Ogłoszenie z dnia 2022-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa laptopów w ramach programu Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Lubaczów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 26
1.5.2.) Miejscowość: Lubaczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-600
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 166328010
1.5.8.) Numer faksu: 166321191
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@um.lubaczow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubaczow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa laptopów w ramach programu Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3fb6f16-eba7-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00207730
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00071520/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa laptopów w ramach programu pn.: „Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Cyfrowa Gmina” finansowany w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014 – 2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia dotycząca realizacji projektu grantowego „Wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym – Granty PPGR”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIR.III.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 218536,58 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje zakup i dostawę 84 szt. laptopów fabrycznie nowych do siedziby Zamawiającego.
Przenośny komputer osobisty – LAPTOP:
Zamawiający minimalne parametry techniczne szczegółowo opisał w rozdziale III pkt 1 SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267876,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268735,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 267876,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: x-kom sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9492107026
7.3.3) Ulica: Bojemskiego 25
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-202
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 267876,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- Rozbudowa sieci wodociągowych i kanalizacyjnych na terenie Gminy Lubaczów - krótkie odcinki
- Zakup serwerów NAS z wyposażeniem w ramach projektu "Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Starostwie Powiatowym w Lubaczowie"
- "Przebudowa budynku garażowo-gospodarczego Zespołu Placówek im. Jana Pawła II w Lubaczowie" - II etap.
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów stacjonarnych, monitorów LCD, komputerów przenośnych, drukarek laserowych i skanerów na potrzeby Urzędu Miasta Bydgoszczy
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i drukującego oraz licencji oprogramowania na potrzeby Urzędu Statystycznego w Katowicach
- Dostawa oraz instalacja sprzętu IT wraz z oprogramowaniem, urządzeń drukujących, akcesoriów komputerowych (3 części) w ramach projektu ZAWÓD IT- MOJA PASJA
- Zakup sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.