eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ziębice"SERWIS SIECI I URZĄDZEŃ OŚWIETLENIA DROGOWEGO NA DROGACH W GMINIE ZIĘBICE"



Ogłoszenie z dnia 2024-02-16

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„SERWIS SIECI I URZĄDZEŃ OŚWIETLENIA DROGOWEGO NA DROGACH W GMINIE ZIĘBICE”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ziębice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718478

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Przemysłowa 10

1.5.2.) Miejscowość: Ziębice

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-220

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ziebice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziebice.biuletyn.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-63fdb45c-b5f5-11ee-b628-1a85378e6c0a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„SERWIS SIECI I URZĄDZEŃ OŚWIETLENIA DROGOWEGO NA DROGACH W GMINIE ZIĘBICE”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63fdb45c-b5f5-11ee-b628-1a85378e6c0a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00207012

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00002367/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Serwis sieci i urządzeń oświetlenia drogowego na drogach w Gminie Ziębice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00052406

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 266 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r.,poz.1605 z późn.zm.)zwaną dalej ustawą Pzp. do przygotowania i prowadzenia przez zamawiających publicznych postępowania o udzielenie zam. klasycznego o wartości mniejszej niż progi unijne stosuje się przepisy działu II ustawy Pzp z wyjątkami.
Jak wynika z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp., Zamawiający może udzielić zam. w trybie zam. z wolnej ręki, jeżeli zachodzi jedna z okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 1-5 i 7-14. Zamawiający zamierza udzielić zam., o którym mowa w art. 214 ust. 1 pkt 1 lit. b.
Dalsza część uzasadnienia w informacjach dodatkowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 271707,24 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: usługa w zakresie wykonywania czynności konserwacyjnych urządzeń oświetlenia dróg, ulic, chodników, parków oraz linii napowietrznych i kablowych na obszarze administrowanym przez Gminę Ziębice w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym.
Ilość punktów świetlnych - 69 szt.
2. Zakres robót związanych z konserwacją i utrzymaniem oświetlenia obejmuje:
1) Dokonywanie oględzin i oceny stanu technicznego urządzeń:
a) stanu widocznych części przewodów i ich połączeń, słupów oświetleniowych i osprzętu (źródeł oświetlenia, zamknięć wnęk w słupach, powierzchni lakierniczej słupów, itp.),
b) stanu urządzeń zabezpieczających, sterowania i pomiarowych,
c) układów zapłonowych opraw, opisów obwodów w szafkach i tablicach sterowniczych,
d) stanu opisów ostrzegawczych, informacyjnych i oznakowania latarń,
e) prawidłowości działania elementów zasilających i urządzeń sterowniczych,
f) stanu izolacji i sprawdzenie skuteczności działania ochrony przeciwporażeniowej, oraz usuwanie nieprawidłowości stwierdzonych podczas oględzin.
2) Wymianę uszkodzonych źródeł światła, oprawek, dławików i kondensatorów.
3) Wymianę uszkodzonych wysięgników, drzwiczek i tablic bezpiecznikowych słupowych.
4) Utrzymywanie tabliczek zaciskowo–bezpiecznikowych słupów oświetleniowych w sprawności technicznej.
5) Wymiana uszkodzonych przewodów zasilających w słupach i wysięgnikach.
6) Wymiana uszkodzonych i skorodowanych słupów.
7) Regulację położenia opraw i odbłyśników oraz zwisów przewodów oświetlenia drogowego.
8) Naprawa tablic rozdzielczych, szaf oświetleniowych (wymiana zamków, rygli, drzwiczek) oraz wyposażenia (zegary , bezpieczniki, wyłączniki, styczniki itp.).
9) Bieżąca kontrola i utrzymywanie rozdzielnic oświetleniowych w sprawności technicznej.
10) Odnawianie i uzupełnianie brakujących napisów informacyjnych na słupach, latarniach i szafkach sterowniczo – zabezpieczeniowych w ramach bieżącej eksploatacji.
11) Likwidację zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych z losowych zdarzeń (wypadek drogowy, wichura, powódź, wandalizm, kradzież, itp.) uszkodzeń urządzeń oświetleniowych.
12) Wymiana, remont linii kablowych i napowietrznych oraz lokalizacja ich uszkodzeń.
13) Przycinanie gałęzi drzew przysłaniających oprawy oświetleniowe oraz pochłaniające strumień świetlny, jak również powodujące zbliżenie do przewodów linii napowietrznych.
14) Kontrolę czasu zapalania i wyłączania oświetlenia.
15) Utrzymanie świecenia wszystkich opraw świetlnych w ustalonych godzinach, w odniesieniu do czasu wschodu i zachodu słońca.
16) Zamawiający może zlecić ustawienie zegarów wg wskazanego czasu załączania/wyłączania poszczególnych obwodów oświetlenia.
17) Wykonywanie pomiarów:
a) skuteczności ochrony przeciwporażeniowej,
b) rezystancji izolacji,
c) innych wymaganych pomiarów w sposób i z częstotliwością określoną w szczegółowych przepisach oraz na wniosek Zamawiającego.
18) Usuwanie nieprawidłowości stwierdzonych w wyniku przeprowadzonych pomiarów.
19) Prowadzenie wymaganej przepisami dokumentacji eksploatacyjnej oświetlenia drogowego.
20) Sprawdzanie posadowienia i przywracanie pionowości słupów oświetleniowych.
21) Malowanie i konserwacja metalowych konstrukcji latarń, tablic rozdzielczych i szafek oraz numeracji słupów oświetleniowych.
3. Usuwanie usterek i awarii odbywać się będzie zgodnie z zapisami w Projektowanych postanowieniach umownych stanowiących załącznik do Zaproszenia.
4. Wykonawca każdorazowo na piśmie powiadomi Zamawiającego o fakcie i terminie usunięcia awarii na poszczególnych obiektach – wskazując miejsce prac, ich zakres oraz termin realizacji.
5. Załączenie oświetlenia w porze dziennej następować może wyłącznie w przypadku dokonywania koniecznych przeglądów, konserwacji lub naprawy sieci oświetleniowej po uprzednim powiadomieniu osób upoważnionych przez Zamawiającego.
6. Wykaz oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Ziębice stanowi załącznik nr 2 do wzoru umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TAURON NOWE TECHNOLOGIE SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8991076556

7.3.3) Ulica: PLAC POWSTANCÓW ŚLĄSKICH 20

7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW

7.3.5) Kod pocztowy: 53-314

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 296999,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-15 do 2024-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający informuje iż zgodnie z zawartą umową, umowa została zawarta na czas oznaczony z mocą obowiązywania od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.