Ogłoszenie z dnia 2023-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00213232/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-12
- 2023/BZP 00262385/01 - Wynik z dnia 2023-06-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług polegających na sporządzaniu operatów szacunkowych na potrzeby Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Krakowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zbożowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-002
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 3149900
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.krakow@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Wdrażanie i stosowanie instrumentów wsparcia rolnictwa, aktywnej polityki rolnej oraz rozwoju obszarów wiejskich
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług polegających na sporządzaniu operatów szacunkowych na potrzeby Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Krakowie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e578cf3-ee50-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00207271
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00016648/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wycena nieruchomości; usługi analiz i ekspertyz, wycen majątkowych i ocen stanu technicznego/Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej;
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://kowr.eb2b.com.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kowr.eb2b.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: podpis kwalifikowany lub opatrzony
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: platforma zakupowa https://kowr.eb2b.com.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej jako „RODO”,
wszystkie osoby, które ubiegają się o udzielenie zamówienia/ złożyły ofertę.
Szczegółowe informacje zawiera rozdział XXIV SWZ przedmiotowego postępowania.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o przetwarzaniu danych osobowych:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i
w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej jako „RODO”,
wszystkie osoby, które ubiegają się o udzielenie zamówienia/ złożyły ofertę.
Szczegółowe informacje zawiera rozdział XXIV SWZ przedmiotowego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KRA.WOP.260.3.2023.JPA
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usług polegających na sporządzaniu operatów szacunkowych na potrzeby Krajowego Ośrodka Wsparcia
Rolnictwa Oddział Terenowy w Krakowie
4.2.6.) Główny kod CPV: 71319000-7 - Usługi biegłych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: 10
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz którzy spełniająnastępujące warunki:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej.
Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca:
1.4.1. wykaże należyte wykonanie co najmniej 50 operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości
gruntowych rolnych i nierolnych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania
ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony wówczas,
gdy Wykonawca wykaże należyte wykonanie 50 (słownie: pięćdziesięciu) operatów szacunkowych określających wartość
rynkową nieruchomości gruntowych rolnych i nierolnych w ramach jednej lub kilku umów. 1.4.2. wykaże spełnienie wymagań w zakresie kwalifikacji personelu realizującego przedmiot zamówienia: dysponuje
osobami skierowanymi do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług,
kontrolę jakości tj. dysponuje co najmniej 2 osobami, które posiadają wymagane prawem (przepisami Działu V Działalność
zawodowa w dziedzinie gospodarowania nieruchomościami ustawy z dnia 21.08.1997r. o gospodarce nieruchomościami
Dz.U.2023 poz. 344) uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości potwierdzone świadectwem nadania uprawnień
oraz doświadczeniem zawodowym, to jest wykonały co najmniej 25 operatów szacunkowych określających wartość rynkową
nieruchomości gruntowych rolnych i nierolnych.
W przypadku zmiany osób wskazanych w ofercie w trakcie realizacji zamówienia, nowe osoby będą musiały spełniać w/w
wymagania.
1.4.3. załączy dowody określające, czy usługi, o których mowa w pkt 1.4.1., zostały wykonane należycie, przy czym tymi
dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a
jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie
dokumenty,
1.4.4. załączy dowody potwierdzające kwalifikacje personelu realizującego przedmiot zamówienia w zakresie kompetencji, o
których mowa w pkt 1.4.2., przy czym tymi dowodami są właściwe świadectwa, a jeżeli Wykonawca z przyczyn
niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający, przed
wyborem najkorzystniejszej oferty, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym
terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnego na dzień złożenia, dokumentu:
6.1. w zakresie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
przez Wykonawcę prowadzącego działalność gospodarczą lub zawodową – dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest
wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania. W przypadku gdy dokument ten jest tożsamy z dokumentem wskazanym w rozdziale XI pkt 1.5. SWZ, Wykonawca
składa dokument, o którym mowa w rozdziale XI pkt 1.5. jednokrotnie, z zastrzeżeniem, że powinien on być sporządzony nie
wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem;
6.2. w zakresie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej [Wykonawcy
zobligowani są do złożenia poniższych dokumentów wraz z ofertą]:
6.2.1. wykazu usług potwierdzającego należytą realizację 50 operatów szacunkowych określających wartość rynkową nieruchomości
gruntowych rolnych i nierolnych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Warunek zostanie uznany za spełniony wówczas, gdy
Wykonawca wykaże należyte wykonanie 50 (słownie: pięćdziesięciu) operatów szacunkowych określających wartość rynkową
nieruchomości gruntowych rolnych i nierolnych w ramach jednej lub kilku umów. Wzór wykazu usług stanowi załącznik nr 3 do SWZ,
6.2.2. dowodów określających, czy usługi, o których mowa w pkt 6.2.1., zostały wykonane należycie, przy czym tymi dowodami są
referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z
przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty,
6.2.3. wykazu osób oraz dowodów potwierdzających kwalifikacje personelu realizującego przedmiot zamówienia w zakresie
kompetencji, o których mowa w pkt 1.4.2. rozdziału VIII SWZ, przy czym tymi dowodami są właściwe świadectwa, a jeżeli
Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wzór
wykazu osób stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W
celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia
następujących dokumentów:
1.1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem w zakresie art. 108 ust.
