eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChoszcznoRemont drogi powiatowej nr 2158Z Sarnik-granica powiatu



Ogłoszenie z dnia 2024-02-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi powiatowej nr 2158Z Sarnik-granica powiatu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Choszcznie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811782182

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bolesława Chrobrego 27a

1.5.2.) Miejscowość: Choszczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 95 7657975

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzdst@powiatchoszczno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bippzd.powiatchoszczenski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzdchoszczno.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządca dróg powiatowych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont drogi powiatowej nr 2158Z Sarnik-granica powiatu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92bfc91f-adf1-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00206613

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011439/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont drogi powiatowej nr 2158Z Sarnik- granica powiatu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00015612

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD.ST.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest remont drogi nr 2158Z na odcinku ok. 2,05 km. Projektowany odcinek drogi powiatowej zlokalizowany jest na działkach ewidencyjnych nr dz. ewid. nr 102, 93/2 i 108 obręb Łyskowo-Sarnik. Początek opracowania stanowi granica powiatu myśliborskiego i choszczeńskiego w ciągu drogi powiatowej. Koniec opracowania zlokalizowany jest w miejscowości Sarnik, przy drodze wewnętrznej na dz. ewid. nr 179.
Zamierzenie budowlane polega na remoncie istniejących elementów drogi, w tym jezdni bitumicznej, chodników, zjazdów, poboczy, a także wykonanie pozostałych prac niezbędnych do kompleksowej realizacji zadania zgodnie z przeznaczeniem zamierzenia.
W ramach niniejszego zamierzenia budowalnego zaplanowano ponadto poprawę odwodnienia drogi powiatowej poprzez przebudowę istniejących urządzeń i wykonanie nowych. Powyższe stanowi zakres odrębnego opracowania b. sanitarnej. Projekt b. drogowej należy skoordynować z rozwiązaniami b. sanitarnej i przed rozpoczęciem prac zasadniczych zweryfikować ich kompatybilność i wzajemną lokalizację.
Koniec opracowania stanowi jednocześnie połączenie z innym opracowaniem realizowanym przez Gminę Pełczyce. Niezbędne jest skoordynowanie obu zakresów pod względem wysokościowym, sytuacyjnym, a także w zakresie harmonogramu realizacji robót.
W ramach wyżej wymienionego przedsięwzięcia planuje się:
 Prace przygotowawcze: ścięcie poboczy, odsłonięcie krawędzi jezdni, wycinka krzewów i podrostów, a także wprowadzenie oznakowania czasowego,
 Frezowanie istniejącej nawierzchni jezdni bitumicznej (frezowanie korekcyjne ok. 2-5 cm),
 Rozbiórkę elementów chodników i zjazdów i pozostałych elementów przeznaczonych do usunięcia,
 Wykonanie koryta pod projektowane konstrukcje chodników, zjazdów i jezdni w przypadku uzupełnienia podbudowy,
 Oczyszczanie istniejącej konstrukcji jezdni oraz spryskanie emulsją,
 Wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego w ilości średnio 125 kg/m2, w oparciu o przyjętą niweletę jezdni,
 Posadowienie krawężników i pozostałych oporujących elementów betonowych,
 Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego na całym projektowanym odcinku
 Wykonanie zjazdów bitumicznych i z kostki betonowej oraz chodników z kostki betonowej,
 Wykonanie poboczy kruszywowych oraz dowiązań do zjazdów nieulepszonych wraz z zamiałowaniem nawierzchni z kruszywa,
 Wykonanie oznakowania poziomego i modernizacja pionowego,
 Przebudowa istniejących elementów odwodnienia drogi, a także wykonanie nowych fragmentów kanalizacji deszczowej wraz z urządzeniami podczyszczającymi i rozsączajacymi,
 Prace porządkowe i wykończeniowe,
Ponadto dla zaprojektowanych odcinków kanalizacji deszczowej Zamawiający jest w trakcie uzyskiwania decyzji zezwalającej na prowadzenie prac związanych z budową kanalizacji deszczowej. Przed uzyskaniem zaświadczenia o braku sprzeciwu Zamawiający winień:
1. Uzyskać decyzję wodnoprawną na wykonanie urządzeń odwadniających, odprowadzenie wód do gruntu i wykonanie wylotu KD,
2. Dokonać zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę,
Powyższe dokumenty Zamawiający zobowiązuje się uzyskać w terminie do 31.08.2024 r.
Wskazane roboty Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić odpowiednio w harmonogramie rzeczowo-finansowym, a ich wykonanie nie może być podstawą do przedłużenia umownego terminu wykonania zadania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2881108,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3178437,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2881108,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eurovia Polska S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6350000127

7.3.3) Ulica: Irysowa 1

7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca przewiduje możliwość realizacji przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie rodzajowym przez podwykonawców z wyłączeniem robót bitumicznych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2881108,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.