Ogłoszenie z dnia 2023-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00138217/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-16
- 2023/BZP 00144145/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową budynku dydaktycznego wraz z garażem podziemnympolegająca na rozbudowie i przebudowie budynku biblioteki Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PAPIESKI JANA PAWŁA II W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003871913
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kanonicza 25
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-002
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@upjp2.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://upjp2.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.upjp2.edu.pl/zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową budynku dydaktycznego wraz z garażem podziemnympolegająca na rozbudowie i przebudowie budynku biblioteki Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d9934fd6-c3cf-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00206458
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00138217
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.237.23-04
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 859600 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad budową budynku dydaktycznego wraz z garażem podziemnym polegająca na rozbudowie i przebudowie budynku biblioteki Uniwersytetu Papieskiego Jana Pawła II w Krakowie
Planowana inwestycja znajduje się w Krakowie przy ul. Michała Bobrzyńskiego, na działkach: nr 35/8, 37/7, 38/3, 39, 40, 62/7, 105/3, 50/2, 57/1, 57/4 jedn. ewid. Podgórze, w funkcjonalnym centrum miasta, w sąsiedztwie głównych arterii komunikacyjnych, na terenie kompleksu UPJPII w Krakowie.
Realizacja nadzoru inwestorskiego będzie wykonywana wg następujących założeń:
ETAPOWANIE NADZORU:
1. Etap 1 – Nadzór w okresie realizacji budowy etapu I budowy – zakres podstawowy
2. Etap 2 – Nadzór w okresie realizacji budowy etapu II budowy ( prawo opcji)
3. Etap 3 – Nadzór w okresie rozliczenia finansowego (prawo opcji)
4. Etap 4 – Nadzór w okresie gwarancji inwestycji (prawo opcji)
4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 488310 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1476000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1057308 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Portico Project Management i Wspólnicy Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252412905
7.3.3) Ulica: ul. Spokojna 5,
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PORTICO PROJECT MANAGEMENT I WSPÓLNICY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PORTICO PROJECT MANAGEMENT I WSPÓLNICY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1057308 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 96 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) gwarantowany zakres przedmiotu Umowy, który zostanie wykonany przez Wykonawcę obejmuje Etap 1,
2) najpóźniej w terminie 4 miesięcy przed umownym terminem zakończenia realizacji Etapu 1,
Zamawiający może wykonać Prawo Opcji, zlecając Wykonawcy na piśmie realizację Etapów 2 – 4, Jeżeli Zamawiający nie wykona Prawa Opcji w tym terminie, Strony przyjmują, że jako Przedmiot Umowy należy traktować Etap 1.
Przedmiot Umowy będzie wykonywany w okresie 96 miesięcy od zawarcia Umowy, w tym w zakresie:
1) Etapu 1 – w okresie 12 miesięcy od daty podpisania Umowy, tj. od przejęcia funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego do odbioru etapu I Inwestycji (przy czym przejęcie funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego nastąpi nie wcześniej niż 26.04.2023 r., natomiast odbiór etapu I Inwestycji planowany jest 02.04.2024 r.);
2) Etapu 2 – w okresie do 12 miesięcy od daty odbioru etapu I Inwestycji do odbioru końcowego Inwestycji (odbioru etapu II robót budowlanych), tj. od 02.04.2024 r. do 02.04.2025 r.;
3) Etapu 3 – w okresie do 4 miesięcy od daty odbioru końcowego Inwestycji (odbioru etapu II robót budowlanych) do dokonania rozliczenia finansowego Inwestycji, tj. od 02.04.2025 r. do 02.08.2025 r.;
4) Etapu 4 – w okresie do 72 miesięcy od daty odbioru końcowego Inwestycji (odbioru etapu II robót budowlanych) do końca okresu rękojmi i gwarancji, tj. do dnia 02.04.2030 r.
Strony uzgodniły, że rozliczenie wynagrodzenia za wykonanie Przedmiotu Umowy będzie etapowe,
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych osobom doprowadzanym do wytrzeźwienia w Miejskim Centrum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie
- Żyw.26.2.2024 Dostawy art. żywnościowych w I połowie 2025
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa pieczywa i artykułów ciastkarskich
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa art. zbożowych, przetworów, przypraw i słodyczy oraz mrożonek
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW NIESTERYLNYCH WG 2 PAKIETÓW
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania pn. "Adaptacja pomieszczeń po byłej gminnej bibliotece publicznej na żłobek samorządowy w Czempiniu"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych dotyczących przebudowy dróg na terenie Powiatu Monieckiego - etap III
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Przebudowa ul. Węglowej bocznej wraz z przebudową kanalizacji deszczowej" w Czechowicach-Dziedzicach
- Kompleksowa, wielobranżowa usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego związanego z budową szkoły podstawowej i żłobka w Wierzbicy
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru przy wykonaniu zadania inwestycyjnego pn. "Budowa czterech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą techniczną w Polanowie"
- Opracowanie dok. proj. wraz z peł. nadz. autor. dla budowy obiektu ekspozycyjno-hodowlanego wraz z wybiegiem dla niedźwiedzi polarnych w Miejskim Ogrodzie Zoo im. Antoniny i Jana Żabińskich w Wa-wie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.