Ogłoszenie z dnia 2023-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00136319/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-15
- 2023/BZP 00346688/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Ciechocin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ciechocin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118572
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ciechocin 172
1.5.2.) Miejscowość: Ciechocin
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-408
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 566837781
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ciechocin@ciechocin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ciechocin.bip.net.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ciechocin.bip.net.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Ciechocin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-858c9b40-c275-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00208022
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025390/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa przydomowych oczyszczalni scieków na terenie Gminy Ciechocin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt dofinansowany ze środków UE na operacje typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach działania „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego PROW na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00136319
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KIR.271.1.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1098498,90 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa 39 przydomowych biologicznych oczyszczalni ścieków (PBOŚ), działających w technologii zraszanych złóż biologicznych, z odprowadzeniem ścieków oczyszczonych do gruntu za pomocą systemu drenażu.
2. Przydomowe biologiczne oczyszczalnie ścieków muszą spełniać wymogi zharmonizowanej normy PN-EN 12566-3+A2:2013 Małe oczyszczalnie ścieków dla obliczeniowej liczby mieszkańców (OLM) do 50 - Część 3: Kontenerowe i/lub montowane na miejscu przydomowe oczyszczalnie ścieków (lub równoważnej) oraz posiadać oznakowanie CE – potwierdzone pełnymi raportami z badań wykonanych przez laboratoria notyfikowane przez Komisją Europejską.
3. Roboty budowlane będą wykonywane na działkach, należących do mieszkańców z terenu gminy Ciechocin. Szczegółowy wykaz miejscowości wraz z numerami działek, na których przeprowadzona inwestycja stanowi załącznik nr 9 do SWZ.
4. Ścieki oczyszczone w PBOŚ muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 12 lipca 2019 r. w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego oraz warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu do wód lub do ziemi ścieków, a także przy odprowadzaniu wód opadowych lub roztopowych do wód lub do urządzeń wodnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1311).
Wartości substancji zanieczyszczających w odprowadzanych ściekach nie mogą przekraczać najwyższych dopuszczalnych wartości substancji zanieczyszczających dla RLM oczyszczalni ścieków poniżej 2000 tj.:
• BZT5 – 40 mg O2/l
• ChZTCr - 150 mg O2/l
• zawiesiny ogólne - 50 mg/l.
5. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
• roboty przygotowawcze – wytyczenie geodezyjne obiektów oczyszczalni, zabezpieczenie placu budowy,
• roboty ziemne dla zbiornika oczyszczalni, przepompowni ścieków, drenażu rozsączającego oraz przyłącza kanalizacyjnego i przyłącza elektrycznego,
• wykonanie przyłącza kanalizacyjnego z budynku mieszkalnego,
• montaż zbiornika,
• montaż przepompowni,
• wykonanie przyłącza elektrycznego,
• wykonanie systemu drenażu do odprowadzenia ścieków oczyszczonych do gruntu, odpowiednio do warunków gruntowych każdej z PBOŚ,
• wykonanie wentylacji,
• zapewnienie miejsca poboru próbek ścieków surowych i oczyszczonych,
• wykonanie niezbędnych prób i pomiarów,
• rozruch techniczny i technologiczny kompletnej oczyszczalni,
• uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót oraz przywrócenie go do stanu pierwotnego.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera:
• dokumentacja projektowa obejmująca 39 indywidualnych projektów budowlano- wykonawczych przydomowych oczyszczalni ścieków,
• specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
• wzór umowy,
• przedmiar robót,
7. Załączony do SWZ przedmiar robót ma jedynie charakter informacyjny. Zawarte w przedmiarze pozycje mają być jedynie pomocą w kalkulacji kosztów inwestycji, wobec tego jest on jedynie dokumentem wspomagającym wycenę. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją techniczną i innymi dokumentami zamówienia jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
8. W ramach wynagrodzenia Wykonawca zobowiązany będzie również do:
a) wykonania dokumentacji fotograficznej prowadzonych robót obejmującej w szczególności udokumentowanie fotograficzne:
• terenu przed rozpoczęciem robót,
• wykonanych wykopów,
• wykonania posadowienia i obsypki zbiornika i przepompowni,
• wykonanego systemu drenażu (w sposób pokazujący grubości poszczególnych warstw),
• ułożenia instalacji zasilającej elektroenergetycznej,
• terenu po zakończeniu realizacji robót,
