Ogłoszenie z dnia 2022-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00137743/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa chodnika pomiędzy ul. Beżową i ul. Pomarańczową wraz z oświetleniem w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Szczecin - Zakład Usług Komunalnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684232
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ku Słońcu 125A
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-080
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 91 48 57 141
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klaudia.szuba@zuk.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zuk.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa chodnika pomiędzy ul. Beżową i ul. Pomarańczową wraz z oświetleniem w Szczecinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8c88edd-c621-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00207439
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017930/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.13 SBO 2021 - Bezpieczny chodnik łączący ul. Beżową i Pomarańczową w Szczecinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00137743/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: C/27/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 232031,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Budowa chodnika pomiędzy ul. Beżową i ul. Pomarańczową wraz z oświetleniem w Szczecinie”.
2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
77211400-6 Usługi wycinania drzew
45233253-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316110-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
3. Przedmiot zamówienia – opisany w załącznikach nr 5 i 6 do SWZ - obejmuje między innymi:
1) w zakresie robót drogowych:
a) wykonanie robót przygotowawczych, tymczasowych, towarzyszących
i pomiarowych, zabezpieczających,
b) oczyszczenie terenu z gruzu, resztek budowlanych, śmieci i innych zanieczyszczeń stałych wraz z wywozem i utylizacją,
c) wykonanie cięć sanitarnych i technicznych w drzewostanie,
d) rozbiórkę istniejących nawierzchni wraz z podbudową, wywozem urobku i utylizacją,
e) roboty ziemne (usunięcie humusu, korytowanie, wywóz i utylizacja urobku),
f) ułożenie nawierzchni chodnika z kostki betonowej z podbudową,
g) wyprofilowanie poboczy,
h) montaż elementów malej architektury (ławki parkowe, kosze na śmieci),
i) regulację wysokościową włazów istniejących studzienek,
j) roboty zieleniarskie (humusowanie, wysianie trawy),
2) w zakresie robot elektrycznych:
a) wykonanie robót przygotowawczych, tymczasowych, towarzyszących
i pomiarowych, zabezpieczających,
b) roboty ziemne (wykopy liniowe, podsypki, zasypanie wykopów wraz
z zagęszczeniem gruntu),
c) budowę przyłącza elektroenergetycznego do szafy oświetleniowej SO,
d) budowę instalacji oświetlenia zewnętrznego parkowego (montaż szafy SO, ułożenie rur ochronnych, układanie kabli, montaż słupów oświetlenia parkowego, montaż opraw oświetlenia zewnętrznego),
e) budowę instalacji polaczeń wyrównawczych,
f) uruchomienie instalacji elektrycznych,
g) wykonanie pomiarów, badań i sprawdzeń.
4. Zamawiający informuje, że:
1) Wykonawca jest odpowiedzialny za wykonanie wszystkich niezbędnych robót budowlanych zapewniających prawidłowe połączenie budowanych nawierzchni ciągów z nawierzchniami istniejącymi (np. na granicy działek) oraz wszystkich robót niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania obiektu.
2) podane w dokumentacji projektowej nazwy własne są przykładowe. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert z produktami równoważnymi (oferta równoważna). Informacje odnośnie oferty równoważnej zostały zawarte w rozdziale V SWZ.
