eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławModernizacja instalacji elektrycznej ze zmianą sposobu ogrzewania w wyznaczonych 200 mieszkaniach gminnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2025-04-25

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji elektrycznej ze zmianą sposobu ogrzewania w wyznaczonych 200 mieszkaniach gminnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o. o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020610504

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wm.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8982123598

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Namysłowska

1.11.4.) Miejscowość: Wrocław

1.11.5.) Kod pocztowy: 50-304

1.11.6.) Województwo: dolnośląskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wm.wroc.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://www.wm.wroc.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja instalacji elektrycznej ze zmianą sposobu ogrzewania w wyznaczonych 200 mieszkaniach gminnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa3a54a7-6069-4dc8-8c9a-59b8c830a577

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00207199

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00122238/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.48 162_Modernizacja instalacji elektrycznej ze zmianą sposobu ogrzewania na elektryczne w wyznaczonych 200 mieszkaniach gminnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. część 1 - 50 mieszkań

1.1.49 163_Modernizacja instalacji elektrycznej ze zmianą sposobu ogrzewania na elektryczne w wyznaczonych 200 mieszkaniach gminnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. część 2 - 50 mieszkań

1.1.50 164_Modernizacja instalacji elektrycznej ze zmianą sposobu ogrzewania na elektryczne w wyznaczonych 200 mieszkaniach gminnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. część 3 - 50 mieszkań

1.1.51 165_Modernizacja instalacji elektrycznej ze zmianą sposobu ogrzewania na elektryczne w wyznaczonych 200 mieszkaniach gminnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. część 4 - 50 mieszkań

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://wroclawskiemieszkania.ezamawiajacy.pl/pn/WROCMIE/demand/207765/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wroclawskiemieszkania.ezamawiajacy.pl/pn/WROCMIE/demand/207765/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Korzystanie z Platformy:
1) Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu (Platformy), na subdomenie Zamawiającego,
dostępnej na stronie: https://wroclawskiemieszkania.ezamawiajacy.pl lub za pośrednictwem strony: https://oneplace.marketplanet.pl
2) Wykonawca po wybraniu opcji: „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl,
gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania (jeżeli posiada już konto) albo założenia bezpłatnego konta (rejestracji),
poprzez wykonanie kroków procesów rejestracyjnego, wymagającego kolejno:
a) podania adresu e-mail,
b) ustanawiania hasła (z wymogiem jego powtórzeniem),
c) wpisania kodu z obrazka,
d) potwierdzenia zapoznania się i akceptacji Regulaminu korzystania z Marketplanet OnePlace (treść regulaminu, dostępna jest po
kliknięciu w link znajdujący się przy tym potwierdzeniu), e) zaznaczenia co najmniej wymaganych zgód, f) kliknięcia polecenia
„Zarejestruj się”.
3) Rejestracja konta następuje poprzez kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu. Jeżeli użytkownik (Wykonawca), nie
skontaktuje się telefonicznie z numerem podanym w potwierdzeniu, konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin
roboczych.
4) Kafelek: „Formularz oferty” / sekcja „Przygotowanie oferty” służy Wykonawcy do złożenia oferty oraz oświadczeń i / lub
dokumentów składanych wraz z nią.
a) Wykonawca w celu zaszyfrowania oferty oraz dokumentów i / lub oświadczeń składanych wraz z nią, zobowiązany będzie do
nadania dowolnego, własnego hasła (zgodnie z informacjami wyświetlonymi w okienku: „Szyfrowanie ofert wraz ze wszystkimi
załączonymi dokumentami”, widocznym po kliknięciu kafelka: „Formularz oferty”) i zatwierdzenia tego hasła.
b) Wczytanie plików następuje poprzez polecenie: "Przeciągnij tutaj lub Wybierz plik z dysku", w sekcji: "Przygotowanie oferty",
podsekcja: "Dokumenty do oferty".
c) Wykonawca winien opisać załączniki nazwą umożliwiającą ich identyfikację.
d) Wykonawca załączając dokument określa jego typ poprzez wybór z rozwijanej listy odpowiedniego opisu:
-„Dokument jawny”,
albo
-„Dokument zawiera tajemnicę przedsiębiorstwa,
odpowiednio dla dokumentu niezawierającego bądź zawierającego informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu
przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
e) Złożenie oferty wraz z oświadczeniami i / lub dokumentami składanymi wraz z nią, następuje poprzez polecenie „Złóż ofertę".
f) Oferta może być złożona tylko do upływu terminu składania ofert.
g) Potwierdzeniem prawidłowo złożonej oferty jest komunikat systemowy „Oferta została złożona” oraz wygenerowany raport
złożonej oferty. Wykonawca generuje raport z akcji „Historia zmian”, pobierając odpowiedni plik.
h) O terminie złożenia oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie.
5) Kafelek: „Wiadomości” (dostępny po przystąpieniu do postępowania) służy Wykonawcy do przekazania wniosków o wyjaśnienie
treści SWZ przed upływem terminu składania ofert oraz oświadczeń i dokumentów składanych po upływie tego terminu (np. na
wezwanie Zamawiającego). Wnioski o wyjaśnienie mogą być również składane przy użyciu akcji: „Zadaj pytanie” – dostępnej przed
przystąpieniem do postępowania.
6) Za datę wpływu dokumentów i / lub informacji do Zamawiającego, w tym złożenia oferty oraz dokumentów lub oświadczeń
składanych razem z ofertą, uważa się datę ich wpływu na Platformę.
7) Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca
winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego, za pośrednictwem infolinii, dostępnej w dni robocze w
godzinach: 09:00-17:00 (nr tel.: +48 22 257 22 23) lub za pośrednictwem poczty elektronicznej (adres e-mail:
oneplace@marketplanet.pl)
Ciąg dalszy w sekcji IX - Pozostałe informacje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): wskazany w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): wskazany w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WM/SZP/TP/28/2025/G

