Ogłoszenie z dnia 2023-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00164860/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-05
- 2023/BZP 00170857/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-11
- 2023/BZP 00176898/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont zespołu boisk sportowych wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym przy ul. Wiatracznej w Słupsku w ramach zadania „Modernizacja boisk wielofunkcyjnych typu Orlik”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Słupsku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000330223
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczecińska 99
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sosir@sosir.slupsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sosir.slupsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sosir_slupsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont zespołu boisk sportowych wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym przy ul. Wiatracznej w Słupsku w ramach zadania „Modernizacja boisk wielofunkcyjnych typu Orlik”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3e2c107-d377-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00207347
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00077579/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont zespołu boisk sportowych wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym przy ul. Wiatracznej w Słupsku w ramach zadania „Modernizacja boisk wielofunkcyjnych typu Orlik”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00164860
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SOSiR.ZP-II.261.01.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 567886,18 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest remont zespołu boisk sportowych wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym przy ul. Wiatracznej w Słupsku w ramach zadania „Modernizacja boisk wielofunkcyjnych typu Orlik”, w ramach którego przewidziano: a. Wymianę nawierzchni syntetycznej boiska piłkarskiego Wymagane minimalne parametry techniczne systemu nawierzchni syntetycznej :Zaprojektowano boisko do piłki nożnej z systemem nawierzchni syntetycznej, w skład którego wchodzi:
1. Mata amortyzująca typu shockpad prefabrykowana lub wykonana metodą in-situ poprzez mieszankę granulatu SBR i lepiszcza poliuretanowego.
2. Trawa syntetyczna wraz z wklejonymi liniami boiska,
3. Wypełnienie systemu nawierzchni z trawy syntetycznej w ilości zgodnej z badaniem specjalistycznego, akredytowanego przez FIFA laboratorium (np. Labosport, Sportslabs lub ISA-Sport) w skład którego wchodzi piasek kwarcowy i granulat gumowy EPDM z recyklingu/techniczny w kolorze czarnym lub szarym, Minimalne wymagania:
• Metoda produkcji: tuftowana lub tkana
• Podkład: poliuretanowy lub lateksowy
• Typ i rodzaj włókna: min: dwa rodzaje włókna w jednym pęczku
• Wysokość włókna ponad podkładem: min. 35mm nie więcej niż 45 mm
• Grubość włókna (proste): min. 350 µm
• Grubość włókna (kręcone): min. 270 µm
• Ilość pęczków na m2: min. 14 500
• Ilość włókien na m2: min. 145 000
• Skład włókna: 100% polietylen (PE)
• Ciężar włókna (detex): 15 000
• Waga całkowita na m2: min. 2 500g
• Kolor: min. dwa odcienie zielonego w jednym pęczku
• Przepuszczalność wody dla systemu: min. 1 900 mm/h
• Wytrzymałość na wyrywanie pęczków trawy po starzeniu: min. 40 N
• Wytrzymałość łączenia klejonego między brytami po starzeniu – min 140 N/100 mm
• Nawierzchnia układana na macie amortyzującej o grubości min 10 mm zgodnej z oferowanym systemem nawierzchni. NA POTWIERDENIE SPEŁNIENIA WYMAGAŃ TECHNICZNYCH I JAKOŚCIOWYCH (przedmiotowe środki dowodowe) nowopowstałej nawierzchni sportowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył:
1) Kompletny raport z badań przeprowadzonych przez akredytowane przez FIFA laboratorium np. Labosport, ISA Sport, Sportlabs), dotyczący oferowanego systemu nawierzchni (trawa + wypełnienie EPDM + mata amortyzująca) potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA Quality Programme for Football Turf (dostępny na www.FIFA.com) Podręcznik 2015 oraz potwierdzający wymagane wszystkie minimalne parametry oferowanego systemu trawy syntetycznej dla poziomu FIFA Quality PRO;
2) Raport z badań laboratoryjnych przeprowadzonych przez certyfikowane laboratorium dla oferowanego systemu nawierzchni (trawa + wypełnienie EPDM + mata amortyzująca) potwierdzający zgodność z normą EN 15330-1:2013
3) Raport z badań Lisport XL na min. 3 000 cykli dla oferowanej nawierzchni przeprowadzony
przez niezależne i akredytowane przez FIFA laboratorium zgodnie z FIFA Quality PRO, poświadczający, że nawierzchnia spełnia wymagania określone w FIFA Manual 2015.
4) Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na oferowany system nawierzchni.
5) Atest higieniczny PZH dla poszczególnych elementów oferowanej nawierzchni (trawa + wypełnienie EPDM + mata amortyzująca)b. Renowacja w systemie retoppingu bezspoinowego nawierzchni boiska wielofunkcyjnego.Zamawiający będzie wymagał zastosowania rozwiązania kompatybilnego z pierwotnie zastosowanymi komponentami na boisku poliuretanowym o właściwościach technicznych zgodnych z normą EN 14877:2014.
Renowacja nawierzchni poliuretanowej powinna składać się z następujących etapów:
1. Przeprowadzenie oględzin nawierzchni pod kątem zidentyfikowania i zlokalizowania uszkodzeń;
2. Przygotowanie nawierzchni poprzez mechaniczne usuniecie (sfrezowanie) górnej warstwy, przygotowania podłoża, usunięcie resztek luźnych elementów;
3. Uzupełnienie drobnych ubytków nawierzchni poprzez wypełnienie masą poliuretanową ;
4. Zagruntowaniu nawierzchni i przygotowaniu jej na położenie nowej warstwy;
5. Położenie natryskowo nowej warstwy ok. 2-3 mm – warstwa EPDM z produkcji pierwotnej, barwionej w masie w kolorach zgodnych z projektem;
6. Malowanie linii boiska farbami poliuretanowymi zgodnie z projektem (arkusz B-02);NA POTWIERDENIE SPEŁNIENIA WYMAGAŃ TECHNICZNYCH I JAKOŚCIOWYCH (przedmiotowe środki dowodowe) powstałej po renowacji nawierzchni sportowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył:1. Wyniki badań na zgodność z normą EN 14877:2014 przeprowadzone przez niezależne, akredytowane (przez IAAF lub Polskie Centrum Akredytacji lub odpowiednik PCA w innych krajach) laboratorium, potwierdzające wszystkie wymagane parametry nawierzchni boiska wielofunkcyjnego, 2. Atest higieniczny PZH dla poszczególnych elementów oferowanej nawierzchni boiska wielofunkcyjnego (granulat EPDM + kleje).c. Remont piłkochwytów zgodnie z zestawieniem i opisem robót budowlanych zawartym w załączniku nr 1 do SWZ
d. Remont zaplecza szatniowo-sanitarnego zgodnie z zestawieniem i opisem robót budowlanych zawartym w załączniku nr 1 do SWZ
e. Naprawa oraz wymiana osprzętu boiskowego zgodnie z zestawieniem i opisem robót budowlanych zawartym w załączniku nr 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 750397,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1143900 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Sukcesywną dostawę lekkiego oleju opałowego na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Lubuczewie w 2025 roku
- Świadczenie usług schronienia dla bezdomnych kobiet i mężczyzn z terenu Gminy Redzikowo
- Dostawa ryb do Przedszkola Miejskiego nr 12 "Niezapominajka" w Słupsku.
- Całodobowe parkowanie, przechowywanie, przewóz i holowanie środków transportu, ich elementów, podzespołów i części zatrzymanych w toku postępowań do dyspozycji prokuratur okręgu słupskiego
- "Świadczenie usługi całodobowej ochrony oraz dozór obiektów Urzędu Miejskiego w Słupsku poprzez zapewnienie obsługi portierni w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku Plac Zwycięstwa 3".
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa boiska do hokeja na trawie przy ul. Olimpijskiej 2 w Siemianowicach Śląskich- zaprojektuj i wybuduj
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznej Parku Miejskiego w Lipnie - II etap
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- Budowa boiska piłkarskiego przy ul. Kopernika w Płońsku wraz z obiektami rozgrzewkowymi - "zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa zjeżdżalni wodnej przy jeziorze Borówno oraz utwardzenie terenu przy Szkole w Zakrzewie
więcej: Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.