5. Wykonawca zobowiązany będzie – na własny koszt i we własnym zakresie – również m. in. do:
1) zapewnienia nadzoru technicznego,
2) zapewnienia i prowadzenia stałej i kompleksowej obsługi geodezyjno-kartograficznej przez osobę posiadająca odpowiednie uprawnienia wynikające z obowiązujących przepisów prawa,
3) ochrony geodezyjnych punktów pomiarowych i wysokościowych, a w przypadku ich uszkodzenia – do ich odnowienia,
4) zapewnienia obsługi geotechnicznej,
5) zapewnienia ornitologa lub osoby posiadającej równoważne uprawnienia,
6) wykonania i przedłożenia Zamawiającemu niezbędnych badań laboratoryjnych np. kruszywa, betonu, stali itd. z wynikiem potwierdzającym zgodność z normami,
7) prowadzenia dokumentacji budowy, w tym Dziennika budowy,
8) ścisłej współpracy z Zamawiającym, nadzorem inwestorskim i nadzorem autorskim,
9) organizacji placu budowy oraz organizacji zaplecza socjalnego (wyposażenia terenu budowy w węzeł sanitarny, kontenery na odpady socjalne i przemysłowe oraz systematycznego odbioru nieczystości ciekłych i stałych) z uwzględnieniem warunków wynikających z „Projektu ochrony zieleni w procesie inwestycyjnym”,
10) zabezpieczenia własnego mienia na terenie robót,
11) właściwego ogrodzenia, zabezpieczenia placu budowy, utrzymywania w należytym stanie tymczasowego zabezpieczenia do czasu zakończenia i odbioru inwestycji oraz jego demontażu po tym okresie,
12) oznakowania terenu budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym wykonania i umieszczenia tablicy informacyjnej w widocznym miejscu,
13) zapewnienia bezpiecznych warunków realizacji robót, określonych przepisami p.poż.i bhp oraz przepisami dot. ochrony środowiska, w tym przeszkolenia pracowników,
14) opracowania i przekazania Zamawiającemu projektu organizacji placu budowy oraz Planu BIOZ w formie opisowej i graficznej, uwzględniającego uwarunkowania wynikające z „Projektu ochrony zieleni w procesie inwestycyjnym”,
15) poniesienia całkowitej odpowiedzialności za szkody spowodowane działalnością wynikłą z realizacji przedmiotowych prac, powstałe u Zamawiającego i osób trzecich,
16) uzgodnienia tymczasowego zajęcia terenów niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych z zarządcami lub właścicielami nieruchomości,
17) dostawy wody i energii elektrycznej oraz środków łączności,
18) wykonania prób, sprawdzeń, badań zgodnie z dokumentacją projektową, warunkami technicznymi prowadzenia robót, decyzjami, zatwierdzeniami,
19) pokrycia kosztów dokonywania odkrywek elementów budzących wątpliwość w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone
do sprawdzenia przed ich zakryciem,
20) realizacji prac w sposób nieuciążliwy dla mieszkańców i zapewnienie mieszkańcom dróg komunikacyjnych i bezpiecznego dojścia do posesji,
21) uzyskania, zgodnie z decyzją nr 1660/2021 z dnia 09 września 2021 r. Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, pozwolenia na prowadzenie badań archeologicznych w trakcie realizacji robót budowlanych, uzyskania niezbędnych zgód, zapewnienia właściwego nadzoru archeologicznego, wynikających z ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz. U z 2022 r. poz. 840), prowadzenie prac archeologicznych oraz sporządzenia dokumentacji zgodnie z ww. decyzją,
22) prowadzenia robót zgodnie z wydanymi dla inwestycji warunkami technicznymi, decyzjami i uzgodnieniami wraz z dopełnieniem wszelkich formalności wynikających z powyższych dokumentów i poniesienia kosztów wykonania prac i czynności wynikających z tych dokumentów, przeprowadzenia badań, prób i sprawdzeń w trakcie prowadzenia robót i po ich wykonaniu, przygotowania dokumentacji odbiorowej
i powykonawczej zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zgłaszania do odbioru robót zanikowych/odbioru końcowego odpowiednim jednostkom wraz z potwierdzeniem dokonania odbioru protokołem odbioru robót zanikowych/odbioru końcowego przez odpowiednie jednostki, w tym także :
a) opracowania i zatwierdzenia czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
b) uzyskania zezwolenia na zajęcie pasa drogowego wraz z poniesieniem kosztów za jego zajęcie na czas wykonywania robót,