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1: Modernizacja instalacji elektrycznej ze zmianą sposobu ogrzewania w wyznaczonych 50 mieszkaniach
gminnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projektowanych postanowieniach
umowy, stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.
Opis przedmiotu zamówienia określają: STWIORB oraz przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Wartość tych zamówień wynosi 736
054,71 tys. zł netto dla każdego zadania. Zakres powyższych zamówień może obejmować:
• prace zabezpieczające lokale oraz ich wyposażenie przed kurzem i gruzem;
• demontaż instalacji elektrycznych podtynkowych w lokalach mieszkalnych i częściach wspólnych;
• wykonanie linii elektrycznej 3-fazowej podtynkowej zasilającej mieszkania w częściach wspólnych;
• wykonanie instalacji elektrycznych 1-fazowych zasilania gniazd wtykowych i opraw oświetleniowych w lokalach mieszkalnych z
montażem zabezpieczeń instalacji przed przeciążeniem, zwarciem oraz zapewniających ochronę życia ludzkiego;
• wykonanie instalacji elektrycznych 3-fazowych lub 1-fazowych zasilania urządzeń grzewczych oraz kuchenek elektrycznych w
mieszkaniach wraz z montażem zabezpieczeń przed przeciążeniem, zwarciem oraz zapewniających ochronę życia ludzkiego;
• dostawa i montaż urządzeń grzewczych i kuchenek elektrycznych;
• prace tynkarskie i malarskie związane z przywróceniem estetyki lokali mieszkalnych do stanu pierwotnego;
• pomiary elektryczne wykonanych instalacji;
• roboty rozbiórkowe i murarskie związane z rozbiórką pieców kaflowych oraz ich unieczynnieniem;
• sprzątanie po zakończonych robotach to jest usuwanie kurzu i gruzu, mycie podłóg i wycieranie mebli;
• przeprowadzenie szkolenia z obsługi zamontowanych urządzeń grzewczych potwierdzone odpowiednim protokołem;
• pokrycie kosztów zawarcia umów przyłączeniowych dla lokali.
Zamówienia podobne, zostaną udzielone na warunkach tożsamych z warunkami zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 75

