Ogłoszenie z dnia 2024-02-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00030574/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i dostawa mięsa i wyrobów mięsno-wędliniarskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 20 WOJSKOWY SZPITAL UZDROWISKOWO-REHABILITACYJNY SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KRYNICY-ZDROJU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490044147
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. prof. Henryka Świdzińskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Krynica-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-380
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48184146211
1.5.8.) Numer faksu: 4146240
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krynica@20wszur.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.20wszur.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.20wszur.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż i dostawa mięsa i wyrobów mięsno-wędliniarskich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-651a0621-b0b4-11ee-a66a-5e0e9a75a9a0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00207890
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00030574
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 20WSzU-R.ZP.2611.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 556097,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa mięsa drobiowego do miejsca wydania tj. do magazynu Zamawiającego - przy ul. Świdzińskiego 4 33-380 Krynica- Zdrój określonych w formularzu szczegółowym asortymentowo - cenowym.2. Szczegółowe minimalne wymagania dot. przedmiotu zamówienia:
a. jakość dostarczonego przedmiotu zamówienia musi być zgodna z obowiązującymi normami jakości oraz musi spełniać określone wymagania zgodne z warunkami określonymi w:
- formularzu szczegółowym asortymentowo - cenowym,
- projekcie umowy.
3. Dostarczany przedmiot zamówienia musi być świeży, z pierwszego gatunku zgodnie z obowiązującymi normami jakościowymi, bez wad fizycznych i jakościowych. Winien być dostarczany świeży, winien spełniać wymogi jakościowe dotyczące produktów:
a) smak: charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych posmaków;
b) zapach: charakterystyczny dla rodzaju surowca, przyjemny, bez obcych zapachów;
c) właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, oznak i pozostałości szkodników, brak zanieczyszczeń biologicznych, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych.
4.Produkty muszą być dostarczone odpowiednim środkiem transportu spełniającym w tym zakresie normy i wymagania także sanitarne.
5. Odbiór przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w miejscu dostawy i będzie poprzedzony badaniem ilościowo-jakościowym przeprowadzanym przez Zamawiającego lub pracownika przez niego wskazanego, co nie wyłącza Zamawiającemu możliwości składania w terminie późniejszym zastrzeżeń ilościowo-jakościowych do przedmiotu zmówienia.
6. Opakowania/pojemniki, w których dostarczany będzie przedmiot umowy odbierane będą przez Wykonawcę przy kolejnej dostawie przedmiotu umowy, i odebrane również po zakończeniu obowiązywania umowy lub wyczerpania całkowitej wartości określonej w umowie, w zależności od tego co nastąpi wcześniej, a ewentualne koszty ich udostępnienia w tym okresie Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w należnym Wykonawcy wynagrodzeniu.
7.Wykonawca zobowiązany będzie do terminowych dostaw w ilościach wskazanych w każdorazowym szczegółowym zamówieniu przekazywanym Wykonawcy na wskazany przez niego e-mail.
8. Koszty opakowań, transportu, załadunku rozładunku do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub osobę przez niego wyznaczoną i ubezpieczenia ponosi Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131500-0 - Produkty drobiowe
4.5.5.) Wartość części: 148896 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa wędlin drobiowych do miejsca wydania tj. do magazynu Zamawiającego - przy ul. Świdzińskiego 4 33-380 Krynica- Zdrój określonych w formularzu szczegółowym asortymentowo - cenowym.2. Szczegółowe minimalne wymagania dot. przedmiotu zamówienia:
a. jakość dostarczonego przedmiotu zamówienia musi być zgodna z obowiązującymi normami jakości oraz musi spełniać określone wymagania zgodne z warunkami określonymi w:
- formularzu szczegółowym asortymentowo - cenowym,
- projekcie umowy.
3. Dostarczany przedmiot zamówienia musi być świeży, z pierwszego gatunku zgodnie z obowiązującymi normami jakościowymi, bez wad fizycznych i jakościowych. Winien być dostarczany świeży, winien spełniać wymogi jakościowe dotyczące produktów:
a) smak: charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych posmaków;
b) zapach: charakterystyczny dla rodzaju surowca, przyjemny, bez obcych zapachów;
c) właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, oznak i pozostałości szkodników, brak zanieczyszczeń biologicznych, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych.
4.Produkty muszą być dostarczone odpowiednim środkiem transportu spełniającym w tym zakresie normy i wymagania także sanitarne.
