Ogłoszenie z dnia 2024-02-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00531763/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku Ambasady RP w Brukseli przy Avenue Des Gaulois 29
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ambasada RP w Brukseli
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 00000000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rue Stevin 139
1.5.2.) Miejscowość: Bruksela
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-00
1.5.5.) Kraj: Belgia
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: BE100 - Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bruksela.amb.sekretariat@msz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/belgia
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Ambasada RP w Brukseli
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Dyplomacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku Ambasady RP w Brukseli przy Avenue Des Gaulois 292.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9b2bd4a7-cbee-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00206816
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00469004/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont budynku Ambasady RP w Brukseli przy Avenue Des Gaulois 29
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 3 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie udzielane jest przez placówkę zagraniczną w rozumieniu ustawy z dnia 27 lipca 2021 r. o służbie zagranicznej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2040 oraz z 2019 r. poz. 9).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 755000,00 EUR
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Relokacja do historycznej siedziby Ambasady przy jednoczesnym spełnieniu wymagań p.poż, SZT i ogólnego bezpieczeństwa osób w nim przebywających.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 755000,00 EUR
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Api Smart sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243174418
7.3.3) Ulica: Zawiła 65L
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-390
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty budowlane
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 755000,00 EUR
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-07-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- Modernizacja pochylni i naświetli piwnicznych oraz pomieszczeń archiwum w budynku A2
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.