Og³oszenie z dnia 2024-02-16
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00228025/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-01
- 2024/BZP 00232168/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-05
- 2024/BZP 00237670/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-08
- 2024/BZP 00414092/01 - Wynik z dnia 2024-07-16
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Przebudowa ul. Z³otej Rybki i Ma³ego Ksiêcia w Przyborowie” - zaprojektuj i wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO I GMINA SZAMOTU£Y
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258230
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 26
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szamotu³y
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-500
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznañski
1.5.7.) Numer telefonu: +48612927501
1.5.8.) Numer faksu: +48612920072
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@szamotuly.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://platformazakupowa.pl/pn/szamotuly
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Przebudowa ul. Z³otej Rybki i Ma³ego Ksiêcia w Przyborowie” - zaprojektuj i wybuduj
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8b472b31-ccc3-11ee-a3b5-e25d731b0da9
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00206962
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00069602/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.7 Przebudowa ulicy Z³otej Rybki i Ma³ego Ksiêcia w Przyborowie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zadanie wspó³finansowane jest przez Uniê Europejsk± w ramach poddzia³ania: „Wsparcie inwestycji zwi±zanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudow± wszystkich rodzajów ma³ej infrastruktury, w tym inwestycji w energiê odnawialn± i w oszczêdzanie energii” objêtego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/szamotuly3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szamotuly
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawców dotycz±ca z³o¿enia,
zmiany i wycofania oferty znajduje siê na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje1.
Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê. Wykonawca sk³ada ofertê w postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy.2.
Oferta, wniosek oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane
elektronicznym kwalifikowanym
podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie sk³adania oferty, wniosku w tym przedmiotowych ¶rodków
dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis
zaufany lub podpis osobisty Wykonawca sk³ada bezpo¶rednio na dokumencie, który nastêpnie przesy³a do systemu.3.Oferta
powinna byæ:1. sporz±dzona na podstawie za³±czników niniejszej SWZ w jêzyku polskim,2. z³o¿ona przy u¿yciu ¶rodków
komunikacji elektronicznej tzn. za po¶rednictwem platforma zakupowa.pl,3. podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby upowa¿nion±/upowa¿nione4. Podpisy kwalifikowane
wykorzystywane przez wykonawców do podpisywania wszelkich plików musz± spe³niaæ “Rozporz±dzenie Parlamentu Europejskiego
i Rady w sprawie identyfikacji elektronicznej i us³ug zaufania w odniesieniu do transakcji elektronicznych na rynku wewnêtrznym
(eIDAS) (UE) nr 910/2014- od 1 lipca 2016 roku”. 5. W przypadku wykorzystania formatu podpisu XAdES
zewnêtrzny.Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia odpowiedniej ilo¶ci plików tj. podpisywanych plików z danymi oraz plików podpisu w
formacie XAdES.Szczegó³owy opis okre¶la SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z tre¶ci± rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L
119 z 04.05.2016), zwanego dalej „RODO”, Miasto i Gmina Szamotu³y informuje ¿e: I. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miasto i Gmina Szamotu³y, adres siedziby: ul.Dworcowa 24, 64-500 Szamotu³y,
tel. (61) 29-27-576, 568, fax 61 29 20
072, NIP 787-207-44-67, REGON 631258230, zwany dalej Miasto i Gmina Szamotu³y.Inspektor ochrony danych w Mie¶cie i Gminie
Szamotu³y jest Pani Pani Aleksandra Cnota-Miko³ajec, kontakt: iod@eduodo.pl. II.RODZAJ DANYCH OSOBOWYCH
PRZETWARZANYCH PRZEZ ADMINISTRATORA - Opis w SWZIII. ¬RÓD£O POZYSKIWANIA DANYCH OSOBOWYCH - Opis w
SWZ IV. CEL I PODSTAWA PRAWNA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH-Opis w SWZ V. ODBIORCY DANYCH
OSOBOWYCH-Opis w SWZ VI. PRAWA OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZ¡ Opis w SWZ VII. CZAS PRZETWARZANIA DANYCH
OSOBOWYCH-Opis w SWZ VIII. WYTYCZNE
DLA WYKONAWCY1. Wykonawca ubiegaj±c siê o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowi±zany do wype³nienia wszystkich
obowi±zków formalno-prawnych zwi±zanych z udzia³em w postêpowaniu. Do obowi±zków tych nale¿± m.in. obowi±zki wynikaj±ce z
RODO, w szczególno¶ci
w³asny obowi±zek informacyjny Wykonawcy, przewidziany w art. 13 RODO, wzglêdem osób Zamówienie udzielane jest w trybie
podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których dane te
Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³.