5. Odbiór przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w miejscu dostawy i będzie poprzedzony badaniem ilościowo-jakościowym przeprowadzanym przez Zamawiającego lub pracownika przez niego wskazanego, co nie wyłącza Zamawiającemu możliwości składania w terminie późniejszym zastrzeżeń ilościowo-jakościowych do przedmiotu zmówienia.
6. Opakowania/pojemniki, w których dostarczany będzie przedmiot umowy odbierane będą przez Wykonawcę przy kolejnej dostawie przedmiotu umowy, i odebrane również po zakończeniu obowiązywania umowy lub wyczerpania całkowitej wartości określonej w umowie, w zależności od tego co nastąpi wcześniej, a ewentualne koszty ich udostępnienia w tym okresie Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w należnym Wykonawcy wynagrodzeniu.
7.Wykonawca zobowiązany będzie do terminowych dostaw w ilościach wskazanych w każdorazowym szczegółowym zamówieniu przekazywanym Wykonawcy na wskazany przez niego e-mail.
8. Koszty opakowań, transportu, załadunku rozładunku do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub osobę przez niego wyznaczoną i ubezpieczenia ponosi Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131135-0 - Wędliny drobiowe
4.5.5.) Wartość części: 101207 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa mięsa wieprzowo-wołowego do miejsca wydania tj. do magazynu Zamawiającego - przy ul. Świdzińskiego 4 33-380 Krynica- Zdrój określonych w formularzu szczegółowym asortymentowo - cenowym.2. Szczegółowe minimalne wymagania dot. przedmiotu zamówienia:
a. jakość dostarczonego przedmiotu zamówienia musi być zgodna z obowiązującymi normami jakości oraz musi spełniać określone wymagania zgodne z warunkami określonymi w:
- formularzu szczegółowym asortymentowo - cenowym,
- projekcie umowy.
3. Dostarczany przedmiot zamówienia musi być świeży, z pierwszego gatunku zgodnie z obowiązującymi normami jakościowymi, bez wad fizycznych i jakościowych. Winien być dostarczany świeży, winien spełniać wymogi jakościowe dotyczące produktów:
a) smak: charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych posmaków;
b) zapach: charakterystyczny dla rodzaju surowca, przyjemny, bez obcych zapachów;
c) właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, oznak i pozostałości szkodników, brak zanieczyszczeń biologicznych, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych.
4.Produkty muszą być dostarczone odpowiednim środkiem transportu spełniającym w tym zakresie normy i wymagania także sanitarne.
5. Odbiór przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w miejscu dostawy i będzie poprzedzony badaniem ilościowo-jakościowym przeprowadzanym przez Zamawiającego lub pracownika przez niego wskazanego, co nie wyłącza Zamawiającemu możliwości składania w terminie późniejszym zastrzeżeń ilościowo-jakościowych do przedmiotu zmówienia.
6. Opakowania/pojemniki, w których dostarczany będzie przedmiot umowy odbierane będą przez Wykonawcę przy kolejnej dostawie przedmiotu umowy, i odebrane również po zakończeniu obowiązywania umowy lub wyczerpania całkowitej wartości określonej w umowie, w zależności od tego co nastąpi wcześniej, a ewentualne koszty ich udostępnienia w tym okresie Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w należnym Wykonawcy wynagrodzeniu.
7.Wykonawca zobowiązany będzie do terminowych dostaw w ilościach wskazanych w każdorazowym szczegółowym zamówieniu przekazywanym Wykonawcy na wskazany przez niego e-mail.
8. Koszty opakowań, transportu, załadunku rozładunku do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub osobę przez niego wyznaczoną i ubezpieczenia ponosi Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15111000-9 - Mięso wołowe
4.5.5.) Wartość części: 156941 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa wędlin wieprzowych do miejsca wydania tj. do magazynu Zamawiającego - przy ul. Świdzińskiego 4 33-380 Krynica- Zdrój określonych w formularzu szczegółowym asortymentowo - cenowym.2. Szczegółowe minimalne wymagania dot. przedmiotu zamówienia:
a. jakość dostarczonego przedmiotu zamówienia musi być zgodna z obowiązującymi normami jakości oraz musi spełniać określone wymagania zgodne z warunkami określonymi w:
- formularzu szczegółowym asortymentowo - cenowym,
- projekcie umowy.
