Ogłoszenie z dnia 2022-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00197305/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy implantów ortopedycznych dla Szpitala Joannitas w Pszczynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Joannitas Samorządowa Spółka z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276581253
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul.dr. W. Antesa 11
1.5.2.) Miejscowość: Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@szpital.pszczyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.szpital.pszczyna.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpital-pszczyna.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sp. z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy implantów ortopedycznych dla Szpitala Joannitas w Pszczynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-06729329-e57c-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00206345
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/SP/14/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 513820,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Implanty do zabiegów mikrochirurgicznych w obrębie rąk i stóp4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 77200 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Implanty płytkowe do zespoleń złamań kości4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 131300 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cement kostny4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 2320 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Leczenie zakażeń kości4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 24500 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Implanty do zespolenia złamań przez i podkrętarzowych kości udowej4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 34000 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Gwoździe śródszpikowe do kości udowej, piszczelowej, ramiennej4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 106000 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zabiegi rekonstrukcyjne kolana4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 27000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Implanty do zespoleń śródszpikowych obojczyka4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 21500 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
System podciśnieniowych opatrunków4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 41500 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Implanty do leczenia płaskostopia oraz inne deformacji stopy4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 19500 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Płyty i kable do stabilizacji złamań kości długich4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 11000 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiały kościo-zastępcze4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 10000 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
System podciśnieniowych opatrunków4.5.3.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.5.5.) Wartość części: 8000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 7 czerwca 2022 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Wraz z publikacją ogłoszenia o tym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP, na Platformie Zakupowej Zamawiającego opublikowane zostały dokumenty tego postępowania – SWZ wraz z załącznikami. Natomiast w dniu 8 czerwca 2022 r. do Działu Zamówień Publicznych tut. Szpitala napływały zgłoszenia telefoniczne i e-mailowe od Wykonawców zainteresowanych udziałem w tym postępowaniu, że na w/w Platformie Zakupowej zarejestrowane jest przedmiotowe postępowanie, natomiast nie zostały zamieszczone dokumenty tego postępowania, stosownie do wymagań art. 280 Ustawy, który stanowi: „1. Od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do:
1) SWZ – w przypadkach, o których mowa w art. 275 pkt 1 i 2,
2) opisu potrzeb i wymagań – w przypadku, o którym mowa w art. 275 pkt 3
– nie krócej niż do dnia udzielenia zamówienia”.
Zamawiający potwierdził informacje przekazywane przez Wykonawców, zaś kwestię „zniknięcia” dokumentów zamówienia z Platformy Zakupowej zgłoszono do Działu IT tut. Szpitala oraz do Operatora Platformy Zakupowej Login Trade, celem zbadania zaistniałego zdarzenia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 7 czerwca 2022 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Wraz z publikacją ogłoszenia o tym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP, na Platformie Zakupowej Zamawiającego opublikowane zostały dokumenty tego postępowania – SWZ wraz z załącznikami. Natomiast w dniu 8 czerwca 2022 r. do Działu Zamówień Publicznych tut. Szpitala napływały zgłoszenia telefoniczne i e-mailowe od Wykonawców zainteresowanych udziałem w tym postępowaniu, że na w/w Platformie Zakupowej zarejestrowane jest przedmiotowe postępowanie, natomiast nie zostały zamieszczone dokumenty tego postępowania, stosownie do wymagań art. 280 Ustawy, który stanowi: „1. Od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do:
1) SWZ – w przypadkach, o których mowa w art. 275 pkt 1 i 2,
2) opisu potrzeb i wymagań – w przypadku, o którym mowa w art. 275 pkt 3
– nie krócej niż do dnia udzielenia zamówienia”.
Zamawiający potwierdził informacje przekazywane przez Wykonawców, zaś kwestię „zniknięcia” dokumentów zamówienia z Platformy Zakupowej zgłoszono do Działu IT tut. Szpitala oraz do Operatora Platformy Zakupowej Login Trade, celem zbadania zaistniałego zdarzenia.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 7 czerwca 2022 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Wraz z publikacją ogłoszenia o tym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP, na Platformie Zakupowej Zamawiającego opublikowane zostały dokumenty tego postępowania – SWZ wraz z załącznikami. Natomiast w dniu 8 czerwca 2022 r. do Działu Zamówień Publicznych tut. Szpitala napływały zgłoszenia telefoniczne i e-mailowe od Wykonawców zainteresowanych udziałem w tym postępowaniu, że na w/w Platformie Zakupowej zarejestrowane jest przedmiotowe postępowanie, natomiast nie zostały zamieszczone dokumenty tego postępowania, stosownie do wymagań art. 280 Ustawy, który stanowi: „1. Od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do:
1) SWZ – w przypadkach, o których mowa w art. 275 pkt 1 i 2,
2) opisu potrzeb i wymagań – w przypadku, o którym mowa w art. 275 pkt 3
– nie krócej niż do dnia udzielenia zamówienia”.
