Og³oszenie z dnia 2022-06-13
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00089721/01 - Og³oszenie z dnia 2022-03-17
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa licencji i wdro¿enie zintegrowanego systemu informatycznego w ramach zadania pn. "Rozwój cyfrowych us³ug publicznych w Gminie Miasto ¦widnica"
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto ¦widnica
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Prezydent Miasta ¦widnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 49
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 856 28 00
1.5.8.) Numer faksu: +48 74 856 87 21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.um.swidnica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://umswidnica.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa licencji i wdro¿enie zintegrowanego systemu informatycznego w ramach zadania pn. "Rozwój cyfrowych us³ug publicznych w Gminie Miasto ¦widnica"2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f15e765d-a5eb-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00206269
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00017393/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 „Dostawa licencji i wdro¿enie zintegrowanego systemu informatycznego w ramach zadania pn. „Rozwój cyfrowych us³ug publicznych w Gminie Miasto ¦widnica”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00089721/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: P-25/IV/22
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 840000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa licencji i wdro¿enie zintegrowanego systemu informatycznego pn. „Rozwój cyfrowych us³ug publicznych w Gminie Miasto ¦widnica”.
2. System ma zapewniæ kompleksowe wsparcie pracowników Urzêdu w realizowanych zadaniach, w szczególno¶ci System ma umo¿liwiæ wykonywanie wszystkich przewidzianych przez prawo oraz dobre praktyki urzêdowe czynno¶ci, pozwalaj±c na odzwierciedlenie pe³nego sposobu realizacji spraw w Urzêdzie.
3. Celem zadania jest wsparcie rozwoju cyfrowych us³ug publicznych w zakresie e-administracji oraz zwiêkszenie do nich dostêpu zarówno dla obywateli jak i przedsiêbiorców. Dla klientów Urzêdu bêdzie to oznacza³o skrócenie czasu potrzebnego do za³atwienia wybranej sprawy, wraz z u³atwieniem procedury realizacji ca³o¶ci zagadnienia.
4. Wdro¿enie Systemu obejmuje nastêpuj±ce obszary funkcjonalne:
4.1. podatek od nieruchomo¶ci, rolny i le¶ny osób fizycznych - wymiar i ksiêgowo¶æ;
4.2. podatek od nieruchomo¶ci, rolny i le¶ny osób prawnych - wymiar i ksiêgowo¶æ;
4.3. podatek od ¶rodków transportowych- wymiar i ksiêgowo¶æ;
4.4. gospodarka odpadami - prowadzenie ewidencji i ksiêgowo¶æ;
4.5. ewidencja umów z tytu³u dzier¿aw i innych;
4.6. u¿ytkownie wieczyste;
4.7. przekszta³cenia u¿ytkowania wieczystego;
4.8. ksiêgowo¶æ analityczna dochodów niepodatkowych;
4.9. op³aty lokalne- wymiar i ksiêgowo¶æ;
4.10. fakturowanie;
4.11. ewidencja zezwoleñ na sprzeda¿ alkoholu;
4.12. ewidencja zajêæ pasa drogowego;
4.13. ewidencja licencji transportu drogowego;
4.14. centralna baza interesantów;
4.15. p³atno¶ci masowe;
4.16. wydawanie za¶wiadczeñ;
4.17. ewidencja rozliczenia zwrotu podatku akcyzowego;
4.18. wspó³praca z Ewidencj± Mieszkañców prowadzonym w systemie ELUD+ firmy RADIX Spó³ka z ograniczon± odpowiedzialno¶ci± Sp.k;
4.19. wspó³praca z zewnêtrznym modu³em dziedzinowym do prowadzenia ewidencji mandatów Stra¿y Miejskiej - eMandat, dostarczonym przez firmê EM SOFTWARE s.c.;
4.20. wspó³praca z Ewidencj± Gruntów i Budynków (EGIB);
4.21. wspó³praca z Centraln± Ewidencj± Pojazdów i Kierowców (CEPiK);
4.22. ewidencja mienia komunalnego;
4.23. obs³uga kasy urzêdu;
4.24. repozytorium dokumentów;
4.25. system zarz±dzania dokumentami i sprawami (system obiegu dokumentów);
4.26. system raportowo - analityczny;
4.27. system do wysy³ania powiadomieñ do klienta;
4.28. portal klienta urzêdu;
4.29. aplikacja mobilna;
4.30. biuro obs³ugi interesanta.
5. Realizacja Zamówienia zostanie przeprowadzona w oparciu o nastêpuj±ce etapy wdro¿enia:
5.1. Etap wdro¿enia I - wdro¿enie systemu do zarz±dzania dokumentami i sprawami (4.25), z uwzglêdnieniem integracji z ePUAP oraz PEF lub KSeF. Uruchomienie portalu klienta urzêdu (4.28) w zakresie formularzy dot. us³ug centralnych (m.in. formularze DN-1, IN-1) oraz lokalnych (m.in. deklaracje dot. gospodarki odpadami) i po³±czenie go z systemem do zarz±dzania dokumentami i sprawami w zakresie mo¿liwo¶ci importu i obs³ugi sp³ywaj±cych dokumentów. Wdro¿enie centralnej bazy interesantów (4.14). Wdro¿enie ewidencji mienia komunalnego (4.22). Odbiór koñcowy po¶wiadczaj±cy prawid³owe wdro¿enie systemu do ewidencji mienia komunalnego ma potwierdzaæ tak¿e zgodno¶æ stanów ewidencyjnych ze stanem faktycznym. St±d istotne jest jak najwcze¶niejsze rozpoczêcie prac aby pracownicy Zamawiaj±cego odpowiedzialni merytorycznie za ten obszar mieli wystarczaj±co du¿o czasu na przeprowadzenie wszystkich niezbêdnych dzia³añ.
