Ogłoszenie z dnia 2024-02-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00575494/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług administrowania obiektem dworca autobusowego w Zakopanem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Zakopane
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000654948
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 13
1.5.2.) Miejscowość: Zakopane
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.7.) Numer telefonu: 18 20 20 448
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zakopane.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zakopane.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zakopane/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług administrowania obiektem dworca autobusowego w Zakopanem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04602409-a56a-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00206812
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040950/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Administrowanie dworcem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00575494
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.118.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1367640,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług administrowania obiektem dworca autobusowego w Zakopanem wraz z jego częściami składowymi w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025 r.
2. Zamawiający przewiduje skorzystanie z Prawa Opcji i zgodnie z art. 441 ustawy Pzp określa podstawowy zakres zamówienia oraz zakres wynikający z Prawa Opcji.
3. Zakres podstawowy zamówienia obejmuje m.in.:
1) Zorganizowanie i prowadzenie dyżurki ruchu w godzinach 5:00 - 20:00 poprzez:
a) czuwanie nad poprawnością odjazdów kursów przewoźników/operatorów,
b) informowanie podróżnych o odjazdach i przyjazdach przewoźników/operatorów bezpośrednio u dyżurnego ruchu,
c) udzielanie informacji telefonicznej o odjazdach i przyjazdach przewoźników/ operatorów poprzez udostępniony przez Miasto telefon komórkowy,
d) udzielanie informacji o odjazdach i przyjazdach przewoźników/operatorów poprzez udostępniony przez Miasto adres e-mail: infodworzec@zakopane.eu lub inny, który zostanie wskazany w późniejszym terminie,
2) zapowiadanie wszystkich kursów przewoźników/operatorów odjeżdżających z dworca poprzez podanie godziny odjazdu i kierunku wykonywanego kursu w godz. 06:00 – 20:00,
3) zorganizowanie i prowadzenie kasy biletowej/prowadzenie sprzedaży i przedsprzedaży biletów w godzinach …:… – …:… codziennie, uzyskana prowizja i opłaty z tego tytułu stanowią dochód Administratora , wzorcowy projekt umowy pomiędzy Administratorem a Przewoźnikiem/Operatorem stanowi załącznik nr 6 do umowy,
4) zorganizowanie i prowadzenie poczekalni dla podróżnych oraz umieszczanie „Regulaminu korzystania z dworca”, „Warunków korzystania z przystanków autobusowych” i aktualnych rozkładów jazdy przewoźników/operatorów umieszczonych wewnątrz poczekalni dworca na tablicy umieszczonej przez Gminę Miasto Zakopane,
5) w celu zapewnienia porządku organizacyjnego na stanowiskach odjazdowych, a w szczególności punktualności odjazdów ze stanowisk, Administrator na podstawie umów zawartych pomiędzy Gminą Miasto Zakopane a Przewoźnikiem/Operatorem, będzie zgłaszał Gminie Przewoźników/Operatorów ukaranych opłatą dodatkową za opóźnienie lub nie dostosowanie się do poleceń Administratora,
6) zapewnienie sprzątania na bieżąco pomieszczeń ogólnodostępnych w budynku dworca oznaczonych na złączniku nr 2 i 3 do umowy (co najmniej dwa razy dziennie) łącznie z myciem szyb w poczekalni dworca (dwa razy w tygodniu),
7) świadczenie usługi związanej z utrzymaniem właściwego stanu sanitarnego i porządkowego w pomieszczeniach ogólnodostępnych w budynku dworca kolejowego przedstawionych na załącznikach nr 4 i 5 do umowy. Szczegółowy zakres usługi obejmuje:
a) wykaz czynności w sprzątaniu stałym (2 x dziennie):
Czas wykonywania: codziennie 7 dni w tygodniu, tj. od poniedziałku do niedzieli
w godzinach od 06.00 – 8.00 oraz 16.00 – 18.00 lub częściej jeżeli stan sanitarny i porządkowy będzie tego wymagał:
- czyszczenie, mycie zamiatanie podłóg (gres) przy użyciu detergentów (po umyciu podłogi należy każdorazowo ustawić tabliczkę ostrzegawczą „Uwaga śliska podłoga”),
- opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci oraz wyposażanie ich w worki,
- utrzymanie w czystości wejść do pomieszczeń określonych w załącznikach nr
4 i 5 do umowy,
- mycie ścian i widocznych na nich zabrudzeń,
- mycie kaloryferów,
- mycie drzwi wewnętrznych i zewnętrznych,
- czyszczenie/mycie miejsc siedzących,
- ścieranie kurzu, usuwanie pajęczyn;
b) czynności wykonywane w miarę potrzeb, nie rzadziej niż raz w miesiącu:
- odkurzanie/mycie krzeseł,
- odkurzanie otworów wentylacyjnych,
- czyszczenie kurtyn powietrznych (nagrzewnic) znajdujących się nad drzwiami wejściowymi,
- mycie okien.