Jednak¿e obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 13 RODO nie bêdzie mia³ zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba
fizyczna, której dane dotycz±, dysponuje ju¿ tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). 2. Ponadto Wykonawca wype³nia w³asny
obowi±zek informacyjny Wykonawcy, wynikaj±cy z
art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazuje Zamawiaj±cemu i których dane po¶rednio pozyska³, chyba ¿e ma
zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art.
14 ust. 5 RODO. 3. Maj±c na uwadze powy¿sze, w celu ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane Zamawiaj±cemu przez Wykonawcê oraz celem zapewnienia, ¿e Wykonawca wype³ni³ wy¿ej wymienione w³asne
obowi±zki informacyjne, a osoby
których dane dotycz± posiadaj± wiedzê, ¿e ich dane zosta³y ujawnione Zamawiaj±cemu, Wykonawca sk³ada wobec Zamawiaj±cego
o¶wiadczenie stanowi±ce Za³±cznik nr 8 do SWZ, w którego tre¶ci Wykonawca potwierdzi wype³nienie rzez Wykonawcê jego
obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO oraz potwierdzi przekazanie osobom których dane dotycz±
tre¶ci klauzuli informacyjnej Zamawiaj±cego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WI.271.4.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 2227000,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie realizowane jest w dwóch etapach:
ETAP I
- opracowanie dokumentacji projektowej,
- uzyskanie wszystkich decyzji i zgód zgodnych z § 2 ust. 1 projektu umowy
Termin realizacji dla tego etapu to 30 wrze¶nia 2024 r.
ETAP II
Realizacja inwestycji, uzyskanie wszystkich wymaganych prawem zgód pozwoleñ niezbêdnych do eksploatacji inwestycji zgodnie z § 2 ust. 2 projektu umowy
Termin realizacji dla tego etapu to 31 maja 2025 r.
Wa¿ne informacje:
a) Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawcy osi±gniêcia poni¿szych wska¼ników w minimalnej wysoko¶ci okre¶lonej w poni¿szej tabeli:
Lp. Wyszczególnienie Warto¶ci wska¼ników, których osi±gniêcie jest zak³adane w wyniku realizacji operacji (w km)
Drogi wewnêtrzne Razem
1 Przebudowa drogi 1,000 1,000
Realizacja inwestycji nast±pi z zastosowaniem rozwi±zañ maj±cych na celu poprawê bezpieczeñstwa w ruchu drogowym przez budowê lub przebudowê na ca³ym odcinku objêtym operacj± albo na czê¶ci tego odcinka: progów zwalniaj±cych z odblaskow± ta¶m±, urz±dzeñ maj±cych na celu separacjê ruchu pieszych i pojazdów w postaci barier ochronnych stalowych energoch³onnych, grubowarstwowych oznakowani poziomych, sygnalizatorów wibracyjno – akustycznych, punktowych elementów odblaskowych tzw. kocich oczek.
Na ca³ej d³ugo¶ci przebudowanej drogi nale¿y wykonaæ kana³ teletechniczny wraz ze ¶wiat³owodem.
Uwaga:
Wykonawca musi liczyæ siê z sytuacj±, ¿e rodzaje robót okre¶lone w Programie funkcjonalno – u¿ytkowym s± orientacyjne i mog± ulec zmianie po opracowaniu dokumentacji projektowej (wynikaj±cej z uzyskanych decyzji, opinii i uzgodnieñ oraz zastosowanych rozwi±zañ projektowych). Szczegó³owe rozwi±zania wp³ywaj±ce na zwiêkszenie zakresu robót stanowi± ryzyko Wykonawcy i nie bêd± traktowane jako roboty dodatkowe.
