Ogłoszenie z dnia 2022-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00121226/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 2421W w zakresie budowy chodnika w istniejącym pasie drogowym w miejscowości Gąsocin, gmina Sońsk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Ciechanowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130382297
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mazowiecka 7
1.5.2.) Miejscowość: Ciechanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 236725414
1.5.8.) Numer faksu: 236725414
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzd@pzd-ciechanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzdciechanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
pzdciechanow.pl; miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi powiatowej nr 2421W w zakresie budowy chodnika w istniejącym pasie drogowym w miejscowości Gąsocin, gmina Sońsk2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-97c8f011-b65b-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00207273
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039265/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa drogi powiatowej nr 2421W w zakresie budowy chodnika w istniejącym pasie drogowym w miejscowości Gąsocin, gmina Sońsk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00121226/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZP.231.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 154471,54 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa drogi powiatowej nr 2421W w zakresie budowy chodnika w istniejącym pasie drogowym w miejscowości Gąsocin, gmina Sońsk”.
1) Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej SWZ. Zamawiający wymaga zastosowania materiałów i technologii w oparciu o nowe normy i wytyczne techniczne, w przypadku, gdyby SST opierała się o nieaktualne lub wycofane normy.
2) Podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (marka, znak towarowy, producent, dostawca) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie ze sztuką budowlaną oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
3) Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia zapewnił ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości odpowiadającej co najmniej cenie złożonej oferty.
4) Materiały pochodzące z rozbiórki (jeżeli dotyczy) tj.: sfrezowana nawierzchnia, tarcze znaków i słupki należy załadować, przewieźć i składować na terenie miasta Ciechanów lub w miejscu wskazanym przez Inspektora Nadzoru, w sposób uporządkowany i właściwy dla danego asortymentu oraz zabezpieczyć przed zniszczeniem.
5) Drewno z wycinki/przycinki drzew (jeżeli dotyczy) stanowi własność Zamawiającego i należy je załadować, przewieźć i składować na terenie miasta Ciechanów lub w miejscu wskazanym przez Inspektora Nadzoru.
6) Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub Podwykonawcy (za wyjątkiem pracowników samozatrudnionych i właścicieli firm) zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 Kodeksu pracy - osób wykonujących następujący rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia – w zakresie układania chodnika.
7) Wymagania dotyczące zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy;
8) Powyższe wymagania określają w szczególności:
a) rodzaj czynności związanych z realizacją zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia;
b) sposób weryfikacji zatrudnienia tych osób;
c) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.
9) Jeżeli Wykonawca ma wątpliwości dotyczące uwarunkowań geologicznych – Zamawiający zaleca wykonanie własnych badań w tym zakresie, celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem zamówienia, uzyskania informacji co do trudności i innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji umowy. Rezygnacja z wykonania badań oznacza, że Wykonawca zdobył na podstawie dokumentacji przetargowej wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy i nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
10) Wykonawca najpóźniej na 3 dni przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu do akceptacji projektu szczegółowego harmonogramu rzeczowo – finansowego realizacji przedmiotu umowy w podziale na etapy robót i terminy ich realizacji.
11) Zamawiający w ciągu 2 dni roboczych zatwierdzi przedłożony projekt harmonogramu lub wniesie do niego uwagi.
12) Wykonawca w terminie 2 dni dokona korekty harmonogramu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego i przedłoży do ostatecznego zatwierdzenia.
13) Zamawiający w terminie 2 dni roboczych zatwierdzi harmonogram lub w razie potrzeby czynności określone w lit. a-c zostaną powtórzone;
14) Zaakceptowany przez Zamawiającego harmonogram będzie stanowić integralną część umowy w sprawie zamówienia publicznego.
15) Uchylanie się Wykonawcy od obowiązków określonych w punktach 10 i 12 Zamawiający uzna za uchylanie się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wraz z wynikającymi z tego konsekwencjami przewidzianymi przez ustawę Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193897,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193897,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU PROMENADA Piotr Muziński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 380620521
7.3.3) Ulica: Zielona 7
7.3.4) Miejscowość: Ciechanów
7.3.5) Kod pocztowy: 06-400
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193897,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- Bieżące utrzymanie dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych i innych nawierzchni terenów Gminy Miejskiej Ciechanów w okresie od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2025 r.
- Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych oraz cateringowych dla potrzeb Państwowej Akademii Nauk Stosowanych im. Ignacego Mościckiego w Ciechanowie.
- Dostawa tekstylii i wyrobów włókienniczych do Domu Pomocy Społecznej w Ciechanowie ul. Krucza 32
więcej: przetargi w Ciechanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remonty chodników oraz inne prace naprawczo-remontowe na nieruchomościach niezabudowanych na terenie działania Wydziału Gospodarki Komunalnej w Departamencie Pracy, Edukacji i Kultury UMŁ
- Remonty chodników na terenie Gminy Grójec oraz chodników dróg powiatowych na terenie Miasta Grójec w 2025 r.
- Przebudowa drogi w miejscowości Skrzynki, Przesiadłów, Ojrzanów i Tobiasze.
- Budowa drogi gminnej - ulicy Ogrodowej w Nasielsku
- Roboty awaryjne na terenie Miasta Jastrzębia-Zdroju
- "Wykonanie remontów nawierzchni chodników, zjazdów i jezdni z kostki betonowej i kostki kamiennej oraz wymiany krawężników i obrzeży betonowych w ulicach miasta Skierniewice w 2025 r".
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.