eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinUsługa w zakresie kompleksowego zabezpieczenia produktów leczniczych do badania klinicznego (DZP.25.3.2025)



Ogłoszenie z dnia 2025-04-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa w zakresie kompleksowego zabezpieczenia produktów leczniczych do badania klinicznego (DZP.25.3.2025)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET MEDYCZNY W LUBLINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288716

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ALEJE RACŁAWICKIE 1

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-059

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@umlub.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umlub.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umlub.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/462979/usluga-w-zakresie-kompleksowego-zabezpieczenia-produktow-leczniczych-do-badania-klinicznego-1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa w zakresie kompleksowego zabezpieczenia produktów leczniczych do badania klinicznego (DZP.25.3.2025)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fab7914-4d96-4613-8bcb-446a29f0b47b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00207754

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00047817/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Usługa kompleksowego zabezpieczenia produktów leczniczych do badania klinicznego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00086528

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP.25.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 170562,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie kompleksowego zabezpieczenia produktów leczniczych do badania klinicznego pt.: „Randomizowane badanie III fazy, częściowo zaślepione porównujące skuteczność i bezpieczeństwo stosowania klobetazolu, mometazonu oraz takrolimusu w leczeniu liszaja twardzinowego sromu w populacji pediatrycznej”.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SWZ „Opis przedmiotu zamówienia” (zwany również OPZ).
3. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksowe zabezpieczenie następujących produktów leczniczych:
1) propionian klobetazolu, stężenie 0,05%, postać farmaceutyczna - maść, tubka 25 g - 99 sztuk
2) furoinian mometazonu, stężenie 0,1%, postać farmaceutyczna - maść, tubka 30 g – 99 sztuk
3) takrolimus, stężenie 0,03%, postać farmaceutyczna – maść, tubka 10 g – 297 sztuk

4.5.3.) Główny kod CPV: 98300000-6 - Różne usługi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

33690000-3 - Różne produkty lecznicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190819,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190819,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190819,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medezin Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9471979904

7.3.3) Ulica: Zbąszyńska 3

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 91-342

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

- Remondis Sp. z o.o.
Zawodzie 18, 02-981 Warszawa, Polska
KRS 0000031135
NIP 7280132515
Zakres: utylizacja niewykorzystanych, zwróconych BPL, 100%
- INEX Drukarnia Sp. Z o.o. Sp.k.
Lodowa 108, 93-232 Łódź, Polska
KRS 0000728223
NIP 7262672649
Zakres: wydruk materiałów opakowaniowych (opakowania jednostkowe, etykiety, ulotki - jeśli dotyczy), 100%
- Pharmalink Sp. Z o.o.
Kinga C. Gillette 1, 94-406 Łódź, Polska
KRS 0000038412
NIP 9471811553
Zakres: usługi logistyczne, 85%
- Arra group sp. z o.o
Piastowska 5, 67-200 Głogów, Polska
KRS 0000968051
NIP 6932176226
Zakres: usługi logistyczne, 5%
- Sigma Logistics sp. z o.o.
Marsz. Józefa Piłsudskiego 31 / 331, 05-120 Legionowo, Polska
KRS 0000501812
NIP 5361915752
Zakres: usługi logistyczne, 5%
- Paribus sp. z o.o.
ul. Łąkowa 7B, 90-562 Łódź
KRS 0000377737
NIP 7272773748
Zakres: usługi logistyczne, 5%


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-04-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190819,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2029-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.