Ogłoszenie z dnia 2023-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00185753/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usług rolniczych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 5 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PRZYRODNICZY W LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001896
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Akademicka 13
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-950
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@up.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://up.lublin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uplublin.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie usług rolniczych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 5 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3515931b-de8b-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00206482
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00090538/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi rolnicze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00185753
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZ-p.26.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa rolnicza dla Gospodarstwa Doświadczalnego w Uhrusku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 78000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa rolnicza dla Stacji Badawczej im. Prof. T. Efnera, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 22000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa rolnicza dla Stacji Badawczej im. Prof. T. Efnera , zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 36000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa rolnicza dla Gospodarstwa Doświadczalnego w Czesławicach, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa rolnicza dla Gospodarstwa Doświadczalnego w Uhrusku, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części: 1 postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp
„ Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty podlegały odrzuceniu”.
W części 1 została złożona jedna oferta, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) oraz . art. 226 ust. 1 pkt. 3) w zw. z art. 63 ust 2 ustawy Pzp.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części: 2 postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp
„ Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty podlegały odrzuceniu”.
W części 2 została złożona jedna oferta, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) oraz . art. 226 ust. 1 pkt. 3) w zw. z art. 63 ust 2 ustawy Pzp.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części: 3 postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 3 do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 28-04-2023 r. do godz. 10:00 nie zostały złożone żadne oferty, dlatego Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie ww. części.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części: 4 postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 4 do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 28-04-2023 r. do godz. 10:00 nie zostały złożone żadne oferty, dlatego Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie ww. części.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części: 5 postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 1) ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 5 do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 28-04-2023 r. do godz. 10:00 nie zostały złożone żadne oferty, dlatego Zamawiający unieważnił postępowanie w zakresie ww. części.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa samochodu dla KOWR OT w Lublinie - LUB.WOP.260.5.2024
- Opracowanie dokumentacji dla zadania: Budowa ścieżki rowerowej na odcinku Janowiec- Góra Puławska. Koncepcja Programowo- Przestrzenna.
- Dostawa z montażem mebli laboratoryjnych
- DOSTAWA ORAZ MONTAŻ MEBLI I WYPOSAŻENIA DLA POTRZEB KLINICZNEGO ODDZIAŁU NEFROLOGII, TRANSPLANTOLOGII I CHORÓB WEWNĘTRZNYCH
- Postępowanie na dostawę materiałów ogólnobudowlanych, elektrycznych, sanitarnych, artykułów hydraulicznych, baterii, akumulatorów, soli w tabletkach, podchlorynu sodu, wkładów filtrujących
- Dostawa urządzeń drukujących wraz z materiałami eksploatacyjnymi, oprogramowaniem do druku na kartach plastikowych
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Koszenie łąk leśnych w 2024 r.
- " Wykoszenie roślinności zielnej oraz odrośli drzew i krzewów w rezerwacie przyrody "Mechowiska Sulęczyńskie" wraz z usunięciem biomasy"
- wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Przytok w 2006 roku.
więcej: Usługi rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.