Ogłoszenie z dnia 2023-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00046963/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa sieci drogowej wraz z kanalizacją deszczową i sanitarną na terenie Gminy Miasta Głowno (drugie postępowanie).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Głowno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057684
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Młynarska 15
1.5.2.) Miejscowość: Głowno
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-015
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ajaniak@gloowno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.glowno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://glowno.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa sieci drogowej wraz z kanalizacją deszczową i sanitarną na terenie Gminy Miasta Głowno (drugie postępowanie).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-75a73dda-989f-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00208034
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00526773/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Rozbudowa sieci drogowej wraz z kanalizacją deszczową i sanitarną na terenie Gminy Miasta Głowno (drugie postępowanie)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00046963
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 4673208,25 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 pn.: „Graniczna, Woskowa i Ptasia” obejmuje:1) Budowę ul. Granicznej na odcinku od ul. Wiejskiej do ul. Żwirki.
W zakresie zamówienia znajduje się:
- budowa kanalizacji sanitarnej o długości ok. 62 mb,
- budowa kanalizacji deszczowej o długości ok. 50 mb,
- budowa drogi o długości ok. 677,5 m i szerokości 4,5 m, o nawierzchni z kostki brukowej betonowej typu Behaton wraz ze zjazdami do posesji. Kolor nawierzchni jezdni – szary. Kolor zjazdów do posesji i dojść do furtek – czerwony.
2) Budowę ul. Woskowej
W zakresie zamówienia znajduje się budowa drogi o długości ok 65m, o nawierzchni z kostki betonowej typu Behaton, oraz zjazdów do posesji i dojść do furtek wraz z wykonaniem pobocza z kruszywa łamanego. Kolor nawierzchni jezdni – szary, zjazdów do posesji i dojść do furtek – czerwony.
3) Budowę ul. Ptasiej
W zakresie zamówienia znajduje się budowa drogi o długości ok 80m, o nawierzchni z kostki betonowej typu Behaton, oraz zjazdów do posesji i dojść do furtek wraz z wykonaniem pobocza z kruszywa łamanego. Kolor nawierzchni jezdni – szary, zjazdów do posesji i dojść do furtek – czerwony.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 1292417,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 pn.: „Ordona, Traugutta, Zapolskiej i Prusa” obejmuje:1) Budowę ul. Ordona wraz z kanalizacją deszczową.
W zakresie zamówienia znajduje się:
- budowa kanalizacji deszczowej z włączeniem w istniejący odcinek kanalizacji deszczowej w skrzyżowaniu z ul. Zapolskiej. Kanalizacja deszczowa na odcinku od skrzyżowania w ul. Zapolskiej do ul. Traugutta i wylot do rzeki Mrożycy są wybudowane i nie znajdują się w zakresie zamówienia.
- budowa drogi o nawierzchni mineralno - bitumicznej o długości ok. 319 mb i szerokości 5,50 m.
- budowa zjazdów do posesji.
Kolor zjazdów do posesji i dojść do furtek – czerwony.
2) Budowę ul. Traugutta wraz z kanalizacją deszczową.
W zakresie zamówienia znajduje się wykonanie kanalizacji deszczowej o długości ok. 300,8m z włączeniem w istniejący odcinek kanalizacji deszczowej w skrzyżowaniu ulic Traugutta i Ordona oraz budowa drogi o nawierzchni mineralno – bitumicznej o długości ok. 311,6m. W zakresie zamówienia znajduje się także rozebranie istniejącej, na części pasa drogowego, nawierzchni asfaltowej oraz budowa jednostronnego chodnika z kostki betonowej typu Behaton, zjazdów do posesji i dojść do furtek. Szerokość chodnika 1,5m – 2m. Kolor zjazdów do posesji i dojść do furtek – czerwony
3) Budowę ul. Zapolskiej wraz z kanalizacją deszczową.
W zakresie zamówienia znajduje się wykonanie kanalizacji deszczowej o długości ok. 279,5m z włączeniem w istniejącą studnię w Ordona, oraz budowa drogi o nawierzchni mineralno – bitumicznej o długości ok. 296,2m. W zakresie zamówienia znajduje się także budowa jednostronnego chodnika z kostki betonowej typu Behaton, zjazdów do posesji i dojść do furtek. Szerokość chodnika 1,5m – 2m.
Kolor chodnika – szary, zjazdów do posesji i dojść do furtek – czerwony.
4) Budowę ul. Prusa wraz z kanalizacją deszczową.
W zakresie zamówienia znajduje się wykonanie kanalizacji deszczowej o długości ok. 69,5m oraz budowa drogi o nawierzchni mineralno – bitumicznej o długości ok. 100m. W zakresie zamówienia znajduje się także budowa jednostronnego chodnika o szer. 1,5 – 2m, zjazdów do posesji i dojść do furtek z kostki betonowej typu Behaton. Kolor chodnika – szary, zjazdów do posesji i dojść do furtek – czerwony.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 3380790,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1272534,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2417639,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1272534,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane KAL-BRUK Szkrzatek Zbigniew
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7731992770
7.3.3) Ulica: Gałkówek Parcela 38
7.3.4) Miejscowość: Gałków Duży
7.3.5) Kod pocztowy: 95-041
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI BUDOWLANE "KAL-BRUK" ZBIGNIEW SKRZATEK
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI BUDOWLANE "KAL-BRUK" ZBIGNIEW SKRZATEK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1272534,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4121324,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6002453,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4121324,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STRADA Paulina Jeżak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712907183
7.3.3) Ulica: Baby ul. Sportowa 6
7.3.4) Miejscowość: Moszczenica
7.3.5) Kod pocztowy: 97-310
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4121324,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GŁOWNA
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Miejskiego Przedszkola Nr 3 w Głownie na 2025 rok"
- PRZYGOTOWYWANIE, DOSTARCZANIE I WYDAWANIE GORĄCYCH POSIŁKÓW JEDNODANIOWYCH KLIENTOM MIEJSKIEGO OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W GŁOWNIE W ROKU 2025
więcej: przetargi w Głownie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.