Ogłoszenie z dnia 2024-02-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00550986/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-13
- 2023/BZP 00562453/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby ZPE-WiR w Stemplewie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ PLACÓWEK EDUKACYJNO-WYCHOWAWCZYCH I REHABILITACYJNYCH W STEMPLEWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365888184
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 35
1.5.2.) Miejscowość: Stemplew
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-140
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zpewirstemplew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zpewirstemplew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3e143a7f-99fe-11ee-9ee7-e2087ac16d091.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby ZPE-WiR w Stemplewie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e143a7f-99fe-11ee-9ee7-e2087ac16d09
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00207562
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00550986
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPEWIR.321.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 276342,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego wysokiej jakości artykułów – towarów, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik Nr 7 od 7.1. do Nr 7.8., dla danej grupy towarowej. Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej. Zamówienie zostało podzielone na grupy towarowe. Przedmiot zamówienia obejmuje osiem odrębnych części, w tym m.in.:2.1. Część Nr 1 – Mięso, Wędliny: świeże mięso, w tym: mięso szynka wieprzowa kulka bez kości (b/k), karczek bez kości, schab bez kości, boczek surowy, łopatka wieprzowa bez kości, polędwiczki wieprzowe, mięso wołowe bez kości oraz parówki, kości wieprzowe, filet drobiowy z kurczaka, kurczak, udko drobiowe z kurczaka, udziki z kurczaka, filet z indyka, porcja rosołowa z kurczaka, porcja rosołowa z indyka, pasztet pieczony, kiełbasa szynkowa, polędwica wieprzowa, szynka wieprzowa wędzona itp.
Kod CPV: 15110000-2 Mięso, 15111100-0 Wołowina, 15111000-9 mięso wołowe, 15131200-7 Mięso suszone, solone, wędzone lub marynowane, 15131100-6 Produkty mięsno-wędliniarskie, 15131310-1 Pasztety, 15131500-0 Produkty drobiowe, 15112000-60 Drób, 15112120-3 Indyki,
Zamawiający jest uprawniony do zmiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilości określonej dla danej grupy towarowej, z zastrzeżeniem iż:
1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiającego, w związku z zmianą jadłospisu, indywidualnych potrzeb żywieniowych itp.
2) zmiana nie powoduje przekroczenia wartości umowy brutto.
3) Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w wysokości minimalnej 70% wartości brutto umowy (danej części).
3. Postanowienia dodatkowe:
3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane dostawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji asortymentu objętego przedmiotem umowy.
3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiającego łącznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
3.3. Przy każdej dostawie wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
3.3.1. środka transportu odpowiedniego dla przewożonego przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu;
3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowiązujących w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15111100-0 - Wołowina
15111000-9 - Mięso wołowe
15131200-7 - Mięso suszone, solone, wędzone lub marynowane
15131500-0 - Produkty drobiowe
15112000-6 - Drób
15112120-3 - Indyki
4.5.5.) Wartość części: 86903,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego wysokiej jakości artykułów – towarów, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik Nr 7 od 7.1. do Nr 7.8., dla danej grupy towarowej. Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej. Zamówienie zostało podzielone na grupy towarowe. Przedmiot zamówienia obejmuje osiem odrębnych części, w tym m.in.:2.1. Część Nr 2: Pieczywo: bułka angielka, bułka grahamka, kajzerka, bułka słodka, chleb pszenny krojony, chleb słonecznikowy krojony, chleb sojowy krojony, chleb wieloziarnisty krojony, chleb razowy krojony, chleb żytni krojony itp.
Kod CPV: 15811000-6 Pieczywo, 15812000-30 Wyroby ciastkarskie i ciasta, 15810000-9 Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
Zamawiający jest uprawniony do zmiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilości określonej dla danej grupy towarowej, z zastrzeżeniem iż:
1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiającego, w związku z zmianą jadłospisu, indywidualnych potrzeb żywieniowych itp.
2) zmiana nie powoduje przekroczenia wartości umowy brutto.
3) Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w wysokości minimalnej 70% wartości brutto umowy (danej części).
3. Postanowienia dodatkowe:
3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane dostawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji asortymentu objętego przedmiotem umowy.
