Ogłoszenie z dnia 2023-05-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja budynku Przedszkola Specjalnego nr 213 przy ul. Teligi 1 w Warszawie - zamówienie podobne.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO STOŁECZNE WARSZAWA DZIELNICA URSYNÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000138
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Komisji Edukacji Narodowej 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-777
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 224437267
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ursynow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.um.warszawa.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja budynku Przedszkola Specjalnego nr 213 przy ul. Teligi 1 w Warszawie - zamówienie podobne.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07a4b461-e3df-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00207909
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00193480
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie podst. zostało udzielone na podstawie art. 275 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych
Zamówienie podobne zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu opublikowanym w BZP w dniu 24.05.2022 r. pod nr 2022/BZP 00174591/01 dla zamówienia podst. i jest powtórzeniem podobnych robót bud. objętych zamówieniem podstawowym udzielonym Wykonawcy w dniu 22.07.2022 r.. Zamówienie podobne obejmuje swoim zakresem nieujętą w zamówieniu podst. część dokumentacji projektowej branży budowlanej, tj. modernizacja stolarki i ślusarki drzwiowej, modernizacja elewacji wraz z wymianą daszków i żaluzji fasadowych, pogłębienie szybu windowego wraz z montażem nowej kabiny.
Wartość szacunkowa zamówienia podobnego wynosi 1 439 845,67 zł netto, a łącznie z już udzielonym zamówieniem podobnym na kwotę netto 276 016,26 i nie przekracza przewidzianego progu 1 733 358,77 zł netto;
Do negocjacji zaprasza się dotych. Wykonawcę- tj. firmę Inwest- Toor Usługi w budownictwie Tomasz Orzechowski,
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 27/WZP/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1439845,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja budynku Przedszkola Specjalnego nr 213 przy ul. Teligi 1 w Warszawie - zamówienie podobne.
Informacje ogólne:
Budynek jest przeznaczony do potrzeb opieki nad wychowankami o zróżnicowanym stopniu niepełnosprawności ruchowej i ograniczonej samodzielności w korzystaniu z pomieszczeń higieniczno-sanitarnych.
Modernizacja ma na celu ujednolicenie funkcji pomieszczeń budynku uprzednio dzielonego pomiędzy dwie placówki wraz z kompleksową modernizacją wszystkich instalacji w budynku oraz wymianą pokrycia dachu wraz z obróbkami i instalacją odgromową.
CHARAKTERYSTYCZNE PARAMETRY OBIEKTU BUDOWLANEGO:
Wysokość budynku brutto ~9,07 m
Wysokość netto kondygnacji budynku ~3,10 m
Powierzchnia użytkowa ~1955,96m2
Powierzchnia zabudowy 876,17m2
Kubatura budynku ~7497,8 m3
Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych opisanych w dokumentacji projektowej, tj.:
1) Modernizacja stolarki i ślusarki drzwiowej
2) Modernizacja elewacji wraz z wymianą daszków i żaluzji fasadowych
3) Pogłębienie szybu windowego wraz z montażem nowej kabiny
Szczegółowy zakres Przedmiotu zamówienia określają dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót.
Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawa.
Wymagania związane z realizacja zamówienia:
Przy końcowym odbiorze robót Zamawiający będzie wymagał dokładnego oczyszczenia zabrudzonych pomieszczeń, terenu oraz usunięcia wszelkiego rodzaju uszkodzeń. Po stronie Wykonawcy spoczywa obowiązek opracowania projektu organizacji robót w uzgodnieniu z Użytkownikiem i uzyskanie akceptacji Zamawiającego. Teren budowy musi być trwale oddzielony od ciągów komunikacyjnych. Dojazd na plac budowy należy odpowiednio wygrodzić i zabezpieczyć. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu budowy oraz do prowadzenia robót w sposób uniemożliwiający wejście na teren wykonywania robót osób trzecich.
Zastosowane do wbudowania materiały i wyroby muszą posiadać aktualne, wymagane obecnymi przepisami dokumenty potwierdzające ich dopuszczenie do stosowania w budownictwie, a także certyfikaty lub deklaracje zgodności potwierdzające jakość zastosowanych materiałów i wyrobów (jest to warunek odbioru robót).
Przy wykonywaniu robót należy stosować się do przepisów prawa, przepisów BHP, norm i instrukcji producentów i dostawców materiałów budowlanych.
Wszystkie roboty winny być wykonywane przez firmy specjalistyczne i przeszkolone w wykonywaniu robót budowlanych, zgodnie z przepisami bhp i pod kierownictwem osób uprawnionych.
Po montażu kabiny windy należy wykonać ocenę zgodności dźwigu, sporządzić dokumentację rejestracyjną dźwigu, zgłosić i dokonać odbioru UDT.
Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej
1) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.
2) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3) Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności w zakresie robót budowlanych, w tym w szczególności wykonujące prace przygotowawcze, roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, roboty w zakresie stolarki i ślusarki budowlanej, roboty w zakresie wykonywania izolacji ścian i prace porządkowe.
Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu dokumentowania i weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa ww. treść stanowiąca jednocześnie Załącznik nr 1 do umowy oraz:
a) Projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 2 do Zaproszenia;
b) Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 3a do Zaproszenia;
c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, stanowiąca załącznik nr 3b do Zaproszenia;
d) Przedmiary robót, stanowiące załącznik nr 3c do Zaproszenia;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inwest- Toor Usługi w budownictwie Tomasz Orzechowski, z siedzibą w Warszawie
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222133750
7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Wojciechowskiego 36 lok. 23B
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-495
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TOMASZ ORZECHOWSKI INWEST-TOOR USŁUGI W BUDOWNICTWIE
jakie przetargi wygrała firma
TOMASZ ORZECHOWSKI INWEST-TOOR USŁUGI W BUDOWNICTWIE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1740000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów kancelaryjno-biurowych - numer sprawy: 9/ZP/2025
- Dostawa wraz z montażem urządzeń do Teatru Wysokich Napięć w Centrum Nauki Kopernik
- Opracowanie dokumentacji projektowej obejmującej remont elewacji i balkonów budynków mieszkalnych przy ul. Pawiej 71 i ul. Żytniej 61 w Warszawie.
- Wykonanie usługi geodezyjnej
- Zakup samochodu osobowego na potrzeby Kuratorium Oświaty w Warszawie
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 618 od km 47+111 do km 47+544 na terenie m. Wyszków, gmina Wyszków, powiat wyszkowski" - nr postępowania 074/25
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja systemów zaopatrzenia w wodę oraz wykonanie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Bargłów Kościelny
- Budowa 2 budynków mieszkalno-usługowych wielorodzinnych przy ul. Św. Anny oraz Św. Jacka w Wejherowie.
- Modernizacja Targowiska przy ul. Namysłowskiej 8 w Warszawie
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych- modernizacja (przebudowa) drogi w m. Kazimierek
- Budowa oświetlenia drogowego na ulicy Władysława Zamoyskiego w miejscowości Dąbcze
- Wykonanie instalacji gazowej oraz cieplnej (CO) łączącej mikrobiogazownie z jednostką kogeneracyjną, wraz z budową pomieszczenia dla kogeneratora na terenie RGD Brody
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.