eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzyna ŚląskaRewitalizacja parku miejskiego, remont obiektów sportowych oraz budowa świetlicy wiejskiej na terenie Gminy Jaworzyna Śląska



Ogłoszenie z dnia 2024-02-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja parku miejskiego, remont obiektów sportowych oraz budowa świetlicy wiejskiej na terenie Gminy Jaworzyna Śląska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAWORZYNA ŚLĄSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718350

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców 3

1.5.2.) Miejscowość: Jaworzyna Śląska

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-140

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@jaworzyna.net

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jaworzyna.net/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rewitalizacja parku miejskiego, remont obiektów sportowych oraz budowa świetlicy wiejskiej na terenie Gminy Jaworzyna Śląska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3aa4215-9efe-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00206621

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00564914

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGK.271.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2766579,53 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w ramach części 1, będącej częścią projektu Rewitalizacja parku miejskiego, remont obiektów sportowych oraz budowa świetlicy wiejskiej na terenie Gminy Jaworzyna Śląska” jest zagospodarowanie terenów zielonych na terenie miasta Jaworzyna Śląska poprzez uporządkowanie istniejącej zieleni, wykonanie nowych nasadzeń, utwardzenie terenu, montaż małej architektury oraz montaż oświetlenia na terenie Parku Miejskiego w Jaworzynie Śląskiej w zakresie:
- rozbiórka istniejącej nawierzchni z kostki betonowej i kamiennej wraz z obrzeżami;
- wykonanie nowego układu komunikacyjnego w postaci ścieżek o nawierzchni z płyt kamiennych;
- montaż zatopionych w powierzchni trawnika płyt granitowych o wym. 50x100 cm o gr. 8 cm, tworząc nieformalne ścieżki prowadzące do istniejącego pomnika;
- wykonanie utwardzeń pod ławkami stojakami na rowery z płyt kamiennych;
- demontaż elementów małej architektury, tj. ławki, kosze na śmieci, donica betonowa, tablice informacyjne;
- dostawa i montaż elementów małej architektury, tj. ławki, kosze na śmieci i psie odchody oraz stojaki rowerowe;
- montaż oświetlenia parkowego w formie latarni oraz oświetlenia punktowego kierunkowego w nawierzchni;
- demontaż pomnika i fontanny oraz montaż w nowej lokalizacji;
- renowacja w zakresie czyszczenia oraz naprawa wszelkich uszkodzeń istniejącej fontanny;
- wykonanie cięcia pielęgnacyjnego drzew oraz wycinki kompozycyjnej i sanitarnej
- wykonanie nowych nasadzeń
Zakres zagospodarowania terenu wzdłuż ul. 1 Maja w Jaworzynie Śląskiej został objęty zgłoszeniem zamiaru wykonania robót w dniu 19.05.2023 r. Organ nie wniósł sprzeciwu.
2. W ramach zamówienia należy dodatkowo uwzględnić:
- przedłużenie istniejącej instalacji wody obiegowej i kanalizacji technologicznej ze względu na przesunięcie fontanny;
- zamontowanie studzienki na kanalizacji deszczowej służącej do odwadniania na okres zimy;
- pielęgnacja drzewostanu istniejącego;
- zabezpieczenie drzew istniejących podczas prowadzenia prac budowlanych;
- Wykonawca jest zobowiązany realizować zakres przedmiotu zamówienia zgodnie z opinią Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o nr W/N.5183.1321.2023.PS z dnia 4 maja 2023 r.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
- zapewnienie kierownika budowy oraz kierowników branżowych podczas realizacji przedmiotu zamówienia,
- pełną obsługę geodezyjną, w tym wytyczenie obiektów w terenie oraz inwentaryzację powykonawczą z pomiarem ilościowym wykonanego zakresu rzeczowego,
- organizację terenu budowy,
- dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych;
- wykonanie niezbędnych badań, sprawdzeń i pomiarów,
- wykonanie operatu kolaudacyjnego w tym dokumentacji powykonawczej (w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, i inne, niezbędne do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia opisany został w projektach zagospodarowania terenu wraz z kartami przykładowych elementów malej architektury, szczegółowych specyfikacjach technicznych oraz pomocniczo w przedmiarach, które stanowią integralną cześć SWZ.
W przypadku, gdy dane określone w projektach są rozbieżne z zapisami przedmiaru robót za obowiązujące należy w pierwszej kolejności przyjąć dane określone w dokumentacji projektowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

4.5.5.) Wartość części: 1183588,53 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w ramach części 2, będącej częścią projektu „Rewitalizacja parku miejskiego, remont obiektów sportowych oraz budowa świetlicy wiejskiej na terenie Gminy Jaworzyna Śląska” jest:
I. Budowa budynku na potrzeby świetlicy wiejskiej wraz z niezbędnymi instalacjami wewnętrznymi wodno-kanalizacyjnymi, elektrycznymi oraz przyłączami według załączonej dokumentacji projektowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Realizacja przedmiotu zamówienia objęta jest Decyzją pozwolenia na budowę nr 983/2022 z dnia 18.10.2022 r. Budynek będzie położony na działce nr 119/2 obręb Nowy Jaworów. Przedsięwzięcie obejmuje również budowę zjazdu na działkę 119/2 z drogi gminnej (infrastruktura towarzysząca) we wsi Nowy Jaworów.
1. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać:
- przyłącze kanalizacji sanitarnej wraz z wykonaniem zbiornika bezodpływowego,
- przyłącze kanalizacji deszczowej wraz z em zbiornika na deszczówkę,
- przyłącze wodociągowe,
- wewnętrzną instalację wody zimnej,
- wewnętrzną instalację kanalizacji sanitarnej,
- instalację elektryczną do celów grzewczych (montaż przepływowych podgrzewaczy wody, grzejników elektrycznych),
- instalację klimatyzacji z funkcją grzania,
- opracowanie instrukcji ppoż. dla obiektu oraz wyposażenie obiektu w sprzęt i urządzenia ppoż. zgodnie z tą instrukcją,
- realizacja przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami przyłączeniowymi wydanymi w dniu 21.09.2022 r. przez TAURON Dystrybucja wraz z wykonaniem wszelkich zobowiązań w trakcie realizacji robót budowlanych i po realizacji robót jakie wynikają z w/w warunków przyłączeniowych.
2. Robotami budowlanymi ponadto objęta będzie budowa zjazdu na działkę nr 119/2 z drogi gminnej. Zjazd będzie posiadać:
- nawierzchnię o szerokości 4,0 m z kostki betonowej,
- obramowanie z krawężnika betonowego posadowionego na podsypce cementowo-piaskowej oraz ławie betonowej z oporem.
3. Przedmiot zamówienia należy realizować w oparciu o załączoną do SWZ dokumentację projektową (projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany, projekt techniczny w podziale na branże budowlane, szczegółową specyfikację wykonania i odbioru robót budowlanych, warunkami przyłączeniowymi nr WP/104678/2022/O04R02 z dnia 21.09.2022 r., na podstawie której Zamawiający pozyskał decyzję o pozwoleniu na budowę nr 983/2022 z dnia 18.10.2022 r.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
- zapewnienie kierownika budowy oraz kierowników branżowych podczas realizacji przedmiotu zamówienia,
- pełną obsługę geodezyjną, w tym wytyczenie obiektów w terenie oraz inwentaryzację powykonawczą z pomiarem ilościowym wykonanego zakresu rzeczowego,
- organizację terenu budowy,
- dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych;
- wykonanie niezbędnych badań, sprawdzeń i pomiarów,
- wykonanie operatu kolaudacyjnego w tym dokumentacji powykonawczej (w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
i inne, niezbędne do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.
5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla niniejszej części opisany został w dokumentacji projektowej, która stanowi integralną część niniejszego SWZ. W przypadku, gdy dane określone w projekcie budowlanym i technicznym są rozbieżne z zapisami przedmiaru robót za obowiązujące należy w pierwszej kolejności przyjąć dane określone w dokumentacji projektowej.
II. Zakup niezbędnego wyposażenia do świetlic wiejskich funkcjonujących w miejscowości Pastuchów i Nowy Jaworów funkcjonujących na terenie Gminy Jaworzyna Śląska. Na przedmiot zamówienia składają się: sprzęt AGD, sprzęt RTV, meble.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

39100000-3 - Meble

39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

32320000-2 - Sprzęt telewizyjny i audiowizualny

4.5.5.) Wartość części: 1410530,95 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w ramach części 3, będącej częścią projektu „Rewitalizacja parku miejskiego, remont obiektów sportowych oraz budowa świetlicy wiejskiej na terenie Gminy Jaworzyna Śląska” jest:
I. Remont szatni sportowych obejmujący malowanie pomieszczeń w obiektach szatni sportowych przy boisku w miejscowości Piotrowice Świdnickie położonych na działce 1222 Obręb Piotrowice Świdnickie.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. następujące roboty:
1) przygotowanie powierzchni pod malowanie
2) malowanie powierzchni wewnętrznych
3) naprawa rynien, czyszczenie, sprawdzenie i polutowanie pęknięć
4) rozebranie rury spustowej z blachy nie nadającej się do użytku oraz montaż nowej rury spustowej
5) wywiezienie gruzu i odpadów poremontowych
6) rozebranie i wymiana uszkodzonych płytek w sanitariatach
Szczegółowo zakres prac opisany jest w załączonym przedmiarze robót.
II. Zakup z dostawą i szkoleniem z obsługi, zakończony protokołem przekazania-przeszkolenia, 4 szt. fabrycznie nowych kosiarek samojezdnych typu traktorek oraz 2 szt. fabrycznie nowych kosiarek typu robot koszący ze stacją referencyjną na cele związane z działalnością klubów sportowych.
Minimalne parametry techniczne opisane są w Rozdziale IV SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

16310000-1 - Kosiarki

4.5.5.) Wartość części: 172460,06 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 999854,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1318187,94 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 999854,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU Krzeszowski Maciej Krzeszowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 882-198-73-07

7.3.3) Ulica: Leśna 17

7.3.4) Miejscowość: Uciechów

7.3.5) Kod pocztowy: 58-211

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 999854,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2079518,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2405043,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2079518,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): „DOMEX” Przedsiębiorstwo Budowlane s.c.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. DOMEX PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE MARIAN STAŃCZAK 2. DOMEX PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE MAREK STAŃCZAK 3. DOMEX PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE KAMIL FENNIG

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 884-278-07-06

7.3.3) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 79

7.3.4) Miejscowość: Strzegom

7.3.5) Kod pocztowy: 58-150

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2079518,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 390 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240508,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297045,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 297045,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Kształtowania zieleni „SZUMAN” Piotr Szuman

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 884-216-45-68

7.3.3) Ulica: Ceglana 14

7.3.4) Miejscowość: Jaworzyna Śląska

7.3.5) Kod pocztowy: 58-140

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 297045,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.