Ogłoszenie z dnia 2023-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00139516/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2023 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GDAŃSKI OŚRODEK SPORTU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000589228
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Romualda Traugutta 29
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-221
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@sportgdansk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sportgdansk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cdd18f9b-c262-11ed-8261-62cbbe4d0ca41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sport i rekreacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2023 roku.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdd18f9b-c262-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00206321
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00033483/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2023 roku.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00139516
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP1/272/4/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 202006,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuję najem kontenerów na imprezy:1) impreza: Triathlon
a) kontener magazynowy - 1 szt.,
b) kontener typu biuro - 2 szt.,
c) kontener magazynowy – 3 szt.,
2) impreza: Bieg Westerplatte
a) kontener typu kasa - 2 szt.,
b) kontener magazynowy - 1 szt..
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Wzoru Umowy, który stanowi zał. nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
4.5.5.) Wartość części: 26143 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuję najem kontenerów na kąpieliska morskie:1) kąpielisko morskie Gdańsk Orle
a) kontener biurowo-sanitarny wraz ze zbiornikiem na fekalia - 1 szt.,
b) kontener magazynowy - 1 szt.,
c) kontener sanitarny wraz ze zbiornikiem na fekalia - 1 szt.,
2) kąpielisko morskie Gdańsk Sobieszewo
a) kontener biurowo-sanitarny wraz ze zbiornikiem na fekalia - 2 szt.,
b) kontener sanitarny wraz ze zbiornikiem na fekalia - 1 szt.,
c) kontener magazynowy - 2 szt.,
3) kąpielisko morskie Gdańsk Świbno - kontener biurowo-sanitarny - 1 szt.,
4) kąpielisko morskie Dom Zdrojowy - transport i ustawienie oraz demontaż i transport kontenera biurowo-sanitarnego, będącego własnością Zamawiającego.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Wzoru Umowy, który stanowi zał. nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
4.5.5.) Wartość części: 137473,82 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuję najem toalet przenośnych:1) Kompleks Sportowy przy Grunwaldzkiej 244 – toaleta przenośna - 1 szt.,
2) Kąpieliska morskie:
a) ulica Trałowa - toaleta przenośna - 3 szt.,
b) ulica Falowa - toaleta przenośna - 4. szt.,
c) ulica Lazurowa - toaleta przenośna - 2 szt.,
3) Obiekt Sportowy przy ulicy Traugutta 29 – toaleta przenośna 1 szt.,
4) Imprezy sportowe:
a) RUN GDN – toaleta przenośna – 3 szt., umywalka wolnostojąca dwustanowiskowa – 1szt.,
b) Otwarcie ścieżki biegowej – toaleta przenośna – 3 szt., umywalka wolnostojąca dwustanowiskowa – 1szt.,
c) BO Strzyża – toaleta przenośna – 3 szt., umywalka wolnostojąca dwustanowiskowa – 1szt.,
d) Cross Duathlon – toaleta przenośna – 4 szt., umywalka wolnostojąca dwustanowiskowa – 3 szt.,
e) OCR - – toaleta przenośna – 10 szt., umywalka wolnostojąca dwustanowiskowa – 5 szt.,
f) RUN GDN Oliwa - toaleta przenośna – 6 szt., umywalka wolnostojąca dwustanowiskowa - 3 szt.,
g) Aquathlon - toaleta przenośna – 4 szt., umywalka wolnostojąca dwustanowiskowa – 2 szt.,
h) Triathlon - toaleta przenośna – 3 szt., umywalka – 15 szt.,
i) XC Gdańsk - toaleta przenośna – 3 szt., umywalka wolnostojąca dwustanowiskowa – 1 szt.,
j) XC Gdańsk - toaleta przenośna – 3 szt., umywalka wolnostojąca dwustanowiskowa – 1 szt.,
k) Otwarcie ścieżki - toaleta przenośna – 3 szt., umywalka wolnostojąca dwustanowiskowa - 1 szt.,
l) Turniej Petanque - toaleta przenośna – 1 szt.,
ł) Bieg Westerplatte - toaleta przenośna – 10 szt., umywalka wolnostojąca dwustanowiskowa - 5 szt.,
m) Gdańsk Biega - toaleta przenośna – 15 szt., umywalka wolnostojąca dwustanowiskowa - 10 szt.,
n) Impreza 1 - toaleta przenośna – 8 szt., umywalka wolnostojąca dwustanowiskowa - 3 szt.,
o) Impreza 2 - toaleta przenośna – 10 szt., umywalka wolnostojąca dwustanowiskowa - 5 szt.,
p) Impreza 3 - toaleta przenośna – 5 szt., umywalka wolnostojąca dwustanowiskowa - 3 szt.
5) Obiekty hydrotechniczne:
a) Przystań kajakowa na Kamiennej Grodzy - toaleta przenośna – 1 szt.,
b) Przystań kajakowa na Kanale Młynkówka w Sobieszewie - toaleta przenośna – 1 szt.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 1 do Wzoru Umowy, który stanowi zał. nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne
4.5.5.) Wartość części: 38389,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21604,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49537,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21604,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WC SERWIS POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482730408
7.3.3) Ulica: Szybowa 20E
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21604,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-12 do 2023-09-18Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165066,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 165066,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165066,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONTENEO Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5223202022
7.3.3) Ulica: Szczęsna 26
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-454
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165066,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-26 do 2023-09-01Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33006,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 42426,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33006,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WC SERWIS POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6482730408
7.3.3) Ulica: Szybowa 20E
7.3.4) Miejscowość: Zabrze
7.3.5) Kod pocztowy: 41-808
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33006,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni Ośrodka Szkolenia i Wychowania OHP w Człuchowie ul. Kusocińskiego 4 przez okres od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2025r.
- Konwojowanie wartości pieniężnych
- wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń biurowych stanowiących jednostki organizacyjne Gdańskich Nieruchomości w 2025 r.
- Dostawa metajodobenzyloguanidyny-123 I (MIBG-123 I) dla UCK
- Świadczenie usług sprzątania otoczenia oraz wybranych pomieszczeń części oddziałów Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku
- "Usługa wykonywania i dostarczenia posiłków dla Szkoły Podstawowej Nr 4 im. Króla Kazimierza Jagiellończyka w Gdańsku"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup kontenerów dla potrzeb zaplecza sanitarno - szatniowego kompleksu boisk sportowych w Bilczy - etap 2024
- Dostawa 2 kontenerów wraz z wyposażeniem- zaplecze sportowe boiska w miejscowości Promnik
- "Budowa świetlicy kontenerowej (modułowej) w ramach zadania: Utworzenie w miejscowości Myrcha centrum integracji mieszkańców"
więcej: Budynki modułowe i przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.