Ogłoszenie z dnia 2023-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00159472/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
UNICEF EDUCATION-Podniesienie jakości świadczonych usług oraz wsparcia psychologicznego - adaptacja pomieszczeń w celu utworzenia
Centrum Pomocy Dzieciom i Rodzinie” w VII LO w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: VII Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Harcerzy Obrońców Katowic
1.3.) Oddział zamawiającego: VII LO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000722472
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Panewnicka
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-711
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekret7lo@poczta.fm
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.7lo.katowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
UNICEF EDUCATION-Podniesienie jakości świadczonych usług oraz wsparcia psychologicznego - adaptacja pomieszczeń w celu utworzeniaCentrum Pomocy Dzieciom i Rodzinie” w VII LO w Katowicach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc5e4717-cf9b-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00207535
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00159472
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/149/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.3. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z adaptacją pomieszczeń zlokalizowanych na parterze i I piętrze budynku VII Liceum Ogólnokształcącego,
w zakresie: robót budowlanych, instalacji sanitarnych i instalacji elektrycznych oraz budowa pochylni dla niepełnosprawnych na cele Centrum Pomocy Dziecku i Rodzinie.
W/w roboty adaptacyjne nie wymagają zmiany przegród zewnętrznych i konstrukcyjnych.
W zakresie robót budowlanych należy uwzględnić wszystkie roboty, które są niezbędne do wykonania, celem oddania przebudowanych pomieszczeń i części zewnętrznych do użytkowania.
Zakres robót budowlanych obejmuje:
1) Prace wewnętrzne, mające na celu adaptację istniejących pomieszczeń na cele Centrum Pomocy Dziecku i Rodzinie (w zakresie parteru i I piętra przedmiotowego budynku)
2) Prace zewnętrzne, mają na celu zapewnienie wejścia do budynku z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych.
Pomieszczenia objęte postępowaniem: sala sportowa, pomieszczenie siłowni, pomieszczenie przy siłowni, sala multimedialna, sala nr 9, sala nr 10, pomieszczenie psychologa, pomieszczenia zajęć indywidualnych, sanitariat na parterze, sanitariat na I piętrze, korytarz wejściowy na parterze, pochylnia dla osób niepełnosprawnych.
Zakres robót budowlanych branży budowlanej:
• Wykucie z muru ościeżnic drewnianych
• Montaż drzwi płytowych wewnętrznych
• Rozebranie posadzek z płytek na zaprawie
• Warstwy wyrównujące i wygładzające z zaprawy samopoziomującej
• Gruntowanie podłoży - powierzchnie poziome
• Przygotowanie podłoża pod płytki
• Posadzki płytkowe z kamieni sztucznych o wym. 30x30 cm.
• Cokoliki z płytek
• Naprawa pęknięć podłoża
• Przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby ze ścian
i stropów
• Gruntowanie podłoży preparatami na ścianach i stropach
• Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni ścian i stropów
• Dwukrotne malowanie farbami olejnymi grzejników c.o.
• Dwukrotne malowanie farbą olejną rur wodociągowych
• Obsadzenie kratek wentylacyjnych
• Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych
• Rozebranie wykładziny ściennej z płytek
• Licowanie ścian płytkami ceramicznymi 30x30cm.
• Posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych (wykładzina heterogeniczna, antypoślizgowa).
• Demontaż rurociągu stalowego ocynkowanego
• Zaślepienie otworów
• Demontaż kominka
• Wewnętrzne gładzie gipsowe dwuwarstwowe na ścianach
• Montaż 2 stopni w systemie podłogi podniesionej
• Rozebranie ścianki z cegieł gr. ½ ceg.
• Montaż kabin sanitarnych HPL.
• Kompleksowe roboty instalacyjne związane z remontem sanitariatów.
Pochylnia dla osób niepełnosprawnych:
• Roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami
• Ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne
• Warstwa odcinająca zagęszczona ręcznie – 10 cm.
• Podbudowa z kruszywa łamanego
• Nawierzchnia z kostki brukowej o gr. 8 cm.
• Obrzeża betonowe o wym. 30x8 cm na podsypce piaskowej
• Wykonanie pochwytu
• Demontaż i montaż studni
• Wywóz i utylizacja gruzu
Zakres robót budowlanych branży sanitarnej:
• Demontaż umywalek
• Demontaż ustępów
• Demontaż baterii wraz z podejściami
• Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej
• Montaż baterii umywalkowych stojących (z odzysku)
• Montaż umywalek wraz z syfonem (z odzysku)
• Montaż misek ustępowych wraz z sedesem (z odzysku)
• Wywóz i utylizacji materiałów
Zakres robót budowlanych branży elektrycznej:
• Wymiana opraw oświetleniowych, oprawy ze źródłem LED, z kloszem
• Wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki
• Wykonanie pomiarów elektrycznych
• Wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia potwierdzających spełnienie wymagań aktualnej normy PN-EN 12464-1:2022-01 (Światło i oświetlenie - Oświetlenie miejsc pracy – Część 1: Miejsca pracy we wnętrzach) dla danego pomieszczenia.
Uwaga:
Kolorystyka: płytek ceramicznych ściennych i podłogowych, farb i wykładziny PCV
należy uzgodnić z Dyrektorem VII Liceum Ogólnokształcącego i Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego.
2.4. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji technicznej obejmującej przedmiary robót i specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z rzutami pomieszczeń, stanowiących integralną część SWZ. Zamawiający informuje, że przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy dla Wykonawcy i nie zwalnia skalkulowania ryczałtowej ceny ofertowej na podstawie pozostałej dokumentacji projektowej i wizji lokalnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45431200-9 - Kładzenie glazury
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45410000-4 - Tynkowanie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 375150,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 486693,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 375150,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEW Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443520931
7.3.3) Ulica: ul. R. Dmowskiego 33
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-219
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEW SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
CEW SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 375150,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-06-13INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa mebli
- Zakup i dostawa opakowań na ślady i dowody rzeczowe: koperty foliowe, koperty osuszające, pudełka kartonowe, opaski zaciskowe, taśmy zabezpieczające w rolce, rękawy osuszające.....
- Dostawa pułapek wodnych, filtrów powietrza, mankietów noworodkowych, czujników
- Wykonanie wszelkiego rodzaju napraw mechanicznych w pojazdach służbowych marki Mercedes Sprinter oraz samochodach osobowych wyposażonych w wideorejestrator w garnizonie Policji województwa śląskiego
- Dostawa zestawu makiet dydaktycznych do modulacji i badań sygnałów w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Zakup i sukcesywna dostawa ogumienia letniego dla pojazdów Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Termomodernizacja sali wiejskiej
- Remont łazienek w budynku internatu Zespołu Szkół im A. Mickiewicza w Objezierzu
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj inwestycji pn. "Dobudowa dźwigu towarowo-osobowego do elewacji budynku "A" CBMiM PAN"
- Rewitalizacja budynku gospodarczego w Złotopolu
- Remont wnętrza parteru budynku biurowego - kopii spichlerza ze Skandawy w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.