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
a) Program funkcjonalno-u¿ytkowy – za³±cznik nr 8 do SWZ;
b) Projekt umowy – za³±cznik nr 7 SWZ;
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-05-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
KRYTERIUM RANGA
Cena (C) 60%
Okres gwarancji i rêkojmi (G) 40%
RAZEM: 100%
2. Kryterium cena (C) bêdzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podanej przez Wykonawcê w ofercie.
Zamawiaj±cy przyzna punkty na podstawie poni¿szego wzoru:
C = Cmin / Co x 60 pkt.
gdzie: Cmin – cena brutto oferty najtañszej
Co – cena brutto oferty ocenianej
3. Kryterium okres obowi±zuj±cej gwarancji i rêkojmi (G) bêdzie rozpatrywane na podstawie okresu udzielonej gwarancji i rêkojmi podanego przez Wykonawcê
w ofercie. Zamawiaj±cy wymaga podania okresu w pe³nych miesi±cach, przy czym okres ten nie mo¿e byæ krótszy ni¿ 36 miesiêcy – wskazanie okresu krótszego spowoduje odrzucenie oferty. Okres d³u¿szy ni¿ 60 miesiêcy dla potrzeb obliczenia punktacji bêdzie traktowany jako 60 miesiêcy. Niepodanie w ofercie okresu bêdzie traktowane jako zaoferowanie 36 miesiêcy gwarancji i rêkojmi.
Zamawiaj±cy przyzna punkty na podstawie poni¿szego wzoru:
G = Go / Gmax x 40 pkt.
gdzie: Gmax – najd³u¿szy okres w¶ród badanych ofert
Go – okres w ofercie ocenianej
4. Zamawiaj±cy dokona wyboru oferty tego z Wykonawców, która uzyska w wyniku oceny najwy¿sza liczbê punktów. Przyznanie punków poszczególnym ofertom odbêdzie siê w oparciu o nastêpuj±cy wzór: Ocena oferty = C + G
Obliczenia bêd± dokonane z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku
5. Punkty zostan± przyznane poprzez zaokr±glenie liczb do czê¶ci setnych.
6. Je¿eli nie mo¿na wybraæ najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, z³o¿ono oferty o takiej samej cenie, Zamawiaj±cy wezwie Wykonawców, którzy z³o¿yli te oferty, do z³o¿enia w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego ofert dodatkowych.
7. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³uw postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owych warunków w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy wymaga, by Wykonawca posiada³ w banku lub spó³dzielczej kasie oszczêdno¶ciowo – kredytowej ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w kwocie minimum 500.000,00 z³ (piêæset tysiêcy z³otych 00/100).
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
a) Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez Wykonawcê, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ co najmniej 2 roboty budowlane polegaj±ce na budowie, przebudowie lub rozbudowie dróg, o warto¶ci minimum 500.000,00 z³ brutto ka¿da z nich (ka¿da robota budowlana w ramach odrêbnej umowy). Zamawiaj±cy równie¿ uwzglêdni wykonane roboty budowlane w formie zaprojektuj i wybuduj, je¿eli warto¶æ robót budowlanych bêdzie wynosi³a minimum 500.000,00 z³ brutto.
Uwaga !!! Przez jedno zamówienie rozumie siê zamówienie zrealizowane w ramach jednej umowy, przy czym je¶li Wykonawca wykonywa³ zamówienie wspólnie z innym wykonawc± (np. jako konsorcjum) uprawniony jest wykazaæ jedynie swoje w³asne do¶wiadczenie.
b) Zamawiaj±cy wymaga wykazania przez Wykonawcê, ¿e dysponuje nastêpuj±cymi osobami, które zostan± skierowane do realizacji zamówienia:
1. Min. 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci drogowej, posiadaj±c± minimum 5 – letnie do¶wiadczenie w projektowaniu;
2. Min. 1 osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych, posiadaj±c± minimum 5 – letnie do¶wiadczenie w projektowaniu;
3. Kierownikiem budowy posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej, posiadaj±cym minimum 5 – letnie do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika budowy lub robót tej bran¿y;
4. Kierownikiem robót posiadaj±cym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ telekomunikacyjnych posiadaj±cym minimum 5 – letnie do¶wiadczenie w pe³nieniu funkcji kierownika budowy lub robót tej bran¿y.
