Ogłoszenie z dnia 2022-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00145364/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa fabrycznie nowych akumulatorów rozruchowych do pojazdów i transporterów kołowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 15 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320987895
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Narutowicza
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-231
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.fabisinska@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.15wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/15wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa fabrycznie nowych akumulatorów rozruchowych do pojazdów i transporterów kołowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed57d727-cc41-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00207734
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00078225/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.19 Zakup i dostawa akumulatorów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00145364/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 36-ZP-05-22-79
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 347365,97 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 213543,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Zakup i dostawa fabrycznie nowych akumulatorów rozruchowych do pojazdów w ilościach i w asortymencie wymienionym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 4A do SWZ (zamówienie podstawowe i zamówienie opcjonalne). Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższym załączniku. Szczegółowy opis warunków zamówienia zawierają także projektowane postanowienia przyszłej umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ).Zgodnie z obowiązującymi przepisami nadzorowania jakości realizowanego zamówienia zgodnie z „Klauzulą Jakościową” stanowiącą załącznik nr 5 do SWZ, dokona upoważniony przedstawiciel RPW (Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe) zgodnie z wymaganiami AQAP 2131 wyd. C, wersja 1, poświadczając ten fakt podpisem na „Świadectwie zgodności”(Certificate of Conformity – CoC). Przedstawiciel RPW, dokona nadzoru jakości przed formalnym przekazaniem przez Wykonawcę przedmiotu umowy do Zamawiającego. Szczegółowy zakres i sposób nadzorowania jakości przez RPW zawierają projektowe postanowienia przyszłej umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ.
Produkty stanowiące przedmiot zamówienia winny być fabrycznie nowe, nieregenerowane i spełniać wymagania techniczno-jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany produkt oraz odpowiednie normy. Produkty będą dostarczane do magazynu Służby czołgowo-samochodowej znajdującego się w Jednostce Wojskowej 1749 przy ul. Wojska Polskiego 250 w Szczecinie zgodnie ze złożonym przez Zamawiającego zleceniem w okresie trwania umowy oraz w sposób określony w dokumentach postępowania.
W ramach realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego odbioru z magazynu Zamawiającego wszystkich (w tym również innych niż dostarczone przez Wykonawcę) zużytych akumulatorów w ilości nie większej niż dostarczone. Zakres gospodarowania odpadami szczegółowo został opisany we wzorze umowy (załącznik nr 6 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe
4.5.5.) Wartość części: 131999,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Zakup i dostawa fabrycznie nowych akumulatorów rozruchowych do transporterów kołowych w ilościach i w asortymencie wymienionym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 4B do SWZ (zamówienie podstawowe i zamówienie opcjonalne). Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z warunkami opisanymi w powyższym załączniku. Szczegółowy opis warunków zamówienia zawierają także projektowane postanowienia przyszłej umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ).Zgodnie z obowiązującymi przepisami nadzorowania jakości realizowanego zamówienia zgodnie z „Klauzulą Jakościową” stanowiącą załącznik nr 5 do SWZ, dokona upoważniony przedstawiciel RPW (Rejonowe Przedstawicielstwo Wojskowe) zgodnie z wymaganiami AQAP 2131 wyd. C, wersja 1, poświadczając ten fakt podpisem na „Świadectwie zgodności”(Certificate of Conformity – CoC). Przedstawiciel RPW, dokona nadzoru jakości przed formalnym przekazaniem przez Wykonawcę przedmiotu umowy do Zamawiającego. Szczegółowy zakres i sposób nadzorowania jakości przez RPW zawierają projektowe postanowienia przyszłej umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SWZ.
Produkty stanowiące przedmiot zamówienia winny być fabrycznie nowe, nieregenerowane i spełniać wymagania techniczno-jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany produkt oraz odpowiednie normy. Produkty będą dostarczane do magazynu Służby czołgowo-samochodowej znajdującego się w Jednostce Wojskowej 1749 przy ul. Wojska Polskiego 250 w Szczecinie zgodnie ze złożonym przez Zamawiającego zleceniem w okresie trwania umowy oraz w sposób określony w dokumentach postępowania.
W ramach realizacji umowy Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego odbioru z magazynu Zamawiającego wszystkich (w tym również innych niż dostarczone przez Wykonawcę) zużytych akumulatorów w ilości nie większej niż dostarczone. Zakres gospodarowania odpadami szczegółowo został opisany we wzorze umowy (załącznik nr 6 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 31431000-6 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe
4.5.5.) Wartość części: 81544,34 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108868,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108868,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108868,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUDMAD Piotr Mongiałło
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021110695
7.3.3) Ulica: Składowa 5
7.3.4) Miejscowość: Lubin
7.3.5) Kod pocztowy: 59-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108868,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-08Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77711,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77711,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77711,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTOCRAFT Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 152121591
7.3.3) Ulica: 8-go Marca 12
7.3.4) Miejscowość: Myszków
7.3.5) Kod pocztowy: 42-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77711,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-08SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie prac związanych z wyposażeniem furtek w urządzenia samoczynnie zamykające wraz z wzmocnieniem konstrukcji ramowej lub zespoleniem słupków mocujących na drogach krajowych klasy A i S(...)
- Wykonanie ogrodzeń/ barierek typu S-2 (KMM) w ciągu zieleńców zlokalizowanych w pasie rozdziału al. Jana Pawła II na odcinku od ul. Felczaka do Pl. Grunwaldzkiego.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej z uzyskaniem stosownych uzgodnień i pozwoleń na budowę chodnika przy ul. Chopina w Szczecinie pn. "Bezpieczny wyjazd z os. ARS/Etiuda"
- Wykonanie i dostarczenie umundurowania oraz oznak służbowych dla pracowników Urzędu Morskiego w Szczecinie
- REMONT BUDYNKU NR 41, ZLOKALIZOWANEGO NA TERENIE SKŁADU MOSTY.
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.