1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp; art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej ukarania za wykroczenie, za które wymierzono karę aresztu;
1.2. oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z
dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi załącznik
nr 5 do SWZ.;
1.3. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków
i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku
zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że
odpowiednio przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami
lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
1.4. zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109
ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem
składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia
dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych
należności;
1.5. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
nie5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
nieSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
nie6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej Umowy wstosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku
wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej w ust. 2.
2. Zmiana terminu realizacji Umowy, którego podstawą są:
1) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi terminowe wykonanie
Umowy oraz siłą wyższą;
2) zmiany będące następstwem konieczności wprowadzenia zmian w zakresie wyceny z
przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy;
3) zmiany będące następstwem wstrzymania realizacji przedmiotu Umowy na skutek działania
osób trzecich;
4) zmiany będące następstwem działania organów administracji, a w szczególności:
a) przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez osoby trzecie wypisów,
wyrysów, opinii, decyzji, zaświadczeń itp. skutkujące niemożnością wykonania zamówienia,
b) przystąpienie do opracowania nowego planu zagospodarowania przestrzennego lub studium
uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy;
5) zmiany będące następstwem przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, które
zostaną udokumentowane;
6) zmianą zakresu/rodzaju/typu wycen wskazanych w załączniku nr 2 do Umowy jeżeli
konieczność zmiany Umowy w tym zakresie spowodowana jest okolicznościami, których
Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć.
3. W przypadkach wymienionych w ust. 2 Zamawiający może wyznaczyć nowy termin realizacji
Umowy odpowiedni do zaistniałych okoliczności, potwierdzony na piśmie.
4. Zamawiający dodatkowo przewiduje możliwość następujących zmian:
1) zmiana wynagrodzenia w wysokości odpowiadającej cenie za wycenę nieruchomości
wycofanej z przedmiotu zamówienia, niezależne od Wykonawcy służąca celowemu
wydatkowaniu środków. W takim przypadku przewidywane jest proporcjonalne do powierzchni
zmniejszenie wynagrodzenia.
2) zmiana zakresu wyceny niepowodująca zmiany wynagrodzenia, a wynikająca z okoliczności
ustalonych w procesie wyceny.
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00235163/01 z dnia 2021-10-18
2021-10-18 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym
na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Usługi
3) odstąpienie od wykonania operatu na skutek przystąpienia przez gminę do opracowania
nowego MPZP lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy
lub inne okoliczności niezależne od woli Stron Umowy, w szczególności będące skutkiem
działań lub zaniechań podmiotów trzecich;
4) zmian zlecenia będących konsekwencją braku możliwości dokonania lustracji nieruchomości
niezawinionej przez Wykonawcę.
Szczegółowe informacje w zakresie zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawierają
Projektowane postanowienia umowy stanowiące złącznik nr 4 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-19 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa Zamawiającego - https://kowr.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-19 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Usługa kompleksowego prania, naprawy (reperacji) bielizny ogólnoszpitalnej wraz z transportem dla Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego, Dom Polskiego Czerwonego Krzyża w Krakowie
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- Przebudowa chodników i budowa wyniesionego skrzyżowania wraz z przejściem dla pieszych i oświetleniem - ul. Łyszkiewicza. Program budowy chodników.
- Utrzymanie porządku na terenie Zakładu Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wykonanie materiałów informacyjno-edukacyjnych dla uczestników wydarzeń i spotkań organizowanych przez Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie w ramach projektu "Żyj i Pracuj w Małopolsce (etap 1)"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sporządzenie operatów szacunkowych dla potrzeb: sprzedaży nieruchomości, ustanowienia służebności gruntowej, renty planistycznej.
- Usługa sporządzenia operatów szacunkowych w celu określenia wartości rynkowej prawa własności nieruchomości gruntowych położonych w Radomiu.
- Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego - 14 zadań.
- Inżynier Kontraktu.
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- świadczenie usług inżyniera dla projektu.
więcej: Usługi biegłych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.