Ogłoszenie z dnia 2022-06-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00130811/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-22
- 2022/BZP 00151280/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa Gminnego Domu Kultury w miejscowości Kościelec wraz z zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kościelec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019266
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Turecka 7/3
1.5.2.) Miejscowość: Kościelec
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-604
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 2716222
1.5.8.) Numer faksu: 63 2716282
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@koscielec.ug.gov
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscielec.ug.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/koscielec1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa Gminnego Domu Kultury w miejscowości Kościelec wraz z zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4fe434f9-c20a-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00207747
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016221/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa Gminnego Domu Kultury w miejscowości Kościelec wraz z zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00130811/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4889997,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem inwestycji jest budowa Gminnego Domu Kultury w miejscowości Kościelec wraz z zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem.
2. Lokalizacja: działka o nr ewid. 388/3, obręb Kościelec. Teren działki częściowo zagospodarowany. Na działce zlokalizowany jest budynek NZOZ „Eskulap”, budynek gospodarczy i garaże, częściowo budynek gminnego żłobka „Bączek”. Teren posiada bezpośredni dostęp do drogi publicznej i infrastrukturę techniczną.
3. Projektowane zagospodarowanie działki lub terenu. Projektowane przedsięwzięcie budowlane polega na budowie budynku Domu Kultury wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Dostęp do budynku zlokalizowany jest od strony południowej. Dodatkowo projektuję się drogę pożarową wraz z placem manewrowym i nowe miejsca parkingowe. Istniejące budynki będące w kolizji z projektowanym budynkiem zostaną rozebrane. Miejsca parkingowe dla użytkowników Domu Kultury zlokalizowane są w pobliżu budynku a także na parkingach zlokalizowanych przy drodze głównej i budynku Urzędu Gminy. Miejsca parkingowe w odległości powyżej 10 m od placu zabaw i pomieszczeń stałego przebywania osób w przychodni i żłobku.
4. Charakterystyka budynku
4.1. Przeznaczenie i program użytkowy
Projektowany budynek jest ogólnodostępnym obiektem kulturalnym, przeznaczonym na cele usługowe, imprezy widowiskowe i działalność edukacyjno-kulturalną. Zakres projektu obejmuje budowę 2-kondygnacyjnego budynku z podpiwniczeniem wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Budynek przekryty jest dachem płaski o kącie 4⁰, krytym papą termozgrzewalną. Budynek projektuje się w konstrukcji murowanej. Obiekt wyposażony będzie w instalację wodociągową, kanalizacją sanitarną, elektroenergetyczną, centralnego ogrzewania i wentylacji mechanicznej nawiewno wywiewnej. Dostęp do budynku zlokalizowany jest od strony południowej z wykorzystaniem istniejącego wjazdu na działkę z drogi publicznej. Dodatkowo projektuję się drogę pożarową wraz z placem manewrowym i nowe miejsca parkingowe. Istniejące budynki będące w kolizji z projektowanym budynkiem zostaną rozebrane. Budynek będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych dzięki pochylni (o nachyleniu 5,9%) zlokalizowanej przy bocznym wejściu oraz windy wewnątrz budynku.
Projektowany budynek będzie pełnić funkcję gminnego domu kultury. Na parterze budynku znajdują się funkcje związane z podstawową działalnością domu kultury – sala widowiskowa z 150 miejscami siedzącymi, portiernia i sanitariaty. Na piętrze skupia się funkcja biurowo-administracyjna oraz dwie sale wielofunkcyjne zaprojektowane w taki sposób, aby umożliwić elastyczność ich wykorzystania. W piwnicy budynku zlokalizowane jest szatnie, pomieszczenia gospodarcze i techniczne.
4.2. Podstawowe wielkości
- Ilość kondygnacji nadziemnych: 2,
- Ilość kondygnacji podziemnych: 1,
Wysokość części nadziemnej od poziomu terenu: ~10,86 m
Kubatura budynku: 2 361.20 m³
Powierzchnia zabudowy: 271.39 m²
Zestawienie powierzchni netto dla:
➢ piwnica – 220,49 m² ➢ parter – 228,82 m² ➢ piętro – 216,06 m²
6. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
a) Dostawę i montaż wyposażenia meblowego, w tym kuchennego wraz ze sprzętem AGD,
b) Dostawę i montaż sprzętu elektronicznego.
c) Wykonanie sieci komputerowej, systemu sygnalizacji włamania, systemu telewizji użytkowej (TVU),
d) Wykonanie zasilania i rozdziału energii elektrycznej, wewnętrznych linie zasilających, instalację oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego, instalację gniazd wtykowych ogólnych i dedykowanych 230V i 400V, instalację zasilania urządzeń wentylacji mechanicznej, klimatyzacji i HVAC, instalację zasilania urządzeń TT, instalację połączeń wyrównawczych, instalację odgromową, instalację przeciwprzepięciową, instalację przeciwporażeniową.
e) Wyposażenie obiektu w sprzęt p-poż, tablice alarmowe i opracowanie planu ewakuacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45223821-7 - Elementy gotowe
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
72710000-0 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7472250,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9630577,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7472250,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo KJS - Krzysztof Szurgot
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661000951
7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Konarskiego
7.3.4) Miejscowość: Koło
7.3.5) Kod pocztowy: 62-600
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Krzysztof Szurgot, Przedsiębiorstwo "KJS"
jakie przetargi wygrała firma
Krzysztof Szurgot, Przedsiębiorstwo "KJS"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7472250,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Tyszowcach
- "Budowa budynku kancelarii leśnictwa Wanda" - przetarg drugi
- PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZENIA WARSZTATOWEGO NA SALĘ DYDAKTYCZNĄ NA POTRZEBY SYMULATORA SIŁOWNI OKRĘTOWEJ W BUDYNKU "G" ZACHODNIOPOMORSKIEGO CENTRUM EDUKACJI MORSKIEJ I POLITECHNICZNEJ
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Kor-czaka w Białymstoku
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- Budowa kanalizacji w miejscowości Rykały
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.