Zamawiający potwierdził informacje przekazywane przez Wykonawców, zaś kwestię „zniknięcia” dokumentów zamówienia z Platformy Zakupowej zgłoszono do Działu IT tut. Szpitala oraz do Operatora Platformy Zakupowej Login Trade, celem zbadania zaistniałego zdarzenia.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 7 czerwca 2022 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Wraz z publikacją ogłoszenia o tym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP, na Platformie Zakupowej Zamawiającego opublikowane zostały dokumenty tego postępowania – SWZ wraz z załącznikami. Natomiast w dniu 8 czerwca 2022 r. do Działu Zamówień Publicznych tut. Szpitala napływały zgłoszenia telefoniczne i e-mailowe od Wykonawców zainteresowanych udziałem w tym postępowaniu, że na w/w Platformie Zakupowej zarejestrowane jest przedmiotowe postępowanie, natomiast nie zostały zamieszczone dokumenty tego postępowania, stosownie do wymagań art. 280 Ustawy, który stanowi: „1. Od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do:
1) SWZ – w przypadkach, o których mowa w art. 275 pkt 1 i 2,
2) opisu potrzeb i wymagań – w przypadku, o którym mowa w art. 275 pkt 3
– nie krócej niż do dnia udzielenia zamówienia”.
Zamawiający potwierdził informacje przekazywane przez Wykonawców, zaś kwestię „zniknięcia” dokumentów zamówienia z Platformy Zakupowej zgłoszono do Działu IT tut. Szpitala oraz do Operatora Platformy Zakupowej Login Trade, celem zbadania zaistniałego zdarzenia.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 7 czerwca 2022 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Wraz z publikacją ogłoszenia o tym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP, na Platformie Zakupowej Zamawiającego opublikowane zostały dokumenty tego postępowania – SWZ wraz z załącznikami. Natomiast w dniu 8 czerwca 2022 r. do Działu Zamówień Publicznych tut. Szpitala napływały zgłoszenia telefoniczne i e-mailowe od Wykonawców zainteresowanych udziałem w tym postępowaniu, że na w/w Platformie Zakupowej zarejestrowane jest przedmiotowe postępowanie, natomiast nie zostały zamieszczone dokumenty tego postępowania, stosownie do wymagań art. 280 Ustawy, który stanowi: „1. Od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do:
1) SWZ – w przypadkach, o których mowa w art. 275 pkt 1 i 2,
2) opisu potrzeb i wymagań – w przypadku, o którym mowa w art. 275 pkt 3
– nie krócej niż do dnia udzielenia zamówienia”.
Zamawiający potwierdził informacje przekazywane przez Wykonawców, zaś kwestię „zniknięcia” dokumentów zamówienia z Platformy Zakupowej zgłoszono do Działu IT tut. Szpitala oraz do Operatora Platformy Zakupowej Login Trade, celem zbadania zaistniałego zdarzenia.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 7 czerwca 2022 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Wraz z publikacją ogłoszenia o tym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP, na Platformie Zakupowej Zamawiającego opublikowane zostały dokumenty tego postępowania – SWZ wraz z załącznikami. Natomiast w dniu 8 czerwca 2022 r. do Działu Zamówień Publicznych tut. Szpitala napływały zgłoszenia telefoniczne i e-mailowe od Wykonawców zainteresowanych udziałem w tym postępowaniu, że na w/w Platformie Zakupowej zarejestrowane jest przedmiotowe postępowanie, natomiast nie zostały zamieszczone dokumenty tego postępowania, stosownie do wymagań art. 280 Ustawy, który stanowi: „1. Od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do:
1) SWZ – w przypadkach, o których mowa w art. 275 pkt 1 i 2,
2) opisu potrzeb i wymagań – w przypadku, o którym mowa w art. 275 pkt 3
– nie krócej niż do dnia udzielenia zamówienia”.
