eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinKompleksowe świadczenie usługi sprzątania w Morskim Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie



Ogłoszenie z dnia 2023-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowe świadczenie usługi sprzątania w Morskim Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Morskie Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368811319

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nad Duńczycą 1

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-655

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@centrumnauki.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumnauki.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe świadczenie usługi sprzątania w Morskim Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1db5e715-ee78-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00208123

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00073828/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Kompleksowe świadczenie usług utrzymania czystości w obiekcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stalmacha w Szczecinie przy ul. Nad Duńczycą 1

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1db5e715-ee78-11ed-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: ezamowienia.gov.pl

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: ezamowienia.gov.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: kompleksowe świadczenie usługi sprzątania, czyli wykonanie wszystkich czynności związanych z szeroko rozumianym pojęciem utrzymania porządku i czystości w Morskim Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie w okresie: 27.05.2023 r. - 31.01.2024 r.
Miejsce świadczenia usługi: Szczecin (70-655), ul. Nad Duńczycą 1.

4.2.6.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90911200-8 - Usługi sprzątania budynków

90919000-2 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90620000-9 - Usługi odśnieżania

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-05-27 do 2024-01-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: W ramach kryterium „Cena” (C) ocena ofert zostanie dokonana przy zastosowaniu podkryteriów cenowych wg. wzorów:
Miesięczna cena ryczałtowa brutto za sprzątanie wewnątrz budynku Zamawiającego oraz terenów zewnętrznych przyległych do
budynku Zamawiającego – 59 %
Cn
Cr = ------------ x 100 pkt x 59 %
Co
gdzie:
Cr – liczba punktów w ramach podkryterium „Cena ryczałt”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych w podkryterium
Co - cena oferty ocenianej w podkryterium
b)Cenę z podatkiem VAT za 1 roboczogodzinę 1 pracownika
Cn
Ch = ------------ x 100 pkt x 1 %
Co
gdzie:
Ch – liczba punktów w ramach podkryterium „Cena roboczogodziny”,
Cn - najniższa cena spośród ofert ocenianych w podkryterium
Co - cena oferty ocenianej w podkryterium
Ocenie w ramach kryterium „Cena” podlegać będzie cena łączna brutto podana w formularzu Oferty (Załącznik nr 2 do SWZ) w
podkryterium Cena ryczałtowa i Cena roboczogodziny. Zamawiający po przyznaniu punktów w podkryteriach zsumuje przyznaną
ilość punktów. W ramach kryterium „Cena” najwyższa możliwa do uzyskania liczba punktów to 60 (Cmax = Cr 59 + Ch 1).
2)Doświadczenie koordynatora (DK)-10 pkt.
Maksymalnie w kryterium „Doświadczenie koordynatora” oferta może otrzymać 10 punktów [DK].
Minimalne wymagane doświadczenie koordynatora, które nabył w okresie ostatnich 6 (sześciu) lat przed upływem terminu składania
ofert, zgodne z Rozdziałem VIII pkt 2 ppkt 5), wynosi 2 lata.
Zamawiający przyzna ofercie w tym kryterium punkty, gdy Wykonawca wskaże w treści oferty osobę posiadającą dłuższe (ponad
minimalnie wymagane 2 letnie) doświadczenie w pełnieniu funkcji koordynatora usług sprzątania w budynkach użyteczności
publicznej nabyte w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert.
Punkty przyznane zostaną za każdy dodatkowy rok doświadczenia ponad wymagane 2 – letnie doświadczenie wg schematu:
a)3 lata doświadczenia: 3 punkty,
b)4 lata doświadczenia: 7 punktów,
c)6 lat doświadczenia: 10 punktów.
3)Aspekty innowacyjne (A) maksymalna ilość punktów 30.
Maksymalnie w kryterium „Aspekty innowacyjne” oferta może otrzymać 30 punktów [DK]. Zamawiający w tym kryterium oceniał
będzie:
a)zastosowanie nowych technologii, nowoczesnych rozwiązań w zakresie technik mycia i sprzątania oraz dezynfekcji :
•wyposażenie pracowników Wykonawcy w urządzenia do dezynfekcji powierzchni:
tak –5 pkt; nie –0 pkt
•wyposażenie pracowników Wykonawcy w urządzenia do dezynfekcji pomieszczeń z możliwością użycia w obecności sprzętu
elektronicznego, preparat dezynfekcyjny redukujący drobnoustroje do poziomu 10-6, urządzenie posiada udokumentowany system
walidacji procesu dezynfekcji
tak –10 pkt; nie–0 pkt
b)rozwiązania organizacyjne
•system dostarczania materiałów i sprzętu do poszczególnych pracowników przez odrębny personel za pomocą zamykanych
wózków podlegających dezynfekcji (min. 2 szt.):
tak-5 pkt;Nie-0 pkt.
•wyposażenie pracowników w wózki serwisowe z zamykanymi pojemnikami na ściereczki, mopy i odpady:
tak-5 pkt;nie-0 pkt.
•wyposażenie pracowników w zamykane pojemniki podlegające dezynfekcji do przechowywania ścierek i mopów
tak-5 pkt. nie-0 pkt.
2.Ocena końcowa oferty:
OK = C + DK + A
Gdzie:
Ok–ocena końcowa oferty,
C–ilość punktów przyznanych w kryterium cena (suma z podkryteriów),
DK-ilość punktów przyznanych w kryterium Doświadczenie Koordynatora,
A–ilość punktów przyznanych w kryterium aspekty innowacyjne.
3.Za najkorzystniejszą ofertę uznana zostanie Oferta wykonawcy, która uzyska największą liczbę punktów w/w kryteriach oceny
ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie koordynatora

