Ogłoszenie z dnia 2024-02-19
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00276168/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie drogi wojewódzkiej Nr 829 na terenie Gminy Milejów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Milejów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019550
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Partyzancka 13a
1.5.2.) Miejscowość: Milejów-Osada
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-020
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 814787610
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@milejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.milejow.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie drogi wojewódzkiej Nr 829 na terenie Gminy Milejów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b99e8789-be96-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00208055
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055125/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Bieżące utrzymanie drogi wojewódzkiej Nr 829 na terenie Gminy Milejów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00074611
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), zwanej dalej ustawą dalej „ustawa Pzp”.
W przedmiotowym zamówieniu powyższe warunki zostały spełnione, ponieważ: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Milejowie jest osobą prawną, nad którą Gmina Milejów sprawuje kontrolę (100% udziałów), ponad 90% działalności PGK Spółka z o.o., dotyczy zadań powierzonych przez Gminę Milejów, w PGK Spółka z o.o. nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IPR.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 231855,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Bieżące utrzymanie drogi wojewódzkiej Nr 829 na terenie Gminy Milejów”.
3.1.1. Zakres zamówienia obejmuje:
Oczyszczanie ulic po okresie zimowym – 4,6km,
Oczyszczanie mechaniczne – 4,6km x 2,
Zamiatanie chodników – 33.960,00m2 x 3,
Opróżnianie koszy 2 razy w tygodniu – 2 x 35 x 52,
Koszenie poboczy na szerokości 2,5 m – 3 x 10.400,00m2,
Koszenie poboczy wiadukt m. Łysołaje – 3 x 8.242,50m2,
Koszenie poboczy przy ścieżkach rowerowych na szer. 3 m – 10.400,00m x 3m x 3,
Koszenie trawników 6 razy – 11.300,00m x 6,
Oczyszczanie kratek kanalizacji deszczowej - 1 raz,
Oczyszczanie chodników – 33.960,00m2 x 2,
Zimowe utrzymanie dróg (odśnieżanie, uszorstnianie chodników, ścieżek rowerowych – 33.960,00m2 x 17
3.2. Szczegółowy zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do zaproszenia – Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) oraz Projekt umowy stanowiący Załącznik nr 3 do zaproszenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Usługi odśnieżania
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 264566,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ W MILEJOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5050114808
7.3.3) Ulica: Klarowska 23
7.3.4) Miejscowość: Milejów
7.3.5) Kod pocztowy: 21-020
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ W MILEJOWIE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ W MILEJOWIE SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 250000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) Protokół z negocjacji
2) Umowa nr 2024/02/13/IPR/28
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania LO nr VII we Wrocławiu
- Sprzątanie i utrzymanie czystości oraz usługi konserwacyjno - gospodarcze w Sądzie Rejonowym w Tomaszowie Mazowieckim
- "Bieżące utrzymanie dróg na terenie miasta Rumi w 2025 roku."
- Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynku Państwowego Muzeum Etnograficznego w Warszawie wraz ze sprzątaniem terenu zewnętrznego.
- Bieżące utrzymanie i remonty dróg gminnych na terenie Miasta i Gminy Olkusz w roku 2025.
- Przebudowa, modernizacja infrastruktury wodociągowej w celu poprawy jakości systemów zaopatrzenia w wodę i likwidacji strat wody na terenie gminy Harasiuki
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.