8) w razie konieczności zgłaszanie (telefonicznie, mailowo) Miastu Zakopane potrzeby ponadstandardowego sprzątania obiektu dworca (wyciek paliwa, opad śniegu, sople, nawisy śnieżne itp.) lub dodatkowego wywozu śmieci,
9) zapewnienie całodobowej ochrony budynku dworca kolejowego, placu odpraw w postaci osoby dozorującej obiekt z zapewnieniem interwencji firm ochrony,
10) otwieranie i zamykanie poczekalni w budynku dworca kolejowego (załącznik nr 4 do umowy), w godzinach wskazanych przez Miasto Zakopane odrębnym pismem,
11) bieżąca i doraźna dbałość o czystość obiektu dworca autobusowego poprzez zapewnienie sprzątania terenu dworca (zbieranie drobnych śmieci, papierków, niedopałków itp.) oraz odśnieżanie i usuwanie zlodowacenia; nie dopuszcza się stosowania do zimowego utrzymania nawierzchni z kostki brukowej soli drogowej. Celem odlodzenia/odśnieżenia nawierzchni wykorzystywać wyłącznie chlorek wapnia lub chlorek wapnia zmieszany z drobnym piaskiem ewentualnie drobny piasek. Materiał służący do zimowego utrzymania winien być zakupiony własnym staraniem i na własny koszt Administratora. Metraż chodników i stanowisk odjazdowych wynosi:
- dworzec lokalny 2.140 m²,
- dworzec dalekobieżny 1.216 m²,
12) zapewnienie czystości na placu odpraw oraz codzienne sprzątanie ławek przeznaczonych dla pasażerów,
13) bieżące aktualizowanie danych rozkładów jazdy ze stanowisk dworca oraz innych istotnych informacji z punktu widzenia pasażera. Powyższe aktualizacje i informacje Administrator zobowiązany jest przesyłać niezwłocznie na podany przez Zamawiającego adres poczty elektronicznej,
14) umieszczanie aktualnych rozkładów jazdy PKP w przeznaczonych do tego celu gablotach zgodnie z wytycznymi otrzymywanymi od PKP,
15) Miasto Zakopane udostępni Administratorowi Dworca elementy systemu ITS niezbędne do obsługi Dworca Autobusowego t.j.:
a) system CCTV;
b) system rozgłoszeniowy;
c) dynamiczną informację pasażerską na stanowiskach odjazdowych.
4. Zakres zamówienia wynikający z Prawa Opcji obejmuje m.in.:
1) Odśnieżanie z usuwaniem śliskości przy użyciu soli drogowej jezdni dworca lokalnego i dalekobieżnego o powierzchni:
- jezdnia dworca lokalnego 1.960 m²,
- jezdnia dworca dalekobieżnego 1.048 m²,
- zatoki dworca lokalnego 1.715 m².
W przypadku ciągłych opadów śniegu należy usuwać go na bieżąco do momentu zaniknięcia opadów. Wykonawca na własny koszt zabezpieczy odpowiedni sprzęt do odśnieżania,
2) usuwanie gołoledzi,
3) usuwanie zalegającego śniegu z zadaszeń peronowych po uzgodnieniu i na zlecenie Zamawiającego,
4) odśnieżanie ławek przeznaczonych dla pasażerów,
5) wywóz zalegającego śniegu i lodu we wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie Miasta.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63712100-4 - Usługi w zakresie obsługi dworców i przystanków autobusowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1782000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1782000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1782000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. MSK Karpiel Maciej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 121373486
7.3.3) Ulica: Kościuszki 3
7.3.4) Miejscowość: Biały Dunajec
7.3.5) Kod pocztowy: 34-425
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Usługowa MSK Maciej Stanisław Karpiel
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Usługowa MSK Maciej Stanisław Karpiel
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1782000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- Modernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego w Zakopanem, ul. Słoneczna 1 - etap I
- Dostawa do Szpitala Powiatowego w Zakopanem materiałów opatrunkowych
- Dostawa koszulek bawełnianych oraz toreb materiałowych do dalszej odsprzedaży
- Zakup elementów architektury informatycznej w ramach realizacji projektu "Cyfrowe rozwiązania dla geodezji Powiatu Tatrzańskiego"
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami drogowymi prowadzonymi przez Powiat Tatrzański w roku 2025
- Remont drogi powiatowej nr 1649K Łysa Polana - Morskie Oko w km od 3+680,00 do km 5+980,00 w miejscowości Brzegi, Powiat Tatrzański
więcej: przetargi w Zakopanem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.