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty innowacyjne

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty innowacyjne

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w
Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie
zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzo-nej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia na sumę gwaran-cyjną co najmniej 500 000,00 zł (pięćset tysięcy złotych),
b) jego minimalny roczny przychód, w tym w zakresie działalności objętej zamówieniem w okresie ostatnich 3 lat
obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wyniósł mini-mum 500.000,00 zł (pięćset
tysięcy złotych).
c) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niż-szej niż 500.000,00 zł (pięćset tysięcy złotych).
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed
upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, a
w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych wykonuje należycie co najmniej dwie usługi odpowiadającą swoim
rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia.
Za jedną taką usługę zamawiający rozumie usługę w zakresie sprzątania budynku użyteczności publicznej, o powierzchni
użytkowej nie mniejszej niż 2.500 m2, przez okres ciągły, nie krótszy niż 12 miesięcy.
Wartość co najmniej jednej z usług nie może być mniejsza niż 600 000 zł brutto (sześćset tysięcy złotych).
Usługi muszą być realizowane w oparciu o odrębne umowy, lub w oparciu o jedną umowę realizowaną przez kolejne 24
miesiące.
W przypadku umów będących w trakcie wykonywania, za spełniające warunek zamawiający uzna umowy, których termin
wykonania został zrealizowany w okresie 12 miesięcy (dla 1 usługi) lub 24 miesięcy (dla 2 usług) oraz ich wykonanie
rzeczowe wyniosło co najmniej 600 000 zł brutto (sześćset tysięcy złotych).
Przez pojęcie budynku użyteczności publicznej Zamawiający rozumie budynek o kategorii zgodnej z § 3 pkt 6
rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać
budynki i ich usytuowanie, a mianowicie: przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na
potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki,
wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług w tym usług
pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym
lub wodnym śródlądowym oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności
publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.
5) W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami skierowanymi do realizacji zamówienia
umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełnił
następujące oczekiwania:
Do wykonania zamówienia dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą realizującą zadania Koordynatora, który
będzie uczestniczył w realizacji przedmiotu zamówienia i wykonywał prace związane z kontrolą (nadzorem) jakości
świadczonych usług, posiadającą co najmniej 2 lata doświadczenia w kontroli jakości nadzorowania świadczenia usług
sprzątania pomieszczeń w budynkach użyteczności publicznej, w tym pomieszczeń biurowych (na stanowisku
Koordynatora).
Przez pojęcie budynku użyteczności publicznej Zamawiający rozumie budynek o kategorii zgodnej z § 3 pkt 6
rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać
budynki i ich usytuowanie, a mianowicie: przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na
potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki,
wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług w tym usług
pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym
lub wodnym śródlądowym oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności
publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.
Sposób spełniania warunków określonych w pkt. 2 ppkt 1 – 5 przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający wymaga aby
wyżej wymienione warunki udziału w postępowaniu wykonawcy spełniali łącznie.
Usługi zrealizowane w ramach świadczenia ciągłego i będące w trakcie realizacji, powinny spełniać opisany przez
Zamawiającego warunek i zostać wykonane na kwoty wskazane w opisie warunku. W przypadku usług ciągłych, ich ocena
dokonana zostanie w zakresie faktycznie wykonanego fragmentu usługi, który winien odpowiadać wartości i zakresowi
warunku określonego w SWZ.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) mogą wykazać się doświadczeniem
wykonywania usług opisanych powyżej, w których brali udział jako konsorcjum. W przypadku, gdy Wykonawca wykaże, na
potwierdzenie spełnienia powyższego warunku udziału w Postępowaniu, usługę, przy realizacji której brał udział jako
członek konsorcjum, z dowodów czy usługi zostały wykonane należycie, powinien wynikać zakres prac wykonanych przez
Wykonawcę jako członka konsorcjum.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
a)art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego,
b)art.108 ust. 1 pkt. 1 i 2 PZP, sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,
2)oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 5 do SWZ),
3)odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
4)oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP - w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania na podstawie:
a)art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP
b)art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c)art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d)art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP
e)art. 109 ust. 1 pkt 7 PZP, oraz
f)art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. Załącznik nr 11 do SWZ.
5)oświadczenie wykonawcy o rocznym przychodzie wykonawcy lub o przychodzie wykonawcy w obszarze objętym zamówieniem, za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres;
6)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
7) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przed-miotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
8)wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy; - zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ.
9)wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień́ niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 7 do SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą innych przedmiotowych środków dowodowych, niż dokumenty wskazane w
Rozdziale XV pkt 3 ppkt. 1 lit a, b SWZ.
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) dokumenty niezbędne do dokonania oceny oferty w kryteriach oceny ofert:
a) Oświadczenie w zakresie Aspektów innowacyjnych, zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 2 do SWZ Formularz
oferty,
b) Oświadczenie w zakresie Doświadczenia Koordynatora, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ,