Zamawiaj±cy uznaje, i¿ do¶wiadczenie liczone jest od dnia uzyskania uprawnieñ.
Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie funkcji wskazanych w pkt V.4.b. SWZ. W zwi±zku z tym dopuszczalne jest wskazanie tej samej osoby w celu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na wybrane podpunkty, o ile osoba ta posiada wymagane uprawnienia, które zosta³y okre¶lone w tre¶ci SWZ. St±d te¿ wykonawca mo¿e wskazaæ jedn± osobê na stanowisko projektanta lub/i kierownika.
UWAGA!
Zamawiaj±cy, okre¶laj±c wymogi w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z pó¼n. zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2023 r. poz. 334) - które pozwalaæ bêd± na pe³nienie okre¶lonych funkcji w zakresie objêtym umow±
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Podmiotowe ¶rodki dowodowe sk³adane w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:
a) Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
2) Podmiotowe ¶rodki dowodowe podmiotów zagranicznych w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:
Lp Wymagany podmiotowy ¶rodek dowodowy
a) Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, o których mowa w Roz VIII pkt. 2 ppkt. 1) lit. a) SWZ - sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
Dokument powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem.
Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê ww. dokumentów lub gdy dokumenty te nie odnosz± siê do wszystkich przypadków, o których mowa wy¿ej, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Terminy wystawienia ww. dokumentów stosuje siê.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty-za³±cznik nr 3 do SWZ.
b) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - za³±cznik nr 5 do SWZ.
c) informacji banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej potwierdzaj±cej wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy (nie mniej ni¿ 500.000,00 z³), w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem;
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
X. WYKONAWCY POLEGAJ¡CY NA ZASOBACH INNYCH PODMIOTÓW1. Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego czê¶ci, polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych albo zdolno¶ciach ekonomicznych lub finansowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
2. W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
3. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.
4. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w pkt. 3, potwierdza, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów oraz okre¶la w szczególno¶ci:
1) zakres dostêpnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostêpniaj±cego zasoby;
2) sposób i okres udostêpnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostêpniaj±cego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na zdolno¶ciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia, zrealizuje roboty lub us³ugi, których wskazane zdolno¶ci dotycz±.
5. Zamawiaj±cy oceni, czy udostêpniane Wykonawcy przez podmioty udostêpniaj±ce zasoby zdolno¶ci techniczne lub zawodowe albo zdolno¶ci finansowe lub ekonomiczne, pozwalaj± na wykazanie przez Wykonawcê spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w SWZ, a tak¿e bada, czy nie zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zosta³y przewidziane wzglêdem Wykonawcy.
6. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w Rozdziale VIII pkt. 1 (Za³±cznik nr 2 do SWZ), tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
7. Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych ¶rodków dowodowych dotycz±cych tych podmiotów, potwierdzaj±cych, ¿e nie zachodz± wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postêpowania.
8. Je¿eli zdolno¶ci, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, nie potwierdzaj± spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu lub zachodz± wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, zamawiaj±cy ¿±da, aby Wykonawca w terminie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego zast±pi³ ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykaza³, ¿e samodzielnie spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
9. Wykonawca nie mo¿e, po up³ywie terminu sk³adania ofert, powo³ywaæ siê na zdolno¶ci lub sytuacjê podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¿eli na etapie sk³adania ofert nie polega³ on w danym zakresie na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
IX. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJACY SIÊ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA – KONSORCJUM/SPÓ£KA CYWILNA1. Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie sk³ada o¶wiadczenie, o którym mowa Rozdziale VIII pkt. 1. Dokument ten potwierdza brak podstaw wykluczenia z postêpowania w zakresie, w którym Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ brak podstaw wykluczenia z postêpowania oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, dotycz±ce braku podstaw do wykluczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Podmiotowe ¶rodki dowodowe dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy wykazuj±cy spe³nienie warunku na zasadach okre¶lonych w Rozdziale V SWZ.
3. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu, albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo do pe³nienia takiej funkcji, udzielone zgodnie z wymogami ustawowymi, powinno byæ opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym .
4. Wykonawcy, wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty zgodnie z Rozdzia³em V ust. 3 SWZ o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty, us³ugi lub dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku – Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany umowy w zakresie przed³u¿enia umownego terminu wykonania: umowy, Koncepcji, Robót lub ich etapów okre¶lonych w Harmonogramie – je¿eli niemo¿no¶æ dotrzymania pierwotnego terminu stanowi konsekwencjê:1.1. Przed³u¿enie terminu wykonania umowy, je¿eli niemo¿no¶æ dotrzymania pierwotnego terminu stanowi konsekwencjê:
1.1.1. konieczno¶ci wykonania zamówieñ dodatkowych lub robót zamiennych lub robót o których mowa w art. 455 ust. 2 ustawy Pzp.
1.1.2. przyczyn zale¿nych od Zamawiaj±cego, Organów Administracji, innych osób lub podmiotów, za których dzia³ania nie odpowiada Wykonawca,
1.1.3. si³y wy¿szej,
1.1.4. warunków atmosferycznych nie pozwalaj±cych na realizacjê robót, dla których okre¶lona odpowiednimi normami technologia wymaga w³a¶ciwych warunków atmosferycznych,
1.1.5. zmian spowodowanych warunkami geologicznymi, terenowymi (w szczególno¶ci przebiegiem urz±dzeñ podziemnych, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych), archeologicznymi, wodnymi itp., odmiennymi od przyjêtych w dokumentacji projektowej tj. np.: wy¿szy poziom wody gruntowej, inny przebieg urz±dzenia podziemnego, podziemna komora, której nie ma w planach itp.),
W powy¿szych przypadkach termin wykonania umowy mo¿e ulec odpowiedniej zmianie - je¿eli przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci z uwzglêdnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie mo¿na by³o unikn±æ takiej zmiany. W przypadku tych zmian, je¿eli zachodzi konieczno¶æ wykonania robót w odmiennych technologiach lub istnieje konieczno¶æ wykonania robót dodatkowych zmianie mo¿e ulec zakres prac do wykonania przy realizacji zamówienia oraz wynagrodzenie Wykonawcy w zakresie niezbêdnym to prawid³owej realizacji przedmiotu umowy.
1.2. Zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy,
1.3. Dopuszczalne s± roboty zamienne w zakresie zmian materia³ów, technologii, urz±dzeñ na materia³y, technologie i urz±dzenia spe³niaj±ce parametry techniczne i jako¶ciowe lub na o wy¿szych parametrach ni¿ okre¶lone w specyfikacji warunków zamówienia, dokumentacji technicznej i ofercie Wykonawcy.
Uzasadnienie zmian – prawid³owa realizacja przedmiotu umowy, obni¿enie kosztów budowy lub eksploatacji, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jako¶ciowych robót. Za wykonanie robót zamiennych Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w wysoko¶ci obliczonej zgodnie z zasadami ustalonymi w § 13 ust. 4.
Roboty zamienne mog± byæ realizowane wy³±cznie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiaj±cego pod rygorem niewa¿no¶ci, poprzedzonej uzasadnionym pisemnym zg³oszeniem przez wykonawcê zakresu robót zamiennych.
