Ogłoszenie z dnia 2024-02-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00088057/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup dwóch samochodów: do przewozu cateringu oraz do przewozu osób na rzecz SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Jeleniej Górze.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSWiA w Jeleniej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230173142
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Cieplicka 69/71
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-560
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 756435700
1.5.8.) Numer faksu: +48 756435741
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpitalmsw.net
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmsw.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e58da6eb-be9e-11ee-b7da-22bd761ba7f31.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup dwóch samochodów: do przewozu cateringu oraz do przewozu osób na rzecz SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Jeleniej Górze.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e58da6eb-be9e-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00207004
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00074645/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup 3 samochodów: do przewozu cateringu, minibus i osobowy.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00088057
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 170000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Samochód dostawczy do transportu cateringu - 1 szt.1) Wymagania formalne
a) Samochód musi być sprzedany na fakturę VAT.
b) Samochód musi spełniać wymagania określone w Ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym oraz w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie tej ustawy.
c) Samochód musi posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia
formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych na
terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
d) Samochód może być sprowadzony zza granicy ale musi być po wszystkich
opłatach celno-skarbowych, przygotowany do rejestracji.
e) Samochód z ważnym przeglądem technicznym.
Parametry:
a) Rok produkcji: 2019 lub nowszy.
b) Paliwo: benzyna
c) Ładowność: min. 800 kg, a max. 1200 kg
d) Przebieg: nie więcej jak 150.000,00 km
d) Liczba osi: 2, ABS, ESP
e) Opony: bieżnik min. 60%
f) Stan techniczny i wizualny samochodu - dobry, bez zastrzeżeń
g) Stan techniczny wnętrza kabiny - dobry, bez zastrzeżeń
h) Moc silnika 70-120 KM
i) Manualna skrzynia biegów
j) Długość 3900 - 5000 mm
k) Szerokość 1700 - 2000 mm
l) Wysokość 1500 - 1700 mm
m) 1 rząd siedzeń – kierowca i 1 pasażer
n) Czujniki parkowania z tyłu
o) Przestrzeń ładunkowa i podłoga łatwe do utrzymania w czystości, mycia i dezynfekcji
q) Kierownica regulowana minimum w dwóch płaszczyznach
p) Klimatyzacja
r) Radioodtwarzacz
s) Samochód do 3,5 tony
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 32000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup samochodu nowego do przewozu osób z ośmioma miejscami siedzącymi dla pasażerów .a) Typ nadwozia: minibus – 1 szt.
b) Fabrycznie nowy (rok produkcji nie starszy niż 18 miesięcy od dnia dostawy)
c) Paliwo: benzyna
d) Pojemność silnika: minimum 1900cm3
e) Moc silnika: minimum 150 KM
f) Skrzynia biegów: manualna
g) Napęd: oś przednia
h) Norma emisji spalin: minimum Euro 6
i) Liczba miejsc siedzących: kierowca + 8
j) Siedzenia trzyosobowe w II i III rzędzie wyjmowane
k) Klimatyzacja automatyczna 3 strefowa
l) Czujniki parkowania z tyłu
m) Klimatyzacja automatyczna: minimum 3 strefowa
n) Poduszki powietrzne boczne, kurtyny
o) Koło zapasowe pełnowymiarowe
q) wyposażenie w antypoślizgowe najazdy ułatwiające wprowadzenie wózka do wnętrza samochodu, szyny podłogowe dla stabilnego mocowania wózka, pasy zaczepne przytwierdzające wózek inwalidzki do szyn, specjalne pasy bezpieczeństwa dostosowane dla osoby siedzącej na wózku
p) Pojazd spełnia wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 31.12.2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022, ze zm.)
4.5.3.) Główny kod CPV: 34114400-3 - Minibusy
4.5.5.) Wartość części: 138000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono, ponieważ nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono, ponieważ nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Modernizacja budynku ,,C" siedziby TAURON Ekoenergia sp. z o.o. - wykonanie izolacji ścian
- KPN/6/2025 "Zakup i dostawa umundurowania, odzieży roboczej, obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej na potrzeby Karkonoskiego Parku Narodowego"
- Dostawa sprzętu sportowego dostosowanego do pracy z Osobami z Niepełnosprawnością i innych akcesoriów do Karkonoskiej Akademii Nauk Stosowanych w Jeleniej Górze
- Naprawa i diagnostyka linii kablowych SN na FW Dobrzyń
- Dostawa i finansowanie w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanej gąsienicowej układarki do mas bitumicznych
- Dostawa pomocy dydaktycznej: multimedialnego stołu anatomicznego prezentującego obraz ciała ludzkiego w rzeczywistych rozmiarach na potrzeby Karkonoskiej Akademii Nauk Stosowanych
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Kuratorium Oświaty w Warszawie
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Łęczycy
- "Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego elektrycznego w formie leasingu operacyjnego dla Urzędu Miasta Braniewa".
- Zakup dwóch fabrycznie nowych samochodów typu SUV o napędzie hybrydowym na potrzeby KOWR OT w Krakowie
- Zakup mikrobusa 9-cio osobowego (8+kierowca) do przewozu osób niepełnosprawnych dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Słowikowie
- Dostawa samochodu osobowego dla Straży Miejskiej w Gorlicach
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.