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na roboty budowlane (minimum 36 miesięcy) (G)

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne – zatrudnienie osób bezrobotnych (S)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2: Modernizacja instalacji elektrycznej ze zmianą sposobu ogrzewania w wyznaczonych 50 mieszkaniach
gminnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projektowanych postanowieniach
umowy, stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.
Opis przedmiotu zamówienia określają: STWIORB oraz przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający
przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Wartość tych zamówień wynosi 736
054,71 tys. zł netto dla każdego zadania. Zakres powyższych zamówień może obejmować:
• prace zabezpieczające lokale oraz ich wyposażenie przed kurzem i gruzem;
• demontaż instalacji elektrycznych podtynkowych w lokalach mieszkalnych i częściach wspólnych;
• wykonanie linii elektrycznej 3-fazowej podtynkowej zasilającej mieszkania w częściach wspólnych;
• wykonanie instalacji elektrycznych 1-fazowych zasilania gniazd wtykowych i opraw oświetleniowych w lokalach mieszkalnych z
montażem zabezpieczeń instalacji przed przeciążeniem, zwarciem oraz zapewniających ochronę życia ludzkiego;
• wykonanie instalacji elektrycznych 3-fazowych lub 1-fazowych zasilania urządzeń grzewczych oraz kuchenek elektrycznych w
mieszkaniach wraz z montażem zabezpieczeń przed przeciążeniem, zwarciem oraz zapewniających ochronę życia ludzkiego;
• dostawa i montaż urządzeń grzewczych i kuchenek elektrycznych;
• prace tynkarskie i malarskie związane z przywróceniem estetyki lokali mieszkalnych do stanu pierwotnego;
• pomiary elektryczne wykonanych instalacji;
• roboty rozbiórkowe i murarskie związane z rozbiórką pieców kaflowych oraz ich unieczynnieniem;
• sprzątanie po zakończonych robotach to jest usuwanie kurzu i gruzu, mycie podłóg i wycieranie mebli;
• przeprowadzenie szkolenia z obsługi zamontowanych urządzeń grzewczych potwierdzone odpowiednim protokołem;
• pokrycie kosztów zawarcia umów przyłączeniowych dla lokali.
Zamówienia podobne, zostaną udzielone na warunkach tożsamych z warunkami zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 75

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na roboty budowlane (minimum 36 miesięcy) (G)

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne – zatrudnienie osób bezrobotnych (S)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3: Modernizacja instalacji elektrycznej ze zmianą sposobu ogrzewania w wyznaczonych 50 mieszkaniach
gminnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projektowanych postanowieniach
umowy, stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.
Opis przedmiotu zamówienia określają: STWIORB oraz przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający
przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Wartość tych zamówień wynosi 736
054,71 tys. zł netto dla każdego zadania. Zakres powyższych zamówień może obejmować:
• prace zabezpieczające lokale oraz ich wyposażenie przed kurzem i gruzem;
• demontaż instalacji elektrycznych podtynkowych w lokalach mieszkalnych i częściach wspólnych;
• wykonanie linii elektrycznej 3-fazowej podtynkowej zasilającej mieszkania w częściach wspólnych;
• wykonanie instalacji elektrycznych 1-fazowych zasilania gniazd wtykowych i opraw oświetleniowych w lokalach mieszkalnych z
montażem zabezpieczeń instalacji przed przeciążeniem, zwarciem oraz zapewniających ochronę życia ludzkiego;
• wykonanie instalacji elektrycznych 3-fazowych lub 1-fazowych zasilania urządzeń grzewczych oraz kuchenek elektrycznych w
mieszkaniach wraz z montażem zabezpieczeń przed przeciążeniem, zwarciem oraz zapewniających ochronę życia ludzkiego;
• dostawa i montaż urządzeń grzewczych i kuchenek elektrycznych;
• prace tynkarskie i malarskie związane z przywróceniem estetyki lokali mieszkalnych do stanu pierwotnego;
• pomiary elektryczne wykonanych instalacji;
• roboty rozbiórkowe i murarskie związane z rozbiórką pieców kaflowych oraz ich unieczynnieniem;
• sprzątanie po zakończonych robotach to jest usuwanie kurzu i gruzu, mycie podłóg i wycieranie mebli;
• przeprowadzenie szkolenia z obsługi zamontowanych urządzeń grzewczych potwierdzone odpowiednim protokołem;
• pokrycie kosztów zawarcia umów przyłączeniowych dla lokali.
Zamówienia podobne, zostaną udzielone na warunkach tożsamych z warunkami zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 75