1.4 Pozosta³e zmiany spowodowane nastêpuj±cymi okoliczno¶ciami:
1.4.1. nieprzewidziane w Specyfikacji Warunków Zamówienia warunki archeologiczne, techniczne, terenowe i wodne;
1.4.2. wyst±pienie warunków eksploatacyjnych (np. katastrofy) skutkuj±cych niemo¿no¶ci± wykonywania Umowy wp³ywaj±c± na termin zakoñczenia Etapu lub ca³o¶ci robót;
1.4.3. wyst±pienie konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych lub zamiennych wstrzymuj±cych (opó¼niaj±cych) realizacjê robót a wynikaj±cych z nieprzewidzianych zdarzeñ o charakterze technicznym lub eksploatacyjnym;
1.4.5. wyst±pienia robót/us³ug zaniechanych – wy³±czenie robót/us³ug zaniechanych
z realizacji wraz ze zmniejszeniem kwoty umownej wynikaj±cej z tego wy³±czenia;
1.4.6. zmiany spowodowane wyj±tkowo niesprzyjaj±cymi warunkami klimatycznymi, uniemo¿liwiaj±cymi prowadzenie prac lub robót bêd±cych przedmiotem Umowy, przeprowadzanie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów, je¿eli konieczno¶æ wykonania prac lub robót w tym okresie, przeprowadzania prób i sprawdzeñ oraz dokonywania odbiorów nie jest nastêpstwem okoliczno¶ci, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ.
cd. w projekcie umowy
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-03-04 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: platformazakupowa.pl/pn/szamotuly
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-04 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-04-02
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê, a tak¿e Dalszych Podwykonawców osoby wykonuj±cej wskazane poni¿ej czynno¶ci w trakcie realizacji umowy:1) przygotowanie terenu pod budowê, w tym roboty w zakresie zagospodarowania terenu;
2) wykonywanie robót budowlanych, wodno-kanalizacyjnych, drogowych w szczególno¶ci w zakresie, robót rozbiórkowych, robót ziemnych;
3) wykonywanie robót sanitarnych, w szczególno¶ci w zakresie robót instalacyjnych wodnych i kanalizacyjnych,
4) roboty w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków,
5) wykonuj±ce czynno¶ci za pomoc± maszyn, pojazdów i sprzêtów, w szczególno¶ci polegaj±ce na operowaniu nimi lub kierowania nimi;
6) wykonywanie prostych prac fizycznych w budownictwie, w szczególno¶ci przenoszenie materia³ów budowlanych, rêczne wykopy, sprz±tanie terenu budowy,
7) wykonuj±ce czynno¶ci biurowe zwi±zane z realizacj± zamówienia.
Prace budowlane muszê byæ wykonywane pod kierownictwem Kierownika Budowy lub Robót. Wymagane jest, aby zatrudnienie na podstawie stosunku pracy by³o co najmniej na czas realizacji umowy.
2. W trakcie realizacji umowy Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych wskazane w ust. 13 czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do:
a) ¿±dania o¶wiadczenia i dokumentu w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogu i dokonania ich oceny,
b) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogu,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia.
3. W trakcie realizacji umowy na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez Wykonawcê lub Podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w ust. 13 czynno¶ci w trakcie realizacji umowy:
a) o¶wiadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osoby wykonuj±cej czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy;
b) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, (tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników). Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania
c) za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez wykonawcê lub podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy
d) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników. Imiê i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
INNE PRZETARGI Z SZAMOTU£
- Us³ugi kompleksowego sprz±tania w budynkach B i C Starostwa Powiatowego w Szamotu³ach przy ul. Wojska Polskiego 4, w Szamotu³ach
- Wykonanie i sukcesywne dostawy oraz z³omowanie tablic rejestracyjnych
- TP/6/2024 Dostawa worków foliowych do odpadów segregowanych na rok 2025
- Sukcesywna dostawa wyposa¿enia medycznego, materia³ów ochronnych, papieru i elektrod do EKG oraz materia³ów medycznych
- "Us³ugi pocztowe dla Urzêdu Miasta i Gminy Szamotu³y w 2025 roku"
- Sukcesywna dostawa sterylnego sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku i materia³ów medycznych
wiêcej: przetargi w Szamotu³ach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga pe³nienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Spo³ecznego Sp. z o.o.
- Budowa zbiornika na poferment
- Budowa przydomowych oczyszczalni ¶cieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzêtu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddzia³u Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na termomodernizacji budynku Zak³adu Opieki Zdrowotnej, po³o¿onego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Przebudowa otwartych zbiorników retencyjnych na terenie Gminy Jelcz-Laskowice w formule zaprojektuj i wybuduj w podziale na 4 zadania
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.