Ogłoszenie z dnia 2022-06-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00146662/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa chodników wewnątrzosiedlowych pomiędzy al. Słowackiego oraz ulicami Wróblewskiego i Mieszka I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO OŚWIĘCIM
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181787
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zaborska 2
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 8466223, 33 8466222
1.5.8.) Numer faksu: 33 842 91 99
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.oswiecim.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa chodników wewnątrzosiedlowych pomiędzy al. Słowackiego oraz ulicami Wróblewskiego i Mieszka I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-684f9436-cc6d-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00206929
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00023284/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa chodników wewnątrzosiedlowych pomiędzy Al. Słowackiego oraz ulicami Wróblewskiego i Mieszka I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00146662/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2022.III
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 663959,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany będzie wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, jest przebudowa chodników wewnątrzosiedlowych pomiędzy al. Słowackiego oraz ulicami Wróblewskiego i Mieszka I, zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w SWZ i dokumentach do niej dołączonych.
2. Ogólna charakterystyka zadania
W ramach zamówienia należy wykonać rozbiórkę istniejących chodników, opasek i placów, karczowanie pni wyciętych drzew, remont chodników i opasek wokół budynków, budowę chodników, utwardzenie terenu, zabezpieczenie istniejących sieci uzbrojenia terenu, nasadzenie zieleni, wykonanie i montaż altany śmietnikowej, montaż elementów małej architektury.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) karczowanie pni drzew oraz wycinka krzewów z wywozem karpiny i gałęzi,
2) rozebranie nawierzchni opasek wokół budynków, chodników i placów z kostki betonowej, płytek betonowych chodnikowych i mieszanki mineralno‑bitumicznej z wywozem materiałów z rozbiórki,
3) rozebranie istniejących warstw podbudowy, obrzeży, krawężników, ław krawężnikowych z wywozem materiałów z rozbiórki,
4) demontaż elementów studni kanalizacyjnych i teletechnicznych oraz ścieków betonowych,
5) demontaż trzepaków, ławek, stojaków na rowery, piaskownic, koszy na śmieci,
6) korytowanie pod warstwy konstrukcyjne chodników, opasek wokół budynków, placu pod piaskownicę i utwardzeń terenu wraz z odwiezieniem nadmiaru gruntu,
7) profilowanie i zagęszczenie podłoża, opaski wokół budynków, place pod piaskownice,
8) wykonanie warstw konstrukcyjnych pod chodniki i utwardzenia terenu,
9) wykonanie ław betonowych, zabudowa obrzeży i krawężników betonowych oraz korytek betonowych typu „mulda”,
10) wykonanie nawierzchni chodników i utwardzeń terenu z betonowej kostki brukowej grubość 8 cm,
11) wykonanie opaski wokół budynków z płytek betonowych 50x50x7cm,
12) wykonanie wokół piaskownicy nawierzchni bezpiecznej syntetycznej z płytek poliuretanowych 50x50x4cm,
13) budowę wiaty śmietnikowej o konstrukcji stalowej ocynkowanej posadowionej na stopach fundamentowych, z pokryciem z blachy trapezowej, wypełnieniem ścian z kraty pomostowej, z drzwiami zamykanymi na zamek (bez wkładki) z antabą oraz odbojnikiem (kraty pomostowe stanowiące wypełnienie ścian i furtki wiaty powinny być montowane w następujący sposób: płaskowniki kraty w pionie, pręty kraty w poziomie),
14) wykonanie regulacji wysokościowej istniejących studzienek kanalizacyjnych,
15) zabezpieczenie istniejących sieci kablowych nN oraz teletechnicznych rurami osłonowymi,
16) regulację wysokościową istniejących studzienek teletechnicznych z wymianą ram i pokryw,
17) regulację wysokościową istniejących zaworów wodociągowych i gazowych,
18) wykonanie robót w postaci plantowania terenu, humusowania z obsianiem trawą oraz nasadzeń drzew wraz z pielęgnacją wszystkich nasadzeń przez okres 2 lat od daty odbioru,
19) dostawę i montaż trzepaków osiedlowych, ławek, koszy na odpady, piaskownic i stojaków rowerowych (wzory wyżej wymienionych elementów stanowią załączniki do SWZ),
20) prace, czynności i procedury nieokreślone lub niewymienione wprost w SWZ lub w dokumentach do niej dołączonych, a niezbędne dla właściwego i należytego wykonania zamówienia, takie jak między innymi:
a) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ,
b) oznakowanie budowy na czas robót,
c) opracowanie i zatwierdzenie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (w razie konieczności),
d) organizacja zaplecza budowy (miejsce, pobór energii, wody, dozorowanie itd.),
e) wytyczenie geodezyjne,
f) zajęcie pasa drogowego i opłaty z tym związane (w razie konieczności),
g) organizacja dojść do budynków wielorodzinnych w trakcie prowadzenia robót,
h) wyłączenia i załączenia energii elektrycznej,
i) nadzory specjalistyczne zarządców sieci wynikające z uzgodnień i warunków technicznych,
j) inwentaryzacja geodezyjna bieżąca (roboty zanikowe) i końcowa powykonawcza,
k) sporządzenie dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami dokonanymi w trakcie robót w 2 egzemplarzach,
l) badania zagęszczenia i nośności warstw konstrukcyjnych podbudowy,
m) sporządzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej zabezpieczeń istniejących sieci zgodnie z wymaganiami ich właścicieli lub zarządców oraz pisemne zgłoszenie w imieniu Zamawiającego faktu zakończenia prac wraz ze złożeniem wyżej wymienionej dokumentacji i uzyskaniem odpowiednich protokołów odbioru,
n) wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy na składowisko odpadów i koszty składowania oraz utylizacji,
o) pielęgnację wszystkich nasadzeń przez okres 2 lat od daty odbioru,
p) ubezpieczenie budowy na czas jej realizacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
77211600-8 - Sadzenie drzew
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1281803,86 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1756673,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1281803,86 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiesław Figa prowadzącym działalność gospodarczą pn. Firma Produkcyjno-Handlowo-Transportowa "TRANSFIG"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6770049985
7.3.3) Ulica: ul. Podświerkle 62
7.3.4) Miejscowość: Przeginia Duchowna, Rybna
7.3.5) Kod pocztowy: 32-061
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma produkcyjno-handlowo-transportowa "TRANSFIG" Wiesław Figa
jakie przetargi wygrała firma
Firma produkcyjno-handlowo-transportowa "TRANSFIG" Wiesław Figa
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1281803,86 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- "Rozbiórka obiektów komunalnych przy ul. Orzeszkowej 1 w Oświęcimiu"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" wraz z budową lodowiska stałego z dodatkową funkcją rolkowo-wrotkarską przy SP 5 w Oświęcimiu
- Organizacja i przeprowadzenie kursów dla uczniów kształcących się zawodowo w podziale na 4 części
- "Remonty cząstkowe - pozimowe i letnie łatanie wybojów i ubytków jezdni dróg powiatowych na terenie powiatu oświęcimskiego w 2025 roku"
- "Koszenie pasa zieleni na poboczach dróg powiatowych Powiatu Oświęcimskiego w 2025 roku"
- Przebudowa z rozbudową oraz zmianą sposobu użytkowania piwnic budynku biurowego wraz z rozbudową instalacji wewnętrznych c.o., elektrycznej na działce nr 2204 w Oświęcimiu przy ul. Berka Joselewicza 5
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.