c) odtworzenia pasa drogowego do stanu użyteczności pierwotnej,
d) poniesienia przez Wykonawcę kosztów przełożenia urządzenia lub obiektu, jeżeli budowa, przebudowa lub remont drogi będzie tego wymagać,
e) powiadamiania z odpowiednim wyprzedzeniem czasowym zarządców lub
właścicieli mediów o terminie przystąpienia do wykonania robót,
f) przed przystąpieniem do robót - dokonania sprawdzenia przebiegu sieci
u zarządców lub właścicieli mediów oraz wykonania przekopów próbnych w celu ustalenia zgodności przebiegu sieci naniesionych na mapach ze stanem
faktycznym,
g) prowadzenia prac ziemnych ręcznie z zachowaniem ostrożności przy zbliżeniach lub skrzyżowaniach z siecią infrastruktury technicznej podziemnej,
h) w przypadku uszkodzenia sieci infrastruktury podziemnej – do natychmiastowego skutecznego powiadomienia zarządcy/właściciela tych sieci oraz Zamawiającego oraz usunięcia uszkodzenia,
i) prowadzenia robót budowanych zgodnie z zarządzeniem nr 140/21 Prezydenta Miasta Szczecin z dnia 23 marca 2021 r. w sprawie Standardów utrzymania, ochrony i rozwoju terenów zieleni Miasta Szczecin oraz obowiązków służących ich wdrożeniu,
j) wykonania wszelkich prac i czynności wynikających z „Projektu ochrony zieleni w procesie inwestycyjnym”,
23) każdorazowego zgłaszania Zamawiającemu kolizji z występującym drzewostanem,
24) przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych – uzyskania zgody Zamawiającego – osoby sprawującej nadzór dendrologiczny – na rozpoczęcie prac ziemnych, rozbiórkowych i budowlanych wraz z uzyskaniem potwierdzenia właściwego oznakowania stref ochrony drzew/krzewów oraz uzgodnienia placu organizacji placu budowy i wykonania zabezpieczenia drzew i krzewów
i prawidłowego oznakowania zgodnie z „Projektem ochrony zieleni w procesie inwestycyjnym”,
25) przed przystąpieniem do wykonania cięć sanitarnych i technicznych – dokonania przeglądu drzew pod kątem obecności czynnych ptasich gniazd; w trwającym okresie lęgowym (od 1 marca do 15 października) przed przystąpieniem do wykonania cięć sanitarnych i technicznych drzew i krzewów Wykonawca zobowiązany będzie
do wykonania ekspertyzy ornitologicznej przez osobę posiadającą stosowne uprawnienia w tym zakresie. W przypadku stwierdzenia obecności ptasich gniazd, konieczne będzie wstrzymanie wycinki drzew i krzewów do zakończenia okresu ochronnego ptaków w okresie lęgowym. W takim przypadku ten zakres prac zostanie wstrzymany do czasu ustania kolizji lub wyłączony z zakresu przedmiotu zamówienia,
26) zagospodarowania we własnym zakresie materiałów z rozbiórki (składowanie, wywóz, opłaty za utylizację, itp.), w tym udokumentowanie sposobu gospodarowania odpadami oraz przestrzegania przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1098 ze zmianami),
Ze względu na limit znaków , szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 581030,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane Wiesław Furtak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 851 214 77 79
7.3.3) Ulica: ul. Przyjaciół Żołnierza 51/10
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-670
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI BUDOWLANE WIESŁAW FURTAK
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI BUDOWLANE WIESŁAW FURTAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów Domu Studenta nr 4 przy ul. Podgórnej 26 w Szczecinie - etap I.
- "Świadczenie usług pogrzebowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie"
- "Świadczenie usług w zakresie żywienia Mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w roku 2025."
- "Bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Społecznej przy ul. Wł. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie w 2025 roku, część 1 "
- "Bezgotówkowa dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych użytkowanych przez Okręgowy Urząd Miar w Szczecinie"
- Usługa dostępu do Systemu Informacji Prawnej
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Rozbudowa drogi gminnej Nr 108182B tj. ul. Witosa w Brańsku
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.