Ogłoszenie z dnia 2023-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00148776/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Część I - Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 23, ul. Łanowa 68,
Część II - Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej nr 23, ul. Łanowa 68,
w Kielcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kielce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-303
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.bzp@um.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.kielce.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d24b8fec-c32f-11ed-b311-9aae6ad31be81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Część I - Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 23, ul. Łanowa 68,Część II - Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej nr 23, ul. Łanowa 68,
w Kielcach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d24b8fec-c32f-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00207207
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029815/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 23 ul. Łanowa 68
1.1.6 Zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej nr 23 ul. Łanowa 68
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00148776
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: A-II.271.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:1) opracowanie Dokumentacji projektowej na podstawie Programu funkcjonalno – użytkowego stanowiącego Załącznik nr 5A do SWZ oraz obowiązujących przepisów, dotyczącej wykonania przedmiotu zamówienia, umożliwiającej dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych;
2) dostawę i montaż następujących urządzeń zabawowych:
- duży zestaw zabawowy – 1 szt.,
- duży tor przeszkód – 1 szt.,
- zestaw dla malucha – 1 szt.;
- huśtawka podwójna wahadłowa - 2 szt.,
- bujak sprężynowiec dwuosobowy- 1 szt.,
- bujak sprężynowiec (zwierzątko) - 2 szt.,
- karuzela z kierownicą – 1 szt.,
3) dostawę i montaż tablicy informacyjnej / regulaminu placu zabaw,
4) dostawę i montaż kosza na śmieci,
5) dostawę i montaż ławki z oparciem,
6) wykonanie nawierzchni bezpiecznej w formie mat przerostowych z podłożem z biowłókniny i nasion,
7) wykonanie chodnika z kostki betonowej bezfazowej,
8) przystosowanie ogrodzenia od strony ul. Kalinowej celem wejścia na plac zabaw (tj. zamontowanie furtki i demontaż jednego przęsła),
9) demontaż i utylizację istniejącego placu zabaw,
10) odtworzenie nawierzchni po przeprowadzonych robotach budowlanych, poprzez wyrównanie, humusowanie i obsianie trawą.
11) uzyskanie certyfikatu z kontroli placu zabaw, potwierdzającego jego zgodność z normami, przeprowadzonej przez specjalistę ds. bezpieczeństwa placów zabaw lub akredytowaną jednostkę inspekcyjną,
12) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
2. Szczegółowy zakres i sposób realizacji zamówienia określają:
- program funkcjonalno - użytkowy, stanowiący Załącznik nr 5A do SWZ,
- wzór umowy stanowiący Załączniki nr 6A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 - Roboty budowlane
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
4.5.5.) Wartość części: 158912,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:1) opracowanie Dokumentacji projektowej na podstawie Programu funkcjonalno – użytkowego stanowiącego Załącznik nr 5B do SWZ oraz obowiązujących przepisów, dotyczącej wykonania przedmiotu zamówienia, umożliwiającej dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych;
2) wykonanie wiaty drewnianej służącej jako klasa outdoorowa,
3) dostawę i montaż elementów wyposażenia wiaty:
- ławka z oparciem - 4 szt.,
- stół - 2 szt.,
4) dostawę i montaż następujących urządzeń:
- zestawu street workout – 1 szt.,
- biegacza wolnostojącego – 1 szt.,
- jeźdźca wolnostojącego – 1 szt.;
- huśtawki hamakowej - 3 szt.
- stołu do gry w szachy – 1 szt.
5) dostawę i montaż tablicy informacyjnej / regulaminu zagospodarowania terenu,
6) dostawę i montaż kosza na śmieci,
7) wykonanie nawierzchni bezpiecznej w formie mat przerostowych z podłożem z biowłókniny i nasion,
8) wykonanie kostki betonowej bezfazowej pod wiatą drewnianą,
9) wykonanie chodnika z kostki betonowej bezfazowej,
10) odtworzenie nawierzchni po przeprowadzonych robotach budowlanych, poprzez wyrównanie, humusowanie i obsianie trawą,
11)uzyskanie certyfikatu z kontroli urządzeń, potwierdzającego jego zgodność z normami, przeprowadzonej przez specjalistę ds. bezpieczeństwa lub akredytowaną jednostkę inspekcyjną,
12)wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej.
2. Szczegółowy zakres i sposób realizacji zamówienia określają:
- program funkcjonalno - użytkowy, stanowiący Załącznik nr 5B do SWZ,
- wzór umowy stanowiący Załączniki nr 6B do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.5.) Wartość części: 157924,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 205559,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233085,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233085,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elefun Projects Tomasz Rostkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141577753
7.3.3) Ulica: Nowowiejska 65
7.3.4) Miejscowość: Pogroszew
7.3.5) Kod pocztowy: 05-850
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Elefun Projects TOMASZ ROSTKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
Elefun Projects TOMASZ ROSTKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233085,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 96 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162360,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177965,94 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162360,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elefun Projects Tomasz Rostkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141577753
7.3.3) Ulica: Nowowiejska 65
7.3.4) Miejscowość: Pogroszew
7.3.5) Kod pocztowy: 05-850
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Elefun Projects TOMASZ ROSTKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
Elefun Projects TOMASZ ROSTKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162360,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 96 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Usługa sprzątania pomieszczeń zajmowanych przez Miejski Urząd Pracy w Kielcach
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa i instalacja infrastruktury informatycznej w ramach projektu "Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa Gminy Kielce"
- Ochrona i bieżące utrzymanie obiektów
- "Usługi konwojowania wartości pieniężnych będących w dyspozycji ZTM w Kielcach"
- Ochrona obiektów, stacjonarnych automatów do sprzedaży biletów, przegląd i konserwacja lokalnych systemów alarmowych
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Chrzanów Pierwszy"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych na dz. ewid. 1722/1, 1723/1, 1748, 351/8 w miejscowości Otrocz"
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.