, gniazdka, osprzęt, wymiana aparatury w rozdzielnicy) + dołożenie systemu przywołania z zewnętrznym wskaźnikiem świetlnym.
g) Demontaż i montaż instalacji sanitarnej zgodnie w wymaganiami dla osób niepełnosprawnych i zgodnie z zamieszczonym szkicem (montaż pochwytów, lustra).
h) Malowanie punktu sanitarnego z zewnątrz dookoła wraz z istniejącymi drzwiami (szachtu elektrycznego, pozostałych punktów sanitarnych).
II. Prace przewidziane w pokoju rodzica/opiekuna z dzieckiem, szkic nr 2.
Prace przewidziane w tym pomieszczeniu mają obejmować:
a) Wymianę drzwi zewnętrznych na drzwi szerokości 100 cm (wymagane poszerzenie istniejącego otworu
b) Montaż wykładziny podłogowej oraz wykładziny ściennej w miejscu montażu umywalki (pas wykładziny)
c) Malowanie ścian i sufitu – kolor ustalony z użytkownikiem
d) Wymiana instalacji elektrycznej w zakresie 1:1 (lampy, wyłączniki, gniazdka, osprzęt, wymiana aparatury w rozdzielnicy) + dołożenie systemu przywołania z zewnętrznym wskaźnikiem świetlnym.
e) Wymiana części sanitarnej i dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych (montaż pochwytów, wieszaka na kule).
III. Prace przewidziane w punkcie sanitarnym Chirurgii Dziecięcej, szkic nr 3.
Program zakłada remont punktu sanitariatów adaptując każdy z nich do potrzeb osób niepełnosprawnych. Przewidziane prace należy wykonać zgodnie ze szkicem nr 3 i obejmować one mają:
a) Konieczne wyburzenia i wymurowania ścian.
b) Wymiana drzwi wejściowych z demontażem istniejących
c) Montaż wykładziny podłogowej oraz ściennej do H=2m
d) Malowanie ścian i montaż sufitu podwieszanego
e) Wymiana instalacji elektrycznej w zakresie 1:1 (lampy, wyłączniki, gniazdka, osprzęt, wymiana aparatury w rozdzielnicy) + dołożenie systemu przywołania z zewnętrznym wskaźnikiem świetlnym.
f) Demontaż i montaż instalacji sanitarnej zgodnie w wymaganiami dla osób niepełnosprawnych i zgodnie z zamieszczonym szkicem (montaż pochwytów, lustra).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230012,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230012,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230012,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane Paweł Czaja
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471339411
7.3.4) Miejscowość: Lewin Brzeski
7.3.5) Kod pocztowy: 49-340
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Remontowo - Budowlane Paweł Czaja
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Remontowo - Budowlane Paweł Czaja
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230012,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa automatycznego ekstraktora ultradźwiękowego umożliwiającego ekstrakcję mieszanek mineralno-asfaltowych zgodnego z PN-EN 12697-1 dla WTiJBD-LD w Opolu
- Wycena nieruchomości zabudowanej obręb Pomorzowice, gmina Głubczyce, pow. głubczycki, dz. nr 80/2 o pow. 0,40ha
- [D/41/2025] Zakup i dostawa mebli medycznych na potrzeby Wydziału Nauk o Zdrowiu UO
- U/12/2025 Organizacja i przeprowadzenie szkoleń wyjazdowych dla Wydziału Chemii i Farmacji
- PSP Nr 5 z OI - przebudowa dachu krytej pływalni.
- Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 420 w m. Pilszcz od km 11+100 do km 13+100
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej w Komorowie
- "Zakup i montaż ekranu zwijanego w Kinie Świt" w ramach Programu Operacyjnego IV: Rozwój kin, Priorytet I: Modernizacja kin, udzielonej przez Polski Instytut Sztuki Filmowej.
- Budowa remizy OSP w Gniechowicach
- Budowa budynku usługowego - żłobka w miejscowości Kołbiel wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka podziemnego zbiornika na wodę.
- SREBRNA GÓRA, TWIERDZA - DONŻON I BASTION DOLNY (1768 R.) RATUNKOWA RESTAURACJA MURÓW W OBRĘBIE GRODZY. CPV 45000000-7
- Wymiana stolarki okiennej na ul. Kantaka 6 - Etap II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.