Ogłoszenie z dnia 2024-02-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00047647/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Druk obwieszczeń urzędowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324392302
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-070f7b4c-b520-11ee-a66a-5e0e9a75a9a01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Druk obwieszczeń urzędowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-070f7b4c-b520-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00207879
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00577643/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.34 Druk obwieszczeń wyborczych w wyborach do organów samorządu terytorialnego oraz w wyborach do Parlamentu Europejskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00047647
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 423455,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 6000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest druk:
a) 600 sztuk urzędowych obwieszczeń o podziale Miasta Rybnika na okręgi wyborcze, liczbie radnych wybieranych radnych wybieranych w poszczególnych okręgach wyborczych w wyborach do organów stanowiących jednostek samorządu terytorialnego w 2024 r.,
b) 800 sztuk urzędowych obwieszczeń o numerach i granicach obwodów głosowania oraz siedzibach obwodowych komisji wyborczych w wyborach do organów stanowiących jednostek samorządu terytorialnego w 2024 r.,
c) 600 sztuk urzędowych obwieszczeń o zarejestrowanych listach kandydatów na radnych do Rady Miasta Rybnika w wyborach do organów stanowiących jednostek samorządu terytorialnego w 2024 r.,
d) 600 sztuk urzędowych obwieszczeń o numerach i granicach obwodów głosowania oraz siedzibach obwodowych komisji wyborczych w wyborach do Parlamentu Europejskiego w 2024 r.
Wymagania Zamawiającego:
1) papier offset o gramaturze 90 g/m2,
2) papier koloru białego,
3) tekst o kolorze czarnym, a ikonografika w kolorze niebieskim,
4) format papieru:
a) B1 - w przypadku obwieszczeń określonych w pozycjach a), b), d)
b) A0 - w przypadku obwieszczenia określonego w pozycji c), przy czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany formatu na B1,
5) druk jednostronny,
6) transport do siedziby Urzędu Miasta Rybnika, ul. Bolesława Chrobrego 2,
7) obwieszczenia muszą zostać zapakowane w papier pakowy – po 50 sztuk.
Pozostałe informacje:
1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany formatu obwieszczenia o zarejestrowanych kandydatach na radnych w wyborach do organów stanowiących jednostek samorządu terytorialnego z formatu A0 do formatu B1, przy czym płatność będzie ustalona wg stawki jednostkowej podanej w ofercie przetargowej przy niezmienionej ilości obwieszczeń. W związku z tym Wykonawca ma wycenić druku ww. obwieszczeń dla obu formatów, przy czym przy ocenie ofert decyduje kwota oferty przetargowej podanej dla formatu A0 i taka wartość zostanie zawarta w umowie z zapisem uwzględniającym możliwość zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany formatu.
2) Zamawiający każdorazowo przygotuje i przekaże Wykonawcy do druku projekt obwieszczenia zgodnie z kalendarzem wyborczym po ogłoszeniu terminu wyborów do organów stanowiących jednostek samorządu terytorialnego oraz wyborów do Parlamentu Europejskiego.
3) Wykonawca każdorazowo wydrukuje obwieszczenia i dostarczy je do siedziby Zamawiającego maksymalnie do 48 godzin od daty przekazania projektu obwieszczenia do druku (nie obejmuje niedziel).
Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy:
- czynność drukowania.
W odniesieniu do Wykonawców mających siedzibę poza granicami Polski Zamawiający dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równoważnych regulacji prawnych kraju macierzystego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8246,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22896,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8246,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Infopakt s.j. D. Stańczyk, M. Padewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6422523723
7.3.3) Ulica: Sygnały 62
7.3.4) Miejscowość: Rybnik
7.3.5) Kod pocztowy: 44-251
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INFOPAKT D. STAŃCZYK, M. PADEWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
INFOPAKT D. STAŃCZYK, M. PADEWSKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8246,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 140 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Usługi odbioru i dalszego postępowania z odpadami komunalnymi (segregowanymi i niesegregowanymi) - powstającymi na terenie SPZOZ WSS Nr 3 w Rybniku
- Dostawa podzespołów komputerowych dla Polskiej Grupy Górniczej SA Oddział Zakład Informatyki i Telekomunikacji w 2025 roku - grupy asortymentowe 302-10,302-11 z podziałem na zadania.
- Realizacja usług gospodarczych na wybranych obiektach sportowych zarządzanych przez MOSiR Rybnik
- Odbiór odpadów
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu rybnickiego w zakresie odwodnienia wraz z montażem urządzeń odwadniających i regulacją rowów w pasach drogowych
- Renowacja kaplicy pw. Matki Bożej Różańcowej przy ul. Kupieckiej w Rybniku.
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Druk metodą offsetową, oprawa i dostawa wydawnictw książkowych dla Zamku Królewskiego na Wawelu - Państwowych Zbiorów Sztuki."
- Przygotowanie projektu układu graficznego publikacji 4 wydań wersji cyfrowej oraz usługę opracowania oraz wykonania druku 4 wydań biuletynu Lubelski Informator Unijny "Puls Regionu" w 2025 roku.
- Wykonanie oraz dostawa materiałów i gadżetów promocyjnych projektów stypendialnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej 2024-2025 oraz "Lubelska kuźnia talentów"
- Usługa drukowania offsetowego i cyfrowego materiałów informacyjnych i promocyjnych (mały format) na potrzeby Teatru Wielkiego - Opery Narodowej
- druk Dzienników Ustaw i Monitorów Polskich oraz załączników do Dzienników i Monitorów Polskich.
więcej: Usługi drukowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.