Ogłoszenie z dnia 2023-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00063376/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja, rozbudowa i przebudowa budynków oświatowych na terenie Gminy Brzeszcze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BRZESZCZE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 356305070
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościelna 4
1.5.2.) Miejscowość: Brzeszcze
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-620
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@brzeszcze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.brzeszcze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-52d26588-9e17-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja, rozbudowa i przebudowa budynków oświatowych na terenie Gminy Brzeszcze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52d26588-9e17-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00206775
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00063376
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.271.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 14589489,23 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Termomodernizacja i przebudowa budynku użyteczności publicznej Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Zasolu.1)Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej Zespołu Szkolno Przedszkolnego nr 2
w Zasolu. Zadanie obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie wykonanie robot budowlanych w zakresie: docieplenia ścian zewnętrznych piwnicy przy gruncie, docieplenia ścian zewnętrznych parteru oraz piętra, docieplenia stropodachu, wymiany stolarki drzwiowej oraz okiennej, wykonanie robót towarzyszących (wymiana obróbek blacharskich, parapetów, rynien i rur spustowych, sprawdzenie oraz wykonanie remontu przykanalików, remont daszków nad wejściami, wykonanie nowej instalacji odgromowej, malowanie balustrad, remont schodów i tarasów zewnętrznych, malowanie wszystkich ścian i sufitów wewnątrz budynku po wykonanych robotach instalacyjnych), wymiana instalacji centralnego ogrzewania i kotłowni z przystosowaniem pomieszczenia do nowej funkcji, zastosowanie w budynku opraw z energooszczędnym oświetleniem LED zadanie realizowane w systemie zaprojektuj-buduj na podstawie opracowanego i dostarczonego przez Zamawiającego Programu Funkcjonalno-Użytkowego i audytu energetycznego.
2)Przebudowa oraz zamiany sposobu użytkowania pomieszczeń mieszkalnych na przedszkole w zakresie: dostosowania części istniejącego budynku, skupiającego funkcje mieszkalną na potrzeby przedszkola, wyburzenia ścian działowych istniejącego mieszkania na pierwszym piętrze, wydzielenie nowych pomieszczeń o następujących funkcjach: sala lekcyjna, sanitariaty i korytarze. wykorzystanie istniejącej klatki schodowej w celu umożliwienia komunikacji wewnątrz budynku, wyburzenie schodów prowadzących do mieszkania oraz ścian działowych na kondygnacji pierwszego piętra, wypełnienie stropu, wybicie otworu, który połączy dwie części budynku. Ze względu na to, że części te znajdują się na dwóch różnych poziomach- wykonanie schodów łączących te dwa poziomy -zadanie realizowane w systemie buduj, na podstawie opracowanej i dostarczonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45251200-3 - Roboty budowlane w zakresie ciepłowni
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45321000-3 - Izolacja cieplna
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 3593871,18 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont budynku SP nr 1 w Brzeszczach.1) Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Brzeszczach obejmującej swym zakresem m.in.: wymianę pokrycia dachu, oczyszczenie oraz impregnację istniejącej więźby dachowej, wykonanie nowej membrany dachowej, nowego łacenia dachu, nowej instalacji odgromowej, odnowienie istniejących kominów, nowych obróbek blacharskich, rynien, remont wieżyczki, uzupełnienie izolacji stropu poddasza, roboty towarzyszące i odtworzeniowe.