3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiającego łącznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
3.3. Przy każdej dostawie wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
3.3.1. środka transportu odpowiedniego dla przewożonego przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu;
3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowiązujących w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 29232,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego wysokiej jakości artykułów – towarów, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik Nr 7 od 7.1. do Nr 7.8., dla danej grupy towarowej. Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej. Zamówienie zostało podzielone na grupy towarowe. Przedmiot zamówienia obejmuje osiem odrębnych części, w tym m.in.:2.3. Część Nr 3 – Nabiał: mleko spożywcze, śmietana, jogurt naturalny, jogurt owocowy, ser twarogowy półtłusty, serek homogenizowany, kefir, ser żółty, masło, kremowy serek kanapkowy, maślanka, jogurty, serki bez laktozy,
Kod CPV: 15500000-30 Produkty mleczarskie, 15511000-3 Mleko, 15544000-3 Ser twardy,15542100-0 Ser twarogowy, 15530000-2 Masło, 15551500-0 Maślanka, 15551300-8 Jogurt,15510000-6 mleko i śmietana
Zamawiający jest uprawniony do zmiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilości określonej dla danej grupy towarowej, z zastrzeżeniem iż:
1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiającego, w związku z zmianą jadłospisu, indywidualnych potrzeb żywieniowych itp.
2) zmiana nie powoduje przekroczenia wartości umowy brutto.
3) Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w wysokości minimalnej 70% wartości brutto umowy (danej części).
3. Postanowienia dodatkowe:
3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane dostawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji asortymentu objętego przedmiotem umowy.
3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiającego łącznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
3.3. Przy każdej dostawie wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
3.3.1. środka transportu odpowiedniego dla przewożonego przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu;
3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowiązujących w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15511000-3 - Mleko
15544000-3 - Ser twardy
15542100-0 - Ser twarogowy
15530000-2 - Masło
15551500-0 - Maślanka
15551300-8 - Jogurt
15510000-6 - Mleko i śmietana
4.5.5.) Wartość części: 54778,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego wysokiej jakości artykułów – towarów, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik Nr 7 od 7.1. do Nr 7.8., dla danej grupy towarowej. Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej. Zamówienie zostało podzielone na grupy towarowe. Przedmiot zamówienia obejmuje osiem odrębnych części, w tym m.in.:2.4. Część Nr 4 - Owoce i warzywa: burak czerwony, cebula, cytryna, banany, fasola szparagowa, pomidory, gruszki, por, ogórek zielony, brokuły, rzodkiewka, sałata, seler, szczypiorek, ziemniaki, śliwka, kapusta włoska, kapusta czerwona, kapusta pekińska, kiwi, jabłka, pomarańcze, arbuz, winogrono, wiśnia, brzoskwinia, nektarynka itp.
CPV: 15300000-1 owoce, warzywa i podobne produkty, 03.11.00.00-5; 03.22.10.00-6; 03.22.13.00-9; 03.22.14.00-0; 03.22.21.10-7; 03.22.21.11-4; 03.22.22.00-5; 03.22.23.14-7; 03.22.23.21-9;
Zamawiający jest uprawniony do zmiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilości określonej dla danej grupy towarowej, z zastrzeżeniem iż:
1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiającego, w związku z zmianą jadłospisu, indywidualnych potrzeb żywieniowych itp.
2) zmiana nie powoduje przekroczenia wartości umowy brutto.
3) Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w wysokości minimalnej 70% wartości brutto umowy (danej części).
3. Postanowienia dodatkowe:
3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane dostawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji asortymentu objętego przedmiotem umowy.
3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiającego łącznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
3.3. Przy każdej dostawie wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
3.3.1. środka transportu odpowiedniego dla przewożonego przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu;
3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowiązujących w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03110000-5 - Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa
03221000-6 - Warzywa
03221300-9 - Warzywa liściaste
03221400-0 - Warzywa kapustne
03222110-7 - Owoce tropikalne
03222111-4 - Banany
03222200-5 - Owoce cytrusowe
03222314-7 - Maliny
03222321-9 - Jabłka
4.5.5.) Wartość części: 41351,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego wysokiej jakości artykułów – towarów, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik Nr 7 od 7.1. do Nr 7.8., dla danej grupy towarowej. Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej. Zamówienie zostało podzielone na grupy towarowe. Przedmiot zamówienia obejmuje osiem odrębnych części, w tym m.in.:2.5. Część Nr 5: Artykuły spożywcze: ananas puszka, barszcz biały butelka, barszcz biały w proszku, bułka mielona, chrzan w słoiku, cukier trzcinowy, cukier waniliowy, kasze, ryż, herbata, makarony, marmolady, mąka, masło, miód, ocet, olej, oliwki, przyprawy, sery, sosy, zupy w proszku, jogurt, kefir, woda mineralna, itp.