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) dokumenty niezbędne do dokonania oceny oferty w kryteriach oceny ofert:
a) Oświadczenie w zakresie Aspektów innowacyjnych, zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 2 do SWZ Formularz
oferty,
b) Oświadczenie w zakresie Doświadczenia Koordynatora, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ,
2) oświadczenie o spełnieniu warunków w postępowaniu – Załącznik nr 3 do SWZ,
3) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia – Załącznik nr 4 do SWZ,
4) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (jeżeli
dotyczy) – Załącznik nr 8 do SWZ,
5) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy) – Załącznik nr 9 do SWZ,
6) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy) – Załącznik nr 10 do
SWZ,
7) Pełnomocnictwo do złożenia oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z
ofertą; (jeżeli dotyczy),
8) Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W formularzu oferty należy wskazać firmy (nazwy) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
3. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia. Osoba podpisująca ofertę musi posiadać umocowanie prawne do reprezentacji. Umocowanie musi
wynikać z treści pełnomocnictwa załączonego do oferty – treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres
umocowania.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w art. 125
ust.1 PZP stanowiące Załączniki nr 3 do SWZ oraz Załącznik nr 4 do SWZ, składa każdy z Wykonawców.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.
6. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie.
7. Dokumenty wspólne, takie jak np.: oferta cenowa, wykaz usług głównych, wykaz osób itp. składa pełnomocnik
Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną,
8. Wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia będą ponosić odpowiedzialność solidarną za
wykonanie umowy;
9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wyznaczą spośród siebie Wykonawcę kierującego (lidera),
upoważnionego do zaciągania zobowiązań, otrzymywania poleceń oraz instrukcji dla i w imieniu każdego, jak też dla
wszystkich partnerów;
10. Zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez lidera lub od
wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia łącznie lub każdego z osobna.
11. W przypadku wyboru oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Zamawiający
może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych
wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 12 do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie
uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 12 do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-17 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-17 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.