2) Dostosowanie budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi w Brzeszczach do wymagań p.poż. zgodnie z ekspertyzą p.poż. oraz zaleceniami Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej, obejmujące m.in.: poszerzenie schodów przy wyjściach zewnętrznych z sali gimnastycznej przez wysunięcie balustrady poza bieg schodów, przesunięcie balustrady w duszę klatki schodowej nr 5, usunięcie osłony kaloryfera z desek zwężającej spocznik na klatce schodowej nr 4, usunięcie rozsuwanych drzwi w korytarzu przy wejściu do budynku, usunięcie schowka zasłoniętego roletą z materiałów palnych przy klatce schodowej nr 1, zabezpieczenie przepustów instalacyjnych w elementach oddzielenia przeciwpożarowego do odporności ogniowej (El) wymaganej dla tych elementów, zabezpieczenie przejść instalacyjnych przechodzących przez zewnętrzne ściany budynku, wymianę istniejących hydrantów, wydzielenie pożarowe szachtów instalacyjnych, wyposażenie pomieszczeń i dróg ewakuacyjnych w autonomiczne czujki dymu, wyposażenie budynku w gaśnice, wymianę przeszklenia przy sklepiku na kondygnacji podziemnej nowej części na nowe przeszklenie, wymianę drzwi wewnętrznych do pomieszczeń w budynku na nowe, wymianę 3 sztuk drzwi zewnętrznych, wymianę drzwi na poziomej drodze ewakuacyjnej łączącej budynki na nowe drzwi aluminiowe przeszklone, podział korytarzy ściankami z drzwiami dymoszczelnymi, zamknięcie nieużytkowego poddasza drzwiami stalowymi o odporności ogniowej EI 30, wydzielenie pożarowe pomieszczeń magazynowych, technicznych i gospodarczych w kondygnacji podziemnej do klasy REI 120 i zamknięcie drzwiami EIS60, wydzielenie pożarowe pomieszczeń magazynowych, technicznych i gospodarczych w kondygnacji podziemnej do klasy REI 120 i zamknięcie drzwiami EIS 60, wymianę wyłazu dachowego na nowy o klasie odporności ogniowej EI 30, montaż oświetlenia awaryjnego, wykonanie oznakowania dróg i wyjść ewakuacyjnych zgodnie z polską normą, po wykonanym remoncie podzielenie budynku na dwie strefy pożarowe, pozostałe roboty związane z naprawą tynków, posadzek, malowaniem ścian i sufitów, likwidacją bruzd i przekuć
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 1414907,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Brzeszczach.1) Rozbiórki: rozbiórka schodów zewnętrznych i pochylni od strony południowej, rozbiórka zadaszenia nad tarasem od strony południowej wraz z demontażem słupów stalowych, wykonanie otworów
w ścianach nośnych i działowych, poszerzenia poszczególnych otworów okiennych drzwiowych, demontaż stolarki okiennej i drzwiowej w miejscach wskazanych w części graficznej projektu budowlanego, demontaż izolacji termicznej ścian w miejscach projektowanej rozbudowy.
2) Prace budowlane: wykonanie fundamentów pod projektowaną rozbudowę, wykonanie podłogi na gruncie dla projektowanej kondygnacji parteru, wykonanie schodów żelbetowych wewnętrznych, wykonanie słupów i belek żelbetowych, wykonanie nowych nadproży nad projektowanymi otworami, wykonanie płyty żelbetowej podbudowy windy, wykonanie szybu windowego żelbetowego i montaż dźwigu, wykonanie stropów pomiędzy parterem, a pierwszym piętrem oraz stropodachu, zamurowanie poszczególnych otworów, murowanie ścian wewnętrznych i zewnętrznych nośnych z pustaków ceramicznych 30cm, 25 cm, murowanie ścian wewnętrznych działowych z pustaków ceramicznych 12 cm, wykonanie zabudów instalacji z płyt gipsowo-kartonowych na stelażu aluminiowym, wykonanie pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej i podkładowej, wykonanie docieplenia stropodachu z styropapy z ułożeniem warstwy spadkowej, wykonanie odwodnienia dachów, montaż fasady przeszklonej klatki schodowej, montaż stolarki okiennej i drzwiowej, montaż klap oddymiających.