Kod CPV: 15.80.00.00-6; 15.40.00.00-2; 15.33.00.00-0; 15.60.00.00-4; 15.83.00.00-5; 15.84.00.00-8; 15.86.00.00-4; 15.87.00.00-7, 15851000-8,
Zamawiający jest uprawniony do zmiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilości określonej dla danej grupy towarowej, z zastrzeżeniem iż:
1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiającego, w związku z zmianą jadłospisu, indywidualnych potrzeb żywieniowych itp.
2) zmiana nie powoduje przekroczenia wartości umowy brutto.
3) Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w wysokości minimalnej 70% wartości brutto umowy (danej części).
3. Postanowienia dodatkowe:
3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane dostawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji asortymentu objętego przedmiotem umowy.
3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiającego łącznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
3.3. Przy każdej dostawie wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
3.3.1. środka transportu odpowiedniego dla przewożonego przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu;
3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowiązujących w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15851000-8 - Produkty mączne
4.5.5.) Wartość części: 45263,02 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego wysokiej jakości artykułów – towarów, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik Nr 7 od 7.1. do Nr 7.8., dla danej grupy towarowej. Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej. Zamówienie zostało podzielone na grupy towarowe. Przedmiot zamówienia obejmuje osiem odrębnych części, w tym m.in.:2.6. Część Nr 6: Ryby, mrożonki: filet z dorsza mrożony, filet z mintaja mrożony, paluszki rybne, steki rybne, ryba miruna filet mrożona, warzywa mrożone np. brokuły, bukiet warzyw, fasola szparagowa, szpinak, marchewka z groszkiem, mieszanka chińska, warzywa na patelnie, włoszczyzna w paski oraz owoce mrożone np. maliny, owoce leśne, truskawki,
Kod CPV: 15221000-3: Ryby mrożone, 15896000-5 Produkty głęboko mrożone, 15331170-9 Warzywa mrożone, 15331170-9 warzywa i owoce mrożone
Zamawiający jest uprawniony do zmiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilości określonej dla danej grupy towarowej, z zastrzeżeniem iż:
1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiającego, w związku z zmianą jadłospisu, indywidualnych potrzeb żywieniowych itp.
2) zmiana nie powoduje przekroczenia wartości umowy brutto.
3) Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w wysokości minimalnej 70% wartości brutto umowy (danej części).
3. Postanowienia dodatkowe:
3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane dostawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji asortymentu objętego przedmiotem umowy.
3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiającego łącznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
3.3. Przy każdej dostawie wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
3.3.1. środka transportu odpowiedniego dla przewożonego przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu;
3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowiązujących w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15221000-3 - Ryby mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.5.) Wartość części: 12815,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego wysokiej jakości artykułów – towarów, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik Nr 7 od 7.1. do Nr 7.8., dla danej grupy towarowej. Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej. Zamówienie zostało podzielone na grupy towarowe. Przedmiot zamówienia obejmuje osiem odrębnych części, w tym m.in.:2.7. Część Nr 7: jaja
Kod CPV: 03142500 -3 jaja
Zamawiający jest uprawniony do zmiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilości określonej dla danej grupy towarowej, z zastrzeżeniem iż:
1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiającego, w związku z zmianą jadłospisu, indywidualnych potrzeb żywieniowych itp.
2) zmiana nie powoduje przekroczenia wartości umowy brutto.
3) Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w wysokości minimalnej 70% wartości brutto umowy (danej części).
3. Postanowienia dodatkowe:
3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane dostawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji asortymentu objętego przedmiotem umowy.