3. Dostarczany przedmiot zamówienia musi być świeży, z pierwszego gatunku zgodnie z obowiązującymi normami jakościowymi, bez wad fizycznych i jakościowych. Winien być dostarczany świeży, winien spełniać wymogi jakościowe dotyczące produktów:
a) smak: charakterystyczny dla rodzaju surowca, bez obcych posmaków;
b) zapach: charakterystyczny dla rodzaju surowca, przyjemny, bez obcych zapachów;
c) właściwości fizykochemiczne i biologiczne: brak zanieczyszczeń fizycznych, oznak i pozostałości szkodników, brak zanieczyszczeń biologicznych, pleśni oraz bakterii chorobotwórczych.
4.Produkty muszą być dostarczone odpowiednim środkiem transportu spełniającym w tym zakresie normy i wymagania także sanitarne.
5. Odbiór przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w miejscu dostawy i będzie poprzedzony badaniem ilościowo-jakościowym przeprowadzanym przez Zamawiającego lub pracownika przez niego wskazanego, co nie wyłącza Zamawiającemu możliwości składania w terminie późniejszym zastrzeżeń ilościowo-jakościowych do przedmiotu zmówienia.
6. Opakowania/pojemniki, w których dostarczany będzie przedmiot umowy odbierane będą przez Wykonawcę przy kolejnej dostawie przedmiotu umowy, i odebrane również po zakończeniu obowiązywania umowy lub wyczerpania całkowitej wartości określonej w umowie, w zależności od tego co nastąpi wcześniej, a ewentualne koszty ich udostępnienia w tym okresie Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w należnym Wykonawcy wynagrodzeniu.
7.Wykonawca zobowiązany będzie do terminowych dostaw w ilościach wskazanych w każdorazowym szczegółowym zamówieniu przekazywanym Wykonawcy na wskazany przez niego e-mail.
8. Koszty opakowań, transportu, załadunku rozładunku do miejsca wskazanego przez Zamawiającego lub osobę przez niego wyznaczoną i ubezpieczenia ponosi Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131400-9 - Produkty wieprzowe
4.5.5.) Wartość części: 149052 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146630,9 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157408,8 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146630,9 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Mięsne "Nowy Żmigród" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6850005234
7.3.3) Ulica: Mytarz
7.3.4) Miejscowość: Mytarz
7.3.5) Kod pocztowy: 28-230
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY MIĘSNE NOWY ŻMIGRÓD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY MIĘSNE NOWY ŻMIGRÓD SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 145962 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-02-13Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92353,2 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104853,4 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92353,2 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Mięsne "Nowy Żmigród" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6850005234
7.3.3) Ulica: Mytarz
7.3.4) Miejscowość: Mytarz
7.3.5) Kod pocztowy: 28-230
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY MIĘSNE NOWY ŻMIGRÓD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY MIĘSNE NOWY ŻMIGRÓD SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89423 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-02-13Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146224,9 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150219,2 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146224,9 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Mięsne "Nowy Żmigród" Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6850005234
7.3.3) Ulica: Mytarz
7.3.4) Miejscowość: Mytarz
7.3.5) Kod pocztowy: 28-230
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁADY MIĘSNE NOWY ŻMIGRÓD SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY MIĘSNE NOWY ŻMIGRÓD SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144926 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-02-13Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 170671,1 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183603,7 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 170671,1 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Miesne Wiesław Leśniak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340000451
7.3.3) Ulica: Axentowicza
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE, WIESŁAW LEŚNIAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE, WIESŁAW LEŚNIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167571 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-02-13INNE PRZETARGI Z KRYNICY-ZDRÓJ
- Sukcesywna dostawa leków dla SPZOZ Szpitala im. dr J. Dietla w Krynicy-Zdroju przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy
- Sukcesywna dostawa materiałów szewnych, siatek oraz produktów i sprzętu do zamykania ran dla potrzeb SPZOZ Szpitala im. J. Dietla w Krynicy-Zdroju przez okres 12 miesięcy od dnia podpisania umowy
- Sprzedaż i dostawa mrożonych warzyw, owoców oraz ryb i przetworów rybnych
więcej: przetargi w Krynicy-Zdrój »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywne dostawy mięs, wędlin i mrożonek do Zakładu Karnego w Opolu Lubelskim
- Dostawy mięsa i jego wyrobów dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- Sukcesywne dostawy świeżego mięsa i wędlin na potrzeby przygotowania konferencji i szkoleń oraz działalności komercyjnej Ośrodka Badawczo-Konferencyjnego IMPAN w Będlewie.
- Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin na potrzeby Powiatowej Bursy Szkolnej w Człuchowie
- Dostawa mięsa dla potrzeb Fundacji Miejski Park i Ogród Zoologiczny w Krakowie 2025/2026
- Sukcesywne dostawy wędlin do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
więcej: Mięso wołowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.