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na roboty budowlane (minimum 36 miesięcy) (G)

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne – zatrudnienie osób bezrobotnych (S)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4: Modernizacja instalacji elektrycznej ze zmianą sposobu ogrzewania w wyznaczonych 50 mieszkaniach
gminnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projektowanych postanowieniach
umowy, stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.
Opis przedmiotu zamówienia określają: STWIORB oraz przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający
przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Wartość tych zamówień wynosi 736
054,71 tys. zł netto dla każdego zadania. Zakres powyższych zamówień może obejmować:
• prace zabezpieczające lokale oraz ich wyposażenie przed kurzem i gruzem;
• demontaż instalacji elektrycznych podtynkowych w lokalach mieszkalnych i częściach wspólnych;
• wykonanie linii elektrycznej 3-fazowej podtynkowej zasilającej mieszkania w częściach wspólnych;
• wykonanie instalacji elektrycznych 1-fazowych zasilania gniazd wtykowych i opraw oświetleniowych w lokalach mieszkalnych z
montażem zabezpieczeń instalacji przed przeciążeniem, zwarciem oraz zapewniających ochronę życia ludzkiego;
• wykonanie instalacji elektrycznych 3-fazowych lub 1-fazowych zasilania urządzeń grzewczych oraz kuchenek elektrycznych w
mieszkaniach wraz z montażem zabezpieczeń przed przeciążeniem, zwarciem oraz zapewniających ochronę życia ludzkiego;
• dostawa i montaż urządzeń grzewczych i kuchenek elektrycznych;
• prace tynkarskie i malarskie związane z przywróceniem estetyki lokali mieszkalnych do stanu pierwotnego;
• pomiary elektryczne wykonanych instalacji;
• roboty rozbiórkowe i murarskie związane z rozbiórką pieców kaflowych oraz ich unieczynnieniem;
• sprzątanie po zakończonych robotach to jest usuwanie kurzu i gruzu, mycie podłóg i wycieranie mebli;
• przeprowadzenie szkolenia z obsługi zamontowanych urządzeń grzewczych potwierdzone odpowiednim protokołem;
• pokrycie kosztów zawarcia umów przyłączeniowych dla lokali.
Zamówienia podobne, zostaną udzielone na warunkach tożsamych z warunkami zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 75

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na roboty budowlane (minimum 36 miesięcy) (G)

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne – zatrudnienie osób bezrobotnych (S)