3) Elewacje: demontaż istniejącego docieplenia od strony wschodniej budynku A i od strony południowej budynku C, wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych projektowanych nadziemnych styropianem grafitowym, ocieplenie ścian fundamentowych styrodurem wraz z wykonaniem izolacji pionowej przeciwwodnej, tynkowanie ścian tynkiem cienkowarstwowym, montaż łamaczy świateł, stałych osłon przeciwsłonecznych lub żaluzji ruchomych na oknach w projektowanych salach lekcyjnych, wykonanie schodów żelbetowych zewnętrznych i pochylni, wykonanie posadzek schodów zewnętrznych i balkonu z płytek gresowych mrozoodpornych, antypoślizgowych, montaż balustrad zewnętrznych z stali nierdzewnej o wysokości min. 110cm na schodach zewnętrznych i pochylni, montaż pochwytów na pochylni na wysokości 95 i 75 cm.
4) Prace wykończeniowe wewnętrzne: montaż obudów szachtów wentylacyjnych z płyt w wymaganej odporności ogniowej, wykonanie sufitów podwieszanych jako miejscowych zabudów instalacji z płyt gipsowo-kartonowych i sufitów modułowych w wymaganej odporności ogniowej, wykonanie nowych posadzek z płytek gresowych w łazienkach i pomieszczeniach gospodarczych, wykonanie posadzek na korytarzach i w salach lekcyjnych z wykładzin PCV, tynkowanie ścian wewnętrznych projektowanych, wykonanie gładzi i malowanie, uzupełnienia tynków w miejscach przebudowywanych ścian, bruzdowania, okładziny ścienne łazienek, aneksu kuchennego oraz fartuchy wokół umywalek z płytek ceramicznych, montaż parapetów wewnętrznych z konglomeratu, montaż parapetów zewnętrznych, montaż balustrad schodów wewnętrznych ze stali nierdzewnej o wysokości góry pochwytu 110 cm.
5) Instalacje sanitarne: demontaż istniejącej instalacji wodno – kanalizacyjnej, wykonanie nowej instalacji wewnętrznej wodno – kanalizacyjnej (piony, urządzenia sanitarne, rury), demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania w miejscach projektowanej rozbudowy, wykonanie nowej instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania – piony, grzejniki, przebudowa wewnętrznej istniejącej instalacji hydrantowej, przebudowa wewnętrznej istniejącej instalacji c.o., wymiana grzejników, montaż instalacji wentylacji grawitacyjnej hybrydowej wspomaganej mechanicznie.
6) Instalacje elektryczne: wykonanie wewnętrznej istniejącej instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku dla części rozbudowywanej i przebudowywanych pomieszczeń: tablice rozdzielcze, instalację oświetlenia podstawowego i miejscowego, instalację oświetlenia bezpieczeństwa, instalację oświetlenia ewakuacyjnego, instalację gniazd wtykowych, instalację zasilania komputerów, instalację zasilania i sterowania wentylacji, ochronę przeciwporażeniową, instalację odgromową, system CCTV, instalację TV/SAT, instalację oddymiania i napowietrzania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
4.5.5.) Wartość części: 9580711,05 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4282000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4428000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4282000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Progalbud Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5492437833
7.3.4) Miejscowość: Oświęcim
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4282000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. art. 255 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu dla Części II w wyznaczonym terminie tj. do dnia 17.02.2023 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia Części II postępowania na ww. podstawie prawnej.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. art. 255 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu dla Części III w wyznaczonym terminie tj. do dnia 17.02.2023 r. do godz. 10:00 nie wpłynęła żadna oferta. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia Części III postępowania na ww. podstawie prawnej.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont części korytarza w ZSCKR w Mieczysławowie"
- "Modernizacja zaplecza kuchennego i jadalni w Domu Dziecka w Dąbrówce"
- "Wykonanie dokumentacji projektowej budynków mieszkalnych w ramach budownictwa społecznego"
- "Jubileusz 50-lecia i nowa era. Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji Choszczeńskiego Domu Kultury" - wykonanie wielobranż. dokumentacji wraz z uzyskaniem odpowiednich zezwoleń.
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.