Zamawiający potwierdził informacje przekazywane przez Wykonawców, zaś kwestię „zniknięcia” dokumentów zamówienia z Platformy Zakupowej zgłoszono do Działu IT tut. Szpitala oraz do Operatora Platformy Zakupowej Login Trade, celem zbadania zaistniałego zdarzenia.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 7 czerwca 2022 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Wraz z publikacją ogłoszenia o tym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP, na Platformie Zakupowej Zamawiającego opublikowane zostały dokumenty tego postępowania – SWZ wraz z załącznikami. Natomiast w dniu 8 czerwca 2022 r. do Działu Zamówień Publicznych tut. Szpitala napływały zgłoszenia telefoniczne i e-mailowe od Wykonawców zainteresowanych udziałem w tym postępowaniu, że na w/w Platformie Zakupowej zarejestrowane jest przedmiotowe postępowanie, natomiast nie zostały zamieszczone dokumenty tego postępowania, stosownie do wymagań art. 280 Ustawy, który stanowi: „1. Od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do:
1) SWZ – w przypadkach, o których mowa w art. 275 pkt 1 i 2,
2) opisu potrzeb i wymagań – w przypadku, o którym mowa w art. 275 pkt 3
– nie krócej niż do dnia udzielenia zamówienia”.
Zamawiający potwierdził informacje przekazywane przez Wykonawców, zaś kwestię „zniknięcia” dokumentów zamówienia z Platformy Zakupowej zgłoszono do Działu IT tut. Szpitala oraz do Operatora Platformy Zakupowej Login Trade, celem zbadania zaistniałego zdarzenia.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 7 czerwca 2022 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Wraz z publikacją ogłoszenia o tym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP, na Platformie Zakupowej Zamawiającego opublikowane zostały dokumenty tego postępowania – SWZ wraz z załącznikami. Natomiast w dniu 8 czerwca 2022 r. do Działu Zamówień Publicznych tut. Szpitala napływały zgłoszenia telefoniczne i e-mailowe od Wykonawców zainteresowanych udziałem w tym postępowaniu, że na w/w Platformie Zakupowej zarejestrowane jest przedmiotowe postępowanie, natomiast nie zostały zamieszczone dokumenty tego postępowania, stosownie do wymagań art. 280 Ustawy, który stanowi: „1. Od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do:
1) SWZ – w przypadkach, o których mowa w art. 275 pkt 1 i 2,
2) opisu potrzeb i wymagań – w przypadku, o którym mowa w art. 275 pkt 3
– nie krócej niż do dnia udzielenia zamówienia”.
Zamawiający potwierdził informacje przekazywane przez Wykonawców, zaś kwestię „zniknięcia” dokumentów zamówienia z Platformy Zakupowej zgłoszono do Działu IT tut. Szpitala oraz do Operatora Platformy Zakupowej Login Trade, celem zbadania zaistniałego zdarzenia.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 7 czerwca 2022 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Wraz z publikacją ogłoszenia o tym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP, na Platformie Zakupowej Zamawiającego opublikowane zostały dokumenty tego postępowania – SWZ wraz z załącznikami. Natomiast w dniu 8 czerwca 2022 r. do Działu Zamówień Publicznych tut. Szpitala napływały zgłoszenia telefoniczne i e-mailowe od Wykonawców zainteresowanych udziałem w tym postępowaniu, że na w/w Platformie Zakupowej zarejestrowane jest przedmiotowe postępowanie, natomiast nie zostały zamieszczone dokumenty tego postępowania, stosownie do wymagań art. 280 Ustawy, który stanowi: „1. Od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do:
1) SWZ – w przypadkach, o których mowa w art. 275 pkt 1 i 2,
2) opisu potrzeb i wymagań – w przypadku, o którym mowa w art. 275 pkt 3
– nie krócej niż do dnia udzielenia zamówienia”.
Zamawiający potwierdził informacje przekazywane przez Wykonawców, zaś kwestię „zniknięcia” dokumentów zamówienia z Platformy Zakupowej zgłoszono do Działu IT tut. Szpitala oraz do Operatora Platformy Zakupowej Login Trade, celem zbadania zaistniałego zdarzenia.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 7 czerwca 2022 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Wraz z publikacją ogłoszenia o tym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP, na Platformie Zakupowej Zamawiającego opublikowane zostały dokumenty tego postępowania – SWZ wraz z załącznikami. Natomiast w dniu 8 czerwca 2022 r. do Działu Zamówień Publicznych tut. Szpitala napływały zgłoszenia telefoniczne i e-mailowe od Wykonawców zainteresowanych udziałem w tym postępowaniu, że na w/w Platformie Zakupowej zarejestrowane jest przedmiotowe postępowanie, natomiast nie zostały zamieszczone dokumenty tego postępowania, stosownie do wymagań art. 280 Ustawy, który stanowi: „1. Od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do:
1) SWZ – w przypadkach, o których mowa w art. 275 pkt 1 i 2,
2) opisu potrzeb i wymagań – w przypadku, o którym mowa w art. 275 pkt 3
– nie krócej niż do dnia udzielenia zamówienia”.
