Ogłoszenie z dnia 2023-05-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00116560/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-01
- 2023/BZP 00130504/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-10
- 2023/BZP 00134984/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-14
- 2023/BZP 00138859/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem cyfrowego aparatu rentgenowskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W OŚWIĘCIMIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357138472
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Garbarska 1
1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 33 844 42 95, 33 843 00 06, 33 843 00 68
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zla@e-post.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlaoswiecim.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-52a3275c-b828-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z montażem cyfrowego aparatu rentgenowskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-52a3275c-b828-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00208058
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00096556/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i montaż cyfrowego aparatu rentgenowskiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00116560
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ADM.27.02.23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia, do wykonania którego zobowiązany będzie Wykonawca wybrany w niniejszym postępowaniu, jest dostawa dla potrzeb Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Oświęcimiu stacjonarnego cyfrowego aparatu rentgenowskiego z oprzyrządowaniem i oprogramowaniem wraz z jego montażem, konfiguracją, uruchomieniem i obsługą gwarancyjną oraz uprzednim przygotowaniem pomieszczenia gabinetu RTG, na warunkach i zasadach określonych przez Zamawiającego.
2) Celem zamówienia jest zakup w pełni cyfrowego aparatu rentgenowskiego wraz z systemem do przechowywania, archiwizacji i dystrybucji obrazów medycznych, w tym dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania wraz licencjami. Instalacja i konfiguracja aparatu RTG, serwerów, i pozostałego sprzętu komputerowego, konfiguracja komunikacji z systemem HIS oraz szkolenie personelu.
3) Świadczenia objęte przedmiotem zamówienia należy zrealizować dla następującej placówki Zamawiającego: Przychodnia Rejonowa nr 4, ul. Garbarska 1, 32-600 Oświęcim.
4) Wymagany okres gwarancji jakości na urządzenia i oprogramowanie objęte przedmiotem zamówienia: min. 36 miesięcy. Gwarancja jakości na warunkach określonych w dokumencie gwarancyjnym, którego wzór stawowi załącznik do SWZ.
5) Wyroby medyczne objęte zamówieniem muszą spełniać wszystkie aktualne wymogi prawne właściwe dla tego typu wyrobów, w szczególności określone w ustawie z dnia 7 kwietnia 2022 r. o wyrobach medycznych.
6) Pomieszczenie dla montażu aparatu rentgenowskiego należy przygotować w sposób gwarantujący spełnianie wymogów wynikających z przepisów rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2019 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą.
7) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami Zamawiającego, warunki realizacji zamówienia, odbioru i rozliczenia określone zostały w załączonych do SWZ:
a) wzorze umowy ws. niniejszego zamówienia publicznego
b) wzorze dokumentu gwarancyjnego
c) opisie przedmiotu zamówienia (OPZ)
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33111000-1 - Aparatura rentgenowska
51410000-9 - Usługi instalowania sprzętu medycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 939300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 939300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 939300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4RAD Sp. z o.o. Sp. K.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 951-230-15-54
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
4 RAD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
4 RAD SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 939300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- Dostawa trzech serwerów dla Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau
- PRACE KONSERWATORSKIE ELEMENTÓW ŻELBETOWYCH ORAZ ZACHOWANYCH FRAGMENTÓW MURU CEGLANEGO W OBRĘBIE KOMORY GAZOWEJ KREMATORIUM II ( OBIEKT O NR INW. B-38 ) NA TERENIE BYŁEGO KL AUSCHWITZ II-BIRKENAU
- Dostosowanie budynku hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Rajsku do przepisów p.poż.
- IMPLANTY DO ZABIEGÓW NEUROCHIRURGICZNYCH
- Usługa tłumaczenia z języka polskiego na język angielski publikacji podzielonych na 4 części
- Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1877K ul. Browarna oraz ul. Borska w Harmężach"
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup aparatu RTG wraz z dostosowaniem i wyposażeniem pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej
- "Realizacja Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) w zakresie dostawy sprzętu medycznego i komputerowego"
- Dostawa kolumny anestezjologicznej sufitowej
- "Zakup sprzętu medycznego, IT oraz oprogramowania dla Przychodni Zdrowia w Kalwarii Zebrzydowskiej w ramach Projektu grantowego pn. "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Dostawa lampy rentgenowskiej do spektrometru Axiois maX firmy Panalytical dla WIMiC DE-dzp.272-187/25
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w projekcie pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.