b) przeprowadzenia indywidualnych szkoleń użytkowników wszystkich wybudowanych oczyszczalni z zakresu ich obsługi wraz z przekazaniem instrukcji obsługi i konserwacji PBOŚ – potwierdzonego na piśmie przez użytkowników,
c) dostarczenia wpisanej do ewidencji materiałów państwowego zasobu geodezyjnego
i kartograficznego w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej mapy inwentaryzacji powykonawczej w ilości 3 egz. dla każdej z lokalizacji niezwłocznie po jej otrzymaniu, nie później jednak, niż 30 dni od dnia wykonania zamówienia,
d) wykonania raportu po realizacyjnego, w którym zaprezentowane zostaną wyniki w zakresie pozwalającym na stwierdzenie dotrzymania parametrów oczyszczania ścieków, tj. osiągnięcia efektu ekologicznego, polegającego na uzyskaniu parametrów ścieków oczyszczonych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej z dnia 12 lipca 2019 roku w sprawie substancji szczególnie szkodliwych dla środowiska wodnego oraz warunków, jakie należy spełnić przy wprowadzaniu do wód lub do ziemi ścieków a także przy odprowadzaniu wód opadowych lub roztopowych do wód lub do urządzeń wodnych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1311) lub aktem prawnym go zastępującym w przypadku utraty mocy ww. rozporządzenia. Na potwierdzenie tego Wykonawca przedstawi wyniki badań ścieków oczyszczonych (BZT5, ChZTCr i zawiesiny) przez wszystkie przydomowe biologiczne oczyszczalnie ścieków wykonane przez laboratorium posiadające stosowną akredytację.
Raport należy wykonać po upływie 3 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego wybudowanych oczyszczalni. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu raport w terminie 4 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
e) bezpłatnego serwisowania oczyszczalni w okresie gwarancyjnym. Wymagane jest wykonanie minimum jednego przeglądu serwisowego w roku, każdej z wybudowanych PBOŚ (w zakres wykonywanego serwisu nie wlicza się kosztu wywozu osadów). W przypadku gdy częstotliwość wykonywania czynności serwisowych wymagana przez producenta urządzeń jest większa, Wykonawca zobowiązany jest do ich wykonania zgodnie z wytycznymi producenta urządzeń. Serwis należy wykonywać zgodnie ze wskazówkami producenta przez profesjonalne autoryzowane przez producenta oczyszczalni ekipy serwisowe.
f) składania Zamawiającemu w okresie gwarancyjnym informacji o przeprowadzonych serwisach gwarancyjnych, z potwierdzeniem wykonania serwisu przez użytkownika w terminie 14 dni od dnia wykonania czynności serwisowych.
9. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsc realizacji przedmiotu zamówienia, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w postępowaniu.
10. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać wszystkie prace według otrzymanej dokumentacji przetargowej oraz zgodnie z obowiązującymi normami (określającymi ogólne zasady wykonania robót objętych przedmiotem zamówienia), zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz instrukcjami Zamawiającego oraz Inspektora nadzoru inwestorskiego.
11. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i umieszczenia tablic zawierających informację o współfinansowaniu inwestycji z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
12. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot umowy z materiałów nowych i nieużywanych, stanowiących jego własność. Zastosowane materiały powinny posiadać wymagane przepisami atesty
i certyfikaty, w tym również świadectwa dopuszczenia do obrotu i certyfikaty bezpieczeństwa, oraz powinny odpowiadać wymaganiom norm i przepisów wymienionych w specyfikacji technicznej
i dokumentacji projektowej oraz innych niewymienionych, ale obowiązujących norm i przepisów.
13. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego, niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45252127-4 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków
45262640-9 - Roboty w zakresie poprawy stanu środowiska naturalnego
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
71351810-4 - Usługi topograficzne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1100000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1326000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1100000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wielobranżowy Zakład Usługowy Andrzej Sieradzki ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8881006023
7.3.3) Ulica: ul. Botaniczna 25A
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIELOBRANŻOWY ZAKŁAD USŁUGOWY - ANDRZEJ SIERADZKI
jakie przetargi wygrała firma
WIELOBRANŻOWY ZAKŁAD USŁUGOWY - ANDRZEJ SIERADZKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1100000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej Gminnego Centrum Kultury w Polichnie
- "Modernizacja pompowni próżniowo-tłocznej w miejscowości Potworów"
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 2880 m2 w miejscowości Szczytniki Czerniejewskie, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1510 m2 w miejscowości Czerniejewo, gm. Czerniejewo
- Odbudowa ziemnego stawu o powierzchni 1443 m2 w miejscowości Żydowo, gm. Czerniejewo
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.