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub
zawodowej:
a) w zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony,
jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia:
-co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane do
kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz
doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi w wymiarze minimum 1 roku, osoba ta będzie pełnić funkcję
kierownika robót
Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa
w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do
wykonywania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących
przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie
z ustawą z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich
Unii Europejskiej do pełnienia samodzielnej funkcji
w budownictwie.
b) w zakresie doświadczenia Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie,
- zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na
wymianie instalacji elektrycznej o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto każda z robót.
W przypadku składania przez Wykonawcę oferty na więcej niż jedno zadanie, te same roboty budowlane spełniające
powyższe wymagania, mogą być wykazane w celu potwierdzenia spełniania warunku w każdym zadaniu, na które
Wykonawca złoży ofertę.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty
budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w
postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs NPB opublikowany w dniu
publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu innych danych finansowych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, wskazanych w Rozdziale VIII ust. 1 lit. a) i b)
SWZ, zamiast podmiotowych środków dowodowych, będzie żądał oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w
oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie tych podstaw wykluczenia z postępowania (wzór zał. nr 9 do
SWZ).
Zamawiający nie żąda od wykonawcy informacji, dotyczących podwykonawców niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby
na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podwykonawców podstawy
wykluczenia z postępowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te
zostały wykonane (wzór zał. nr 4 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego
roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - w celu potwierdzenia warunku udziału w postępowaniu określonego
Uwaga: Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi
wykonawcami w/w wykaz dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług lub
kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz
informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór zał. nr 5 do SWZ);

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona wyłącznie z pełnomocnikiem.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (m.in. konsorcjum, spółka cywilna): Podmiotowe
środki dowodowe i oświadczenia składane w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia oraz potwierdzenia
spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa i podpisuje każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie lub wyznaczony Pełnomocnik. Wykonawcy występujący wspólnie składają Oświadczenie wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodne z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (jeżeli dotyczy). Każdy Wykonawca
oraz Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna) mogą złożyć tylko
jedną ofertę, zgodnie z wymaganiami określonymi w SWZ. Złożenie przez jednego Wykonawcę oraz Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania alternatywne
spowoduje ich odrzucenie. Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej
współpracę tych wykonawców, w której m.in. zostanie określony pełnomocnik uprawniony do kontaktów z zamawiającym
oraz do wystawiania dokumentów związanych z płatnościami, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa, nie może
być krótszy niż termin realizacji
zamówienia.
Pozostałe wymagania określono w zapisach SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy (zał. nr 8 do SWZ)

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-13 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://wroclawskiemieszkania.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-13 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-11

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

cd. z SEKCJA III pkt 3.6) 2. 2. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjnych umożliwiających korzystanie z Platformy, specyfikacja połączenia, szyfrowanie i oznaczanie czasu przekazania i odbioru danych oraz format przesyłanych danych: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 2) komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej; 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2; 4) zainstalowany program obsługujący stosowane przez Wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf); 5) maksymalny rozmiar plików wczytywanych na Platformę: do 2GB; 6) oferta oraz oświadczenia i / lub dokumenty składane wraz z nią, załączona i złożona przez Wykonawcę przy użyciu kafelka „Formularz oferty” lub sekcji „Przygotowanie oferty”, widoczna jest w systemie jako zaszyfrowana (format kodowania UTF8), a możliwość jej otwarcia dostępna jest dopiero po jej odszyfrowaniu przez Zamawiającego, po upływie terminu otwarcia ofert; 7) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi datę (dd.mm.rrrr) oraz dokładny czas (hh:mm:ss), generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z Głównym Urzędem Miar, który udostępnia przez Internet usługę umożliwiającą synchronizację czasu w systemach komputerowych z czasem urzędowym obowiązującym w Polsce; 8) formaty przesyłanych danych – zgodnie z Rozporządzeniem, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 niniejszego Rozdziału (Rozporządzenie KRI): a) do danych zawierających dokumenty tekstowe, tekstowo-graficzne lub multimedialne – w szczególności: .pdf .doc .docx .xls .xlsx .ppt .pptx .rtf .odt, .txt, b) do danych zawierających informację graficzną – w szczególności: .jpg (.jpeg), c) do danych poddanych kompresji – w szczególności: .zip, d) do elektronicznego podpisywania dokumentów elektronicznych – w szczególności: XAdES, PAdES, oraz dodatkowo w przypadku plików poddawanych kompresji, również format .rar (nie ujęty w Rozporządzeniu KRI). Zamawiający zaleca przesyłanie plików w formacie .pdf Ofertę oraz oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, składa się pod rygorem nieważności: - w formie elektronicznej (postać elektroniczna opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub - w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.