Ogłoszenie z dnia 2023-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00129967/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-10
- 2023/BZP 00148070/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i infrastrukturą techniczną oraz wyposażenie sali i zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej w Rękoraju
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MOSZCZENICA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647948
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kosowska 1
1.5.2.) Miejscowość: Moszczenica
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-310
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 446169625
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@moszczenica.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ug.moszczenica.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2fb81bea-bdad-11ed-b311-9aae6ad31be81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i infrastrukturą techniczną oraz wyposażenie sali i zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej w Rękoraju2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fb81bea-bdad-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00207428
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031379/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i infrastrukturą techniczną oraz wyposażenie sali i zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej w Rękoraju
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00129967
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: INW.271. 15 .2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2439024,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Budowa sali gimnastycznej wraz z łącznikiem i infrastrukturą techniczną oraz wyposażenie sali i zagospodarowanie terenu przy Szkole Podstawowej w Rękoraju
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71000000-8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45214200-2 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją
71300000-1 Usługi inżynieryjne
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45000000-7 Roboty budowlane
45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne
45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45223200-8 Roboty konstrukcyjne
45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania
3. Przedmiotem zadania jest wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj następujących prac:
1) Budowa sali gimnastycznej o wymiarach:
- szerokość pomieszczenia ok 12, m,
- długość pomieszczenia ok 24 m
- minimalna wysokość 5,5 m,
2) Budowa skrzydła bocznego z zapleczem sanitarnym i sportowym
3) budowa łącznika komunikacyjnego między salą gimnastyczną a istniejącym budynkiem szkoły.
Przewidziany do realizacji budynek jednokondygnacyjny należy zaprojektować i wykonać w następującej technologii :
- sala gimnastyczna : ściany murowane, stropodach o konstrukcji stalowej pod pokrycie płytą warstwową ;
- zaplecze sportowo-socjalne : ściany murowane , stropodach żelbetowy pod papę lub dach drewniany pod blachę ;
- łącznik komunikacyjny : ściany murowane , stropodach żelbetowy pod papę .
Sala gimnastyczna zostanie wyposażona w niezbędne instalacje:
- wodną przez rozbudowę instalacji w istniejącym budynku szkoły,
- kanalizacyjną z odprowadzeniem ścieków do istniejącego własnego zbiornika zewnętrznego,
- centralnego ogrzewania zasilanego z istniejącej kotłowni,
- elektryczną przez rozbudowę istniejącej instalacji
- system wentylacji.
Planowane jest nowe zagospodarowanie terenu przed istniejącym budynkiem szkoły i projektowaną salą gimnastyczną. Powstanie parking z dojazdem i dojściem do ulicy, tereny zielone oraz infrastruktura techniczna (oświetlenie zewnętrzne, niezbędne ogrodzenia).
W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także wyposażenie sali gimnastycznej w urządzenia i sprzęt sportowy, m. in.: bramki, siatki, słupki, tablice do koszykówki oraz drobny sprzęt sportowy.
W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest ponadto do wykonania tablicy informacyjnej o wym. 180 cm x 120 cm. Tablicę należy wykonać z płyty kompozytowej, tworzywa sztucznego pleksi lub PCV o grubości minimum 3 mm albo umieścić na podkładzie metalowym z podwójnie zawiniętą krawędzią
Tablicę informacyjną należy umieścić w miejscu realizacji zadania w momencie rozpoczęcia prac budowlanych.
Sposób umieszczenia tablicy:
1) na obiektach umieszcza się:
a) równolegle do powierzchni, w szczególności do ściany budynku, w taki sposób, aby jej elementy nie wystawały
poza krawędzie płaszczyzny ściany, oraz zgodnie z podziałami architektonicznymi obiektu budowlanego, w spo-
sób wyśrodkowany albo wyjustowany względem osi kompozycyjnych elewacji,
b) w taki sposób, aby nie przesłaniała ona otworów okiennych lub drzwiowych, przeszkleń, filarów, pilastrów, płasko-
rzeźb oraz detali architektonicznych i ich elementów dekoracyjnych;
2) na ogrodzeniu umieszcza się w taki sposób, aby nie przekraczała ona wysokości, krawędzi i podziałów przęseł ogrodzenia
Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu do zatwierdzenia, w terminie do 1 miesiąca od daty podpisania umowy, koncepcji rozwiązań projektowych oraz do uwzględnienia w niej uwag i sugestii Zamawiającego.
Ze względu na specyfikę przedmiotu niniejszego zamówienia Zamawiający umożliwia Wykonawcom przed złożeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej.
Wykonawcy zainteresowani wzięciem udziału w wizji lokalnej proszeni są o zgłoszenia drogą elektroniczną ze wskazaniem imienia i nazwiska na adres e-mail: ug@moszczenica.eu.
6. Szczegółowy zakres prac do wykonania zawiera Program Funkcjonalno – Użytkowy, stanowiące załączniki do niniejszej SWZ.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zakresem i warunkami określonymi w niniejszej SIWZ, oraz w/w dokumentami.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno Użytkowy. Przedstawiony opis robót nie ma charakteru wyczerpującego i może nie wskazywać wszystkich prac koniecznych do wykonania przedmiotu umowy, co nie ma wpływu na ryczałtowy charakter ceny.
8. Jeżeli w dokumentacji użyto nazw znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, ich zastosowanie nie jest obowiązkowe, zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, a nazwy zostały podane jedynie w celach informacyjnych dla umożliwienia porównania równoważności.
Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w PFU oraz dokumentacji projektowej nie używając co do zasady nazw własnych. Jeżeli gdziekolwiek w powyższych dokumentach znalazły się nazwy własne, wynika to z technicznej niemożliwości opisania w inny sposób tych urządzeń, rozwiązań lub funkcji i związane jest koniecznością zapewnienia kompatybilności z rozwiązaniami wykorzystywanymi przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza w pełnym zakresie stosowanie wszelkich rozwiązań równoważnych (co należy rozumieć jako każdorazowe dodanie sformułowania „lub równoważne”);
9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę części zamówienia.
10. Wymagania dot. zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę:
Zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 24 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019 z późn. zm.) zwana dalej ,,ustawą p.z.p.” Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn. zm.) osób wykonujących proste prace ogólnobudowlane (np. prace operatorów urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, prace kierowców, prace wykonywane przez pracowników fizycznych).
Szczegółowe wymagania dot. zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę określone zostały w §2 załącznika Nr 6 do SWZ (wzoru umowy).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45214200-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2845000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4918000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2845000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-MOT Józef Znojek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 590173947
7.3.3) Ulica: ul. Rzgowska 19
7.3.4) Miejscowość: Tuszyn
7.3.5) Kod pocztowy: 95-080
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2845000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 19 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI MOSZCZENICA
- Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Moszczenica GT-1 w celu ujęcia wód termalnych w miejscowości Moszczenica
- Specjalista ds. termomodernizacji i fotowoltaiki
więcej: przetargi MOSZCZENICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie środowiskowego domu samopomocy poprzez rozbiórkę, rozbudowę, przebudowę i adaptację budynku mieszczącego się pod adresem Zawoja 35A
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegających na: Część I - Przebudowie ściany frontowej, Część II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
- Remont łazienki w Dziale Żywienia w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Przybudowa sali gimnastycznej w SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowym MSWiA w Sopocie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi 1274K Proszowice - Koszyce w zakresie 0+000-19+000 km oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na potrzeby realizacji zadania pn. "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Narew"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.