eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usługi wynajmu sal szkoleniowych wraz z wyposażeniem oraz usługi gastronomicznej w związku z organizacją warsztatów legislacyjnych



Ogłoszenie z dnia 2023-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi wynajmu sal szkoleniowych wraz z wyposażeniem oraz usługi gastronomicznej w związku z organizacją warsztatów legislacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Rządowe Centrum Legislacji

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5262386150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krucza 36/Wspólna 6

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-522

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_wzp@rcl.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcl.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-44726ef4-dcfd-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi wynajmu sal szkoleniowych wraz z wyposażeniem oraz usługi gastronomicznej w związku z organizacją warsztatów legislacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44726ef4-dcfd-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00206563

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00138528/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Wynajem sal szkoleniowych z wyposażeniem i usługi gastronomiczne na potrzeby organizacji szkoleń Warszawa, 1-dniowe z usługą gastronomią (9 wydarzeń)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00186323

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RCL.BAF.2710.3/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 30504,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

usługa wynajmu sali konferencyjnej wraz z wyposażeniem oraz usługi gastronomicznej, w związku z organizacją jednodniowego szkolenia dla minimum 40 i maksymalnie 80 uczestników.
2. Zamawiający wymaga, aby sala szkoleniowo-konferencyjna wskazana w ofercie, w której świadczone będą usługi była zlokalizowany w odległości nie większej niż 3,0 km (drogą pieszą) od siedziby Zamawiającego w Warszawie przy ul. Wspólnej 6. Pomiar odległości podczas oceny ofert zostanie dokonany na podstawie najkrótszej trasy wyznaczonej dla drogi pieszej za pomocą portalu https://www.google.pl/maps/. W przypadku przekroczenia tej odległości Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70220000-9 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne

4.5.5.) Wartość części: 15252,03 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

usługa wynajmu sali konferencyjnej wraz z wyposażeniem oraz usługi gastronomicznej, w związku z organizacją jednodniowego szkolenia dla minimum 40 i maksymalnie 80 uczestników.
2. Zamawiający wymaga, aby sala szkoleniowo-konferencyjna wskazana w ofercie, w której świadczone będą usługi była zlokalizowany w odległości nie większej niż 3,0 km (drogą pieszą) od siedziby Zamawiającego w Warszawie przy ul. Wspólnej 6. Pomiar odległości podczas oceny ofert zostanie dokonany na podstawie najkrótszej trasy wyznaczonej dla drogi pieszej za pomocą portalu https://www.google.pl/maps/. W przypadku przekroczenia tej odległości Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

70220000-9 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne

4.5.5.) Wartość części: 15252,03 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Oferta wykonawcy najwyżej ocenionego, tj. MODERN EVENTS Magdalena Gęca podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Jednocześnie cena oferty kolejnego wykonawcy z najwyższą liczbą punktów, tj. PRO COMPLEX Grupa Dominik Skiba, przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w dwóch częściach.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20245,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20785,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Oferta wykonawcy najwyżej ocenionego, tj. MODERN EVENTS Magdalena Gęca podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
Jednocześnie cena oferty kolejnego wykonawcy z najwyższą liczbą punktów, tj. PRO COMPLEX Grupa Dominik Skiba, przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w dwóch częściach.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20245,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20785,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.