3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiającego łącznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
3.3. Przy każdej dostawie wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
3.3.1. środka transportu odpowiedniego dla przewożonego przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu;
3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowiązujących w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 4000,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Zamówienie obejmuje sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego wysokiej jakości artykułów – towarów, zgodnie z wymaganiami określonymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik Nr 7 od 7.1. do Nr 7.8., dla danej grupy towarowej. Ilości podane w opisie przedmiotu zamówienia są ilościami orientacyjnymi, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany ilości zamawianych produktów w ramach grupy towarowej. Zamówienie zostało podzielone na grupy towarowe. Przedmiot zamówienia obejmuje osiem odrębnych części, w tym m.in.:2.8. Część Nr 8: chleb bezglutenowy
Kod CPV: 15811000-6 Pieczywo
Zamawiający jest uprawniony do zmiany asortymentu w ramach grupy towarowej, na inny asortyment w ramach ilości określonej dla danej grupy towarowej, z zastrzeżeniem iż:
1) zmiana wynika z potrzeb Zamawiającego, w związku z zmianą jadłospisu, indywidualnych potrzeb żywieniowych itp.
2) zmiana nie powoduje przekroczenia wartości umowy brutto.
3) Zamawiający zobowiązuje się do zrealizowania przedmiotu umowy w wysokości minimalnej 70% wartości brutto umowy (danej części).
3. Postanowienia dodatkowe:
3.1. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane dostawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji asortymentu objętego przedmiotem umowy.
3.2. Dostawa towarów do siedziby Zamawiającego łącznie z wniesieniem zamówionych towarów do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
3.3. Przy każdej dostawie wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia:
3.3.1. środka transportu odpowiedniego dla przewożonego przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
3.3.2. odpowiedniego zabezpieczenia przedmiotu umowy na czas przewozu, pod rygorem odpowiedzialności za braki i wady powstałe w czasie transportu;
3.3.3. przestrzegania przepisów prawa obowiązujących w zakresie przewozu tego typu przedmiotu umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15811000-6 - Pieczywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15882000-4 - Produkty dietetyczne
4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w dniu 05.01.2024 r. dla Części Nr 1 w związku z tym, iż na przedmiotową część zamówienia nie wpłynęła oferta
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31543,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31543,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31543,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminna Spółdzielnia „Samopomoc Chłopska”, ul. Kaliska 5/7, 99-200 Poddębice, NIP: 828-000-17-71, REGON: 000364825, województwo: łódzkie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8280001771
7.3.3) Ulica: ul. Kaliska 5/7
7.3.4) Miejscowość: Poddębice
7.3.5) Kod pocztowy: 99-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31543,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49656,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49656,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49656,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Mleczarska MLEKOVITA, ul. Ludowa 122, 18-200 Wysokie Mazowieckie, NIP: 7220002329, REGON: 000437174, województwo: Podlaskie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7220002329
7.3.3) Ulica: ul. Ludowa 122
7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
7.3.5) Kod pocztowy: 18-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA"
jakie przetargi wygrała firma
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49656,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w dniu 05.01.2024 r. dla Części Nr 4, w związku z tym, iż wszystkie złożone oferty na przedmiotową część podlegają odrzuceniu.
Podstawa prawna: Część Nr 4 – art. 255 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (j.t. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w dniu 05.01.2024 r. dla Części Nr 5, w związku z tym, iż wszystkie złożone oferty na przedmiotową część podlegają odrzuceniu.
Podstawa Nr 5 – art. 255 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (j.t. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
zostało unieważnione w dniu 05.01.2024 r. dla Części Nr 6, w związku z tym, iż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia
Podstawa prawna: Część Nr 6 – art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (j.t. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16980,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17393,50 PLN
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
zostało unieważnione w dniu 05.01.2024 r. dla Części Nr 7, w związku z tym, iż wszystkie złożone oferty na przedmiotową część podlegają odrzuceniu.
Podstawa prawna: Część Nr 7 – art. 255 pkt 2)
ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (j.t. Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 ze zm.).
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w dniu 05.01.2024 r. dla Części Nr 8 w związku z tym, iż na przedmiotową część zamówienia nie wpłynęła oferta.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Nr 3 w Głownie na 2025 rok"
- Sukcesywna dostawa mięsa i kości wędzonych dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w 2025 roku.
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej nr 1 im. M Dąbrowskiej we Wrocławiu
- Dostawa artykułów spożywczych
- "Dostawa owoców i warzyw do Centrum Kultury w Korzennej - Stołówka Gminna."
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w roku 2025 na potrzeby Przedszkola nr 88 w Gdańsku
więcej: Rośliny uprawne, produkty warzywnictwa i ogrodnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.