5.2. Etap wdro¿enia II - wdro¿enie wszystkich systemów dziedzinowych wraz ze wszystkimi niezbêdnymi integracjami (4.18, 4.19, 4.20, 4.21) tak aby z dniem 1 stycznia 2023 sta³y siê one wiod±ce (co oznacza tak¿e potwierdzenie, ¿e ich stany ewidencyjne zosta³y potwierdzone jako zgodne), w tym systemy do obs³ugi podatków i op³at (4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.9), systemy ewidencyjne (4.5, 4.6, 4.7, 4.10, 4.11, 4.12, 4.13, 4.17), system do ksiêgowo¶ci analitycznej dochodów niepodatkowych (4.8). Wdro¿enie p³atno¶ci masowych (4.15), wydawania za¶wiadczeñ (4.16), obs³ugi kasy urzêdu (4.23), repozytorium dokumentów (4.24).
5.3. Etap wdro¿enia III - wdro¿enie systemów sk³adaj±cych siê na pakiet us³ug publicznych, tj. pozosta³e funkcjonalno¶ci (poza wchodz±cymi w zakres Etapu I) portalu klienta urzêdu (4.28), system do wysy³ania powiadomieñ do klienta (4.27), aplikacja mobilna (4.29), biuro obs³ugi interesanta (4.30). Wdro¿enie systemu raportowo- analitycznego (4.26).
6. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w OPZ stanowi±cym Za³±cznik nr 2 do SWZ.
Okres realizacji zamówienia: do 15 miesiêcy od dnia podpisania umowy z uwzglêdnieniem terminów dotycz±cych poszczególnych etapów wdro¿enia, o których mowa w rozdziale VI pkt 5 niniejszej SWZ:
1. Etap I- 3 miesi±ce od dnia podpisania umowy
2. Etap II- 9 miesiêcy od dnia podpisania umowy nie pó¼niej ni¿ do 31.12.2022 r.
3. Etap III- 15 miesiêcy od dnia podpisania umowy
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 48611000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48780000-9 - Pakiety oprogramowania do zarz±dzania systemem, przechowywaniem i zawarto¶ci±
72000000-5 - Us³ugi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
72263000-6 - Us³ugi wdra¿ania oprogramowania
72265000-0 - Us³ugi konfiguracji oprogramowania
80510000-2 - Us³ugi szkolenia specjalistycznego
80533100-0 - Us³ugi szkolenia komputerowego
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 1008600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 1008600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1008600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REKORD SI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 070773220
7.3.3) Ulica: ul. Kasprowicza 5
7.3.4) Miejscowo¶æ: Bielsko - Bia³a
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-02
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 1008600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- Doposa¿enie placów zabaw w Przedszkolach Miejskich nr 14, 15 i 16 w ¦widnicy w ramach projektu unijnego "¦widnickie przedszkolaki odkrywaj± ¶wiat" FEDS.08.03-IZ.00-0009/24
- Warsztaty dla rodziców w ramach Rz±dowego Programu ,,Za ¯yciem".
- "Bie¿±ce utrzymanie dro¿no¶ci sieci kanalizacji deszczowej i urz±dzeñ odwadniaj±cych drogi gminne i wojewódzkie, (...), w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r."
- "Dostawy materia³ów do sterylizacji"
- Termomodernizacja trzech budynków komunalnych Gminy Miasto ¦widnica ul. Kraszowicka 32, ul. Kraszowicka 34, ul. Kraszowicka 35 POSTÊPOWANIE Z PODZIA£EM NA ZADANIA
- Utrzymanie i wymiana oznakowania pionowego i urz±dzeñ bezpieczeñstwa ruchu drogowego na drogach gminnych w ¦widnicy w 2025 r.
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug opieki gwarancyjnej oraz serwisowej dla Systemu SIMPLE.EduHub
- Dostawa sprzêtu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorz±d" w Gminie Barciany w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- Przeprowadzenie szkoleñ i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracuj±cych w obszarze pieczy zastêpczej oraz osób sprawuj±cych pieczê zastêpcz±.
- Opracowanie (implementacja i wdro¿enie) kompleksowego systemu informatycznego w zakresie ochrony przyrody w województwie podkarpackim
- opracowanie i wdro¿enie aplikacji ¿eglarskiej z mo¿liwo¶ci± rezerwacji miejsc postojowych SailPlanner Pomerania
- Dostawa i wdro¿enie systemu kadrowo-p³acowego wraz ze ¶wiadczeniem us³ug serwisu oraz integracja z istniej±cym systemem finansowo-ksiêgowym Enova365.
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.