Ogłoszenie z dnia 2023-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00174969/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż energii elektrycznej dla Aresztu Śledczego w Hajnówce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ARESZT ŚLEDCZY W HAJNÓWCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001252057
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 67
1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 85 6832007
1.5.8.) Numer faksu: 85 6832978
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: as_hajnowka@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż energii elektrycznej dla Aresztu Śledczego w Hajnówce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1fc479ed-d9d3-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00207010
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052921/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 Sprzedaż energii elektrycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00174969
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 130526,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Sprzedaż energii elektrycznej dla Aresztu Śledczego w Hajnówce w 2023r. z podziałem na dwa punkty poboru wynikające z lokalizacji oraz różnych taryf Punktów Poboru Energii – PPE: • I punkt poboru energii elektrycznej: Areszt Śledczy w Hajnówce ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka, PPE: PL_ZEBB_2005000533_07, nr licznika 01695373, taryfa G12W • II punkt poboru energii elektrycznej: Areszt Śledczy w Hajnówce ul. Świerkowa 17, 17-220 Nowa Łuka, PPE: PL_ZEBB_2005000719_07, nr licznika 90499403, taryfa G11 Kod główny CPV: 09310000-5 - Elektryczność Rodzaj zamówienia – dostawy 1. Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z opisami ustawy Prawo energetyczne oraz z rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy. 2. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne oraz wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 29 listopada 2022 r. w sprawie sposobu kształtowania i kalkulacji taryf oraz sposobu rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2022 r., poz. 2505). Standardy jakościowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy Pzp zostały określone w ustawie Prawo energetyczne oraz aktach wykonawczych i polskich normach. 3. Szacowane zużycie energii w okresie obowiązywania umowy w 2023 wynosi: 187 MWh. Lokalny operator OSD dla wszystkich punktów: PGE Dystrybucja S.A. 5. Aktualny sprzedawca energii elektrycznej dla wszystkich PPE: PGE Obrót S.A. 6. Zmiana sprzedawcy energii w związku z zawarciem umowy, będzie pierwszą w 2023r. 7. Obowiązkiem wykonawcy będzie reprezentowanie Odbiorcy przed Operatorem Systemu Dystrybucyjnego oraz obecnego sprzedawcy energii elektrycznej w sprawach związanych z procedurą zmiany sprzedawcy energii elektrycznej. Do wykonania tej czynności Wykonawca otrzyma niezbędną dokumentację i stosowne pełnomocnictwa przed zawarciem umowy sprzedaży energii. 8. Okres obowiązywania umowy sprzedaży energii elektrycznej: do dnia podpisania umowy do 31.12.2023r. Rozpoczęcie sprzedaży energii elektrycznej nastąpi nie wcześniej niż po skutecznym rozwiązaniu umowy, na podstawie której dotychczas Odbiorca kupował energię elektryczną oraz skutecznym przeprowadzeniu procesu zmiany sprzedawcy u OSD. 9. Areszt Śledczy w Hajnówce posiada instalację fotowoltaiczną o mocy 49,355kW, nadwyżka energii elektrycznej produkowanej przez instalację oddawana jest do sieci elektroenergetycznej i rozliczania w systemie kwotowym. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi posiadać uprawnienia w zakresie obrotu energią elektryczną, tj. posiadać ważną Koncesję w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne. • Wykonawca zobowiązuje się do ciągłości świadczenia dostaw, również w razie ogłoszenia gotowości obronnej państwa, wojny, zwalczania klęsk żywiołowych i ich skutków oraz bierze na siebie skutki spowodowane niewywiązywaniem się z postanowień umowy, która będzie zawarta w wyniku przeprowadzenia niniejszego postępowania. • Zmiana zawartej umowy jest dopuszczalna na warunkach określonych w art. 455 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, szczegółowe okoliczności, w których dopuszczalna jest zmiana umowy zawarto w zał. nr 3 do SWZ – projekt umowy na sprzedaż energii elektryczne. W przypadku zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny, w sytuacjach kryzysowych oraz klęsk żywiołowych Wykonawca zobowiązuje się realizować dane zamówienia w pierwszej kolejności.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie postępowania o zamówienie publiczne następuje, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którązamawiający zamierza przeznaczyć na sfinalizowanie zamówienia
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181707,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181707,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- Zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych na potrzeby Stacji Dializ i OAiIT SPZOZ w Hajnówce
- Wybór operatora zarządzającego Punktem Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Hajnówce
więcej: przetargi w Hajnówce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej na potrzeby krytej pływalni MOSIR w Strzelcach Opolskich
- Montaż agregatu prądotwórczego wraz z budową wiaty w ramach zadania pn.: "Cyberbezpieczny samorząd"
- Sprzedaż energii elektrycznej do budynków administrowanych przez Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze
- Dostawa energii elektrycznej dla jednostek organizacyjnych Powiatu Ząbkowickiego.
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Klucze
- Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Klinicznego Centrum Ginekologii, Położnictwa i Neonatologii w Opolu
więcej: Elektryczność »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.