Zamawiający potwierdził informacje przekazywane przez Wykonawców, zaś kwestię „zniknięcia” dokumentów zamówienia z Platformy Zakupowej zgłoszono do Działu IT tut. Szpitala oraz do Operatora Platformy Zakupowej Login Trade, celem zbadania zaistniałego zdarzenia.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 7 czerwca 2022 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Wraz z publikacją ogłoszenia o tym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP, na Platformie Zakupowej Zamawiającego opublikowane zostały dokumenty tego postępowania – SWZ wraz z załącznikami. Natomiast w dniu 8 czerwca 2022 r. do Działu Zamówień Publicznych tut. Szpitala napływały zgłoszenia telefoniczne i e-mailowe od Wykonawców zainteresowanych udziałem w tym postępowaniu, że na w/w Platformie Zakupowej zarejestrowane jest przedmiotowe postępowanie, natomiast nie zostały zamieszczone dokumenty tego postępowania, stosownie do wymagań art. 280 Ustawy, który stanowi: „1. Od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do:
1) SWZ – w przypadkach, o których mowa w art. 275 pkt 1 i 2,
2) opisu potrzeb i wymagań – w przypadku, o którym mowa w art. 275 pkt 3
– nie krócej niż do dnia udzielenia zamówienia”.
Zamawiający potwierdził informacje przekazywane przez Wykonawców, zaś kwestię „zniknięcia” dokumentów zamówienia z Platformy Zakupowej zgłoszono do Działu IT tut. Szpitala oraz do Operatora Platformy Zakupowej Login Trade, celem zbadania zaistniałego zdarzenia.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 7 czerwca 2022 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Wraz z publikacją ogłoszenia o tym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP, na Platformie Zakupowej Zamawiającego opublikowane zostały dokumenty tego postępowania – SWZ wraz z załącznikami. Natomiast w dniu 8 czerwca 2022 r. do Działu Zamówień Publicznych tut. Szpitala napływały zgłoszenia telefoniczne i e-mailowe od Wykonawców zainteresowanych udziałem w tym postępowaniu, że na w/w Platformie Zakupowej zarejestrowane jest przedmiotowe postępowanie, natomiast nie zostały zamieszczone dokumenty tego postępowania, stosownie do wymagań art. 280 Ustawy, który stanowi: „1. Od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do:
1) SWZ – w przypadkach, o których mowa w art. 275 pkt 1 i 2,
2) opisu potrzeb i wymagań – w przypadku, o którym mowa w art. 275 pkt 3
– nie krócej niż do dnia udzielenia zamówienia”.
Zamawiający potwierdził informacje przekazywane przez Wykonawców, zaś kwestię „zniknięcia” dokumentów zamówienia z Platformy Zakupowej zgłoszono do Działu IT tut. Szpitala oraz do Operatora Platformy Zakupowej Login Trade, celem zbadania zaistniałego zdarzenia.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 7 czerwca 2022 r. wszczęte zostało postępowanie o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Wraz z publikacją ogłoszenia o tym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych UZP, na Platformie Zakupowej Zamawiającego opublikowane zostały dokumenty tego postępowania – SWZ wraz z załącznikami. Natomiast w dniu 8 czerwca 2022 r. do Działu Zamówień Publicznych tut. Szpitala napływały zgłoszenia telefoniczne i e-mailowe od Wykonawców zainteresowanych udziałem w tym postępowaniu, że na w/w Platformie Zakupowej zarejestrowane jest przedmiotowe postępowanie, natomiast nie zostały zamieszczone dokumenty tego postępowania, stosownie do wymagań art. 280 Ustawy, który stanowi: „1. Od dnia zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych zamawiający zapewnia, na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bezpłatny, pełny, bezpośredni i nieograniczony dostęp do:
1) SWZ – w przypadkach, o których mowa w art. 275 pkt 1 i 2,
2) opisu potrzeb i wymagań – w przypadku, o którym mowa w art. 275 pkt 3
– nie krócej niż do dnia udzielenia zamówienia”.
Zamawiający potwierdził informacje przekazywane przez Wykonawców, zaś kwestię „zniknięcia” dokumentów zamówienia z Platformy Zakupowej zgłoszono do Działu IT tut. Szpitala oraz do Operatora Platformy Zakupowej Login Trade, celem zbadania zaistniałego zdarzenia.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych (biowchłanialny implant do naprawy chrząstki) dla Szpitala w Konstancinie-Jeziornie przy ul. Wierzejewskiego 12.
- Zakup i dostawa implantów do chirurgii kręgosłupa
- Dostawa systemu, w tym płyt i wkrętów do stabilizacji złamań okołoprotezowych
- DOSTAWA IMPLANTÓW OTROPEDYCZNYCH
- ENDOPROTEZA STAWU BIODROWEGO ORAZ CEMENT KOSTNY
- Implanty i osprzęt do endoprotezoplastyki
więcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.