Ogłoszenie z dnia 2021-10-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00162889/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pracowni żywienia w ZSCKR w Potoczku - II postępowanie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W POTOCZKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000097778
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 43
1.5.2.) Miejscowość: Potoczek
1.5.3.) Kod pocztowy: 23-313
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 158740268
1.5.8.) Numer faksu: 158740268
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsckrpotoczek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsckrpotoczek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.zsckrpotoczek.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pracowni żywienia w ZSCKR w Potoczku - II postępowanie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31a55969-072f-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00206668
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008667/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont pracowni żywienia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00162889/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN/6/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 51659,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont pracowni żywienia oraz wydzielenia magazynu.
Zakres prac:
- rozbiórka iwykonanie ścianki działowej z bloczków gazobetonowych
- wykonanie tynków gipsowych oraz gładzi na ścianach i sufitach,
- malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi,
- rozbiórka i wykonanie nowych warstw posadzkowych wraz z izolacją
- ułożenie płytek ceramicznych o wymiarach min. 60 x 60 cm na podłogach ( wzór do uzgodnienia z Zamawiającym)
- montaż parapetów z konglomeratów kamiennych,
- wykonanie nowej instalacji elektrycznej,
- wpięcie się do istniejących pionów kanalizacyjnych,
- wykonanie podejść wody do urządzeń sanitarnych,
- montaż kratek wentylacyjnych i rur wywiewnych,
Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót budowlanych.
Wszelkie zakupy materiałów przeznaczonych na ww inwestycję należy uzgodnić z Zamawiającym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 93871,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 93871,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93871,14 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roboty Budowlane Mariusz Stanicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8621518341
7.3.3) Ulica: Chrzanów Pierwszy 69
7.3.4) Miejscowość: Chrzanów
7.3.5) Kod pocztowy: 23-305
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 93871,14 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-20PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont - termomodernizacja budynku nr 42 w Starym Łomie (Szkoła Podstawowa)"
- Wyposażenie w alternatywne źródła zasilania Szkoły Podstawowej nr 26 przy ul. Miedzianej 8 w Warszawie.
- Renowacja i modernizacja zabytkowego dworku i parku wraz z modernizacją instalacji systemu bezpieczeństwa na terenie obiektów muzealnych.
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Przebudowa Gminnego Ośrodka Zdrowia w miejscowości Tuplice
- Likwidacja Radaru Wtórnego INDRA Wrocław typ IRS-20MPL + Shelter pow.29,10 (S1-109071)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.