Ogłoszenie z dnia 2023-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00137173/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynków gminnych poprzez gruntowny remont i modernizację w celu dostosowania do zminimalizowania strat ciepła w budynkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sosnówka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237718
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sosnówka 55
1.5.2.) Miejscowość: Sosnówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-518
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: (83) 379 30 27
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@sosnowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sosnowka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-44cfb918-c32a-11ed-8261-62cbbe4d0ca41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej budynków gminnych poprzez gruntowny remont i modernizację w celu dostosowania do zminimalizowania strat ciepła w budynkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44cfb918-c32a-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00206557
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064777/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Poprawa efektywności energetycznej budynków gminnych poprzez gruntowny remont i modernizację w celu dostosowania do zminimalizowania strat ciepła w budynkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00137173
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2755097,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków gminnych poprzez gruntowny remont i modernizację w celu dostosowania do zminimalizowania strat ciepła w budynkach”.
2. Zamówienie jest realizowane w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków gminnych poprzez gruntowny remont i modernizację w celu dostosowania do zminimalizowania strat ciepła w budynkach” i polega na kompleksowej modernizacji i remoncie budynku gminnego w celu osiągnięcia maksymalnej możliwej efektywności energetycznej.
3. Przedmiotem niniejszego Zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja i uzyskanie w imieniu Inwestora pozwolenia na użytkowanie inwestycji objętej opracowaną dokumentacją w trybie „zaprojektuj i wybuduj”. Zadaniem jest opracowanie zgodnie z przepisami kompletnej dokumentacji projektowej dla zamierzenia inwestycyjnego pod tytułem „Poprawa efektywności energetycznej budynków gminnych poprzez gruntowny remont i modernizację w celu dostosowania do zminimalizowania strat ciepła w budynku” z zakresie wszystkich branż wraz z wymaganymi uzgodnieniami i uzyskanie na jego podstawie w imieniu zamawiającego pozwolenia na budowę. Wykonanie roboty budowlanej na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej dla ww. zadania inwestycyjnego. W zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego pozwolenia na użytkowanie tych obiektów, zgodnie z ich przeznaczeniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71314200-4 - Usługi zarządzania energią
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45232460-4 - Roboty sanitarne
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
09332000-5 - Instalacje słoneczne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 3 000 000,00 złotych. W postępowaniu została złożona jedna oferta, której wartość przekracza środki przeznaczone na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający dokonał analizy finansowej – Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii", z opcją.
- "Budowa windy w budynku B1 w celu dostosowania dla osób niepełnosprawnych"
- Wymiana oświetlenia ulicznego na terenach wiejskich